CYPRUS CRITIC

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Σαν έτοιμος από καιρό

Κίκης Καζαμίας ε; Υπουργός οικονομικών ε;

Να σας πω τι έκανα εγώ και σας προτρέπω να ακολουθήσετε. Ξέθαψα το babydoll της Κούλλας Criticoullas (Kinky ε;) φόρεσα τα ττέλλενα μου και περιμένω.

Όπως είπε και ο μεγάλος Παναγιώτης Φασούλας πριν το παιχνίδι της εθνικής Ελλάδος με την dream team (εθνική ΗΠΑ) στο μουντομπάσκετ του Καναδά το 1994 «Αν δεν μπορείς να αποφύγεις τον βιασμό τουλάχιστο απόλαυσε τον. Θα μου πείτε καλά ρε εν ο Φασούλας μόνο που το είπε. Εγώ τον Φασούλα θυμούμαι τωρά.
Τζαι ήρτε μου μιας και σβήνω τον υπολογιστή και πάω κατευθείαν στο γήπεδο Ελευθερία. Παίζει φιλικό η επίσημη αγαπημένη (Εθνική Ελλάδας μπάσκετ) εναντίον της Ιταλίας.

Αναβάλλεται το σέξ. Που δευτέρας. Σκεφτείτε το πάντως για τα ττέλλενα

1 σχόλιο: