CYPRUS CRITIC

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Μπράβο στον Αποέλ...Όμως...

Μπράβο στον Αποέλ. Χίλια μπράβο για την πρόκριση του στους 16 του Champions League. Έχουν τεράστια καρύδια και με λιλιπούτειο προϋπολογισμό σε σχέση με τις αντίπαλες ομάδες κατάφερε να τις προσπεράσει.

Ως τζαμέ όμως. Πειράζει δηλαδή αν δεν μοιραζόμαστε όλοι τα ίδια επίπεδα ενθουσιασμού. Προσωπικά εν μου κάμνει τζαι κάποια ιδιαίτερη διαφορά. Εν υποστηρίζω το Αποέλ. Ούτε την Ομόνοια ούτε την Ανόρθωση ούτε το ποδόσφαιρο γενικότερα. Εν με απασχολεί το άθλημα πως να το κάμουμε. Θεωρώ το βαρετό, και τα περισσότερα παιχνίδια χωρίς ουσία θέαμα και στρατηγική. Ειδικά το Κυπριακό ποδόσφαιρο και ακόμα παραπάνω το Ελληνικό τα θεωρώ γελοία.

Εννεν πως δεν ασχολούμαι με τον αθλητισμό. Ασχολούμαι τζαι μάλιστα πολλά. Τζαι παίζω ερασιτεχνικά, τζαι παρακολουθώ, τζαι νεκατώνουμαι σε επίπεδο φυτωρίων. Απλά όι με το ποδόσφαιρο. Εμένα η μανία μου εν το μπάσκετ. Ασχολούμαι τουλάχιστο ένα δίωρο την μέρα με το άθλημα. Παρακολουθώ Κυπριακό, Ελληνικό, Ισπανικό, NBA, αντρικό, εφηβικό τα πάντα. Ακόμα τζαι δεύτερη κατηγορία Κυπριακό κάποτε που έδειχνε το LTV εκάθουμουν τζαι θώρουν.

Ο Κυπραίος όμως τούτο εν μπορεί να το συλλάβει. Εν έσιει κουμπάρε άλλο άθλημα εκτός που τον φούρπο. Ο Κυπραίος διαγράφει τα ούλλα. Κλασσικό αθλητισμό, βόλεϊ, μπάσκετ, κολύμπι τα πάντα. Για τον Κυπραίο υπάρχει μόνο η μάππα. Σάννα τζαι τα υπόλοιπα ούλλα παίζουνται με ρότσους οϊ με μάππα.

Τι μου έδωκε το έναυσμα για τούντο ξέσπασμα. Εψες εκάλεσε με ένας φίλος να δούμε το παιχνίδι. Εν είμαι εναντίον του ποδοσφαίρου. Αλλά παρακολουθώ το όταν υπάρχει κάποιο σημαντικό παιχνίδι (όπως το ψεσινό ας πούμε) και έχω παρέα και μπύρες. Τότε μπορώ να επικεντρωθώ περισσότερο στην μπύρα μου τζαι στην παρέα έτσι ώστε να μεν βαρεθώ που για 90 λεπτά το πολύ να δω 1-2 γκολ (η τζαι καθόλου) τζαι ακόμα 5-6 φάσεις της προκοπής. Άσε που εγώ παιχνίδι που ο προπονητής μπορεί να κάθεται αμέτοχος για 45 λεπτά στον πάγκο του, θεωρώ το πολλά μωρίστικο τζαι χωρίς στρατηγική. Εκτός αν είσαι ο Ferguson που δικαιούσαι να το φκάλλεις το παιχνίδι τζαι καθιστός. Άτε να μεν είμαι υπερβολικός. Λίη στρατηγική έσιει την τζαι ο φούρπος.

Εκάλεσε με λοιπόν ο παρέας ο Αποελίστας να πάω να το δω. Μπύρες, ντελιβερι και οι γνωστές καταστάσεις. Ωραία πράματα. Θα επήαινα φυσικά. Έλα όμως που εψές είχε μπάσκετ στην τηλεόραση και μάλιστα Euroleague (το αντίστοιχο του Champions League στο μπάσκετ). Σόρυ λαλώ τους κοπέλλια αλλά εγώ έννα κάτσω να δω μπάσκετ.

Δεν μπορώ να πω ότι το δέχτηκαν πολύ καλά. Ρε μα σοβαρομιλάς παίζει Κυπριακή ομάδα για να περάσει στους 16 του Champions League τζαι εσύ έννα δεις μπάσκετ;;; Την ίδια αντιμετώπιση είχα τζαι σήμερα στην δουλειά. Εν το δέχουνται ρε κουμπάρε με τίποτε. Με τίποτε όμως. Η δική μου απάντηση η ίδια. Αν έπαιζε, λέμε τώρα, Τρίτη νύχτα που έχει Champions League η ΣΠΕ Στροβόλου Handball (παράδειγμα λέμε) για να περάσει στους 16 του πρωταθλητριών έννα εκάθεσουν να το εθώρες; Η απάντηση τους οϊ έννα εθώρουν Champions League. Ε τζαι εγώ εψές είδα μπάσκετ. Τόσο απλά. Εγύριζα το κάθε κανένα κάρτον για να δω το σκορ.

Η νοοτροπία του να ισοπεδώνουμε ότι δεν υποστηρίζουμε και δεν συμφωνούμε εν γενικό κακό των Κυπραίων. Πόσα τζαι πόσα παραδείγματα. Ειδικά στην πολιτική. Έτσι τζαι εγώ μπαίνω πλέον στην αντεπίθεση όταν μου λαλούν για φούρπο.....Η απάντηση μου είναι ότι δεν παρακολουθώ παρακαθκιανά και κατωτέρου επιπέδου αθλήματα. Fight fire with fire. Σκοπός μου να τους σοκάρω άμεσα για να κοπεί η συζήτητση τζαμέ. Να σκεφτούν εν μάννος τούτος καλλύττερα να μεν συζητάς μαζί του.

7 σχόλια:

  1. φίλε είμαι άρρωστος με το μπασκετ!!! παρακολουθας το Μακαμπι-Μιλάνο τώρα φαντάζομαι... :P Εψες είδα το Εφες-Παρτιζαν... είμαι προδότης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμέναν αρέσκουν μου ούλλα, αλλά ο βασιλιάς για μέναν εν το βόλεϊ. Στην μάππαν μπορεί να έχει 1 παιχταράν με 10 ματσούτζια τζιαι να πιαν πρωτάθλημαν. Στο βόλεϊ πρέπει ναν ούλλοι καλοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ milaz: Φυσικά τζιαι όι αν και εγώ εψές είδα ΟΣΦΠ-Μπιλμπάο. Τωρά θωρώ τον ΠΑΟ και φυσικά Μακάμπε-Μίλαν. Είναι καλό και το Καντού-Νανσύ... Πανικός

    @ pattixa: φίλε μου ο καθένας δικαιούται να παρακολουθεί ότι θέλει .... μόνοι οι φανατικοί της μάππας σνομπάρουν τα άλλα αθλήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @CRITIC: Δεν επρόλαβα τον Ολυμπιακό. Έβαλα και τον ΠΑΟ να δω τώρα.. αλλά 2 ματς την ίδια ώρα εν ζόρι... ευτυχώς έχουν μια μικρή διαφορά στην ώρα... και η Μάλαγα μόλις εμείωσε στους 2... τουλάχιστον να έσιει άκτιον... :P - Παίζεις μπάσκετ τζιόλας είπες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε ποτζί ποδά παίζω λίον....όποτε μπορώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ούτε εγω συμπαθώ το ποδόσφαιρο ως άθλημα. Το Αποέλ όμως είδαμεν το και εχαρήκαμεν πάρα πολλά.

    Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι το λιγότερο βλακεία -για να μεν πω πιο βαριά λέξη- ο φανατισμός και η πολιτικοποίησή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να πω αλλό δκυο πράματα: Λατρεύω τον αθλητισμό. Για μένα εν τοπ το μπάσκετ, αλλά γενικά μπορώ να δω ότιδήποτε αθλητικό. Μπάσκετ όμως, παρακολουθώ ΚΑΙ παίζω ΚΑΙ μελετώ... δεν θα πω ποτέ ότι δεν συμπαθώ το ποδόσφαιρο - απλά προτιμώ το μπάσκετ. Χαίρεσαι να βλέπεις κάποια ματς ποδοσφαίρου, απλά στην Κύπρο η νοοτροπία είναι μηδενιστική, απόλυτη και πρέπει να είσαι "είτε μαζί μας, είτε με τους 'άλλους'" - και αν δεν θέλω; Στην Κύπρο, αν είσαι με την ομάδα Α είσαι και με το κόμμα έτσι και ψηφίζεις και έτσι... τούτα υπάρχουν και δεν αλλάζουν εύκολα. Εν επιλογή όμως να μεν τα παρακολουθώ και να αφιερώνω τες ώρες μου σε κάτι πιο καλό (κατ' εμένα). Τούτο εν που λαλεί τζαι ο critic - ότι στην Κύπρο ισοπεδώνουμε τα πάντα - πρέπει να είμαστε ομοιόμορφοι για να μας δεκτούν στην κοινωνικά... να είσαι αποελ ή ομόνοια, με ένα κόμμα, της εκκλησιάς, να ντύνεσαι με τον συγκεκριμένο τρόπο... Το να μεν χωνέφκεται ότι προ-ψες εγύριζα τζαι μετά εβούρισα να έρτω να δω μπάσκετ.... Στην μικρή κυπριακή κοινωνιά αν δεν θωρείς μάππα, σχεδόν εν έσιεις κουβέντες να κόψεις με άλλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή