CYPRUS CRITIC

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Η Απάντηση στην κρίση και στα δώρα




Η απάντηση στην κρίση. Η απάντηση στον άκρατο καταναλωτισμό των Χριστουγέννων που πλάσαρε η Αμερική και η απάντηση στην απαίτηση των ημερών που μας αναγκάζει να δίνουμε δώρα.

Ανησυχείς αγαπητέ μου φίλε/λη για το τι Χριστουγεννιάτικο η πρωτοχρονιάτικο δώρο θα δώσεις στον αγαπημένο/νη σου. Τι δώρο θα δώσεις στα πεθερικά σου στους γονείς σου στους φίλους σου. Δεν υπάρχει φίλε μου πλέον λόγος ανησυχίας. Ο Critic είναι εδώ για να σου προτείνει το πιο γλυκό, το πιο τρελό δώρο. Και σε τιμές ευκαιρίας.

 Χέστο Jumbo, χέστο mall χέστα όλα. Η απάντηση βρίσκεται στο internet. Και μπορείς να το παραγγείλεις. Ναι γλυκούς σοκολατένιους λούτσους. Τι πιο χριστουγεννιάτικο τι πιο ρομαντικό.

Φανταστείτε το ακόλουθο σενάριο. Καταφθάνει ο άντρας, ο στύλος του σπιτιού. Κλείνει η πόρτα ρίχνει τα κλειδιά στο έπιπλο-αντίκα που υπάρχει στην είσοδο όλων των κυπριακών σπιτιών που σέβονται τον εαυτό τους.

«Αγάπη μου ήρτα σπίτι τζαι έφερα τζαι το δώρο σου». Τρέχει με ενθουσιασμό η κυπριοπούλα προς την είσοδο ενώ συννεφάκια φαντασίας (όπως τα Μίκυ μάους) ξεπετάγονται από πάνω της με τσάντες Louis Vuitton. Αγκαλιάζει με πάθος τον Άντρο τον φιλάει και του λέει πούντο.

Ο Άντρος της δίνει αυτό


«Τι σκατά εν τούτο ολάν λέει η Τούλα»
«Ε άνοιξε το ρε μάνα μου» της απαντά.
Το ανοίγει λοιπόν και εμφανίζεται ο σοκολατένιος, ραβδωτός, μαύρος εικοσάποντος λούτσος.


 «Μα τι καμνεις ρε έχασες τον τέλλια; Τι εν τούτο ρε;» Αμέσως ο αγαπούλας έγινε ρε.

«Μα ρε αγάπη μου έσιει κρίση. Έννα την φάμε που έννα την φάμε φέτος τουλάχιστον να εν γλυτζια. Αν δεν μπορείς να αποφύγεις τον βιασμό τουλάχιστον απόλαυσέ τον έχουν να πουν. Ε φάε τωρά τον λούτσο σου χριστουγεννιάτικα που εν γλυτζής γιατί μετά ούλλον χρόνο ο άλλος που έννα τρώεις ενναν πικρος σαν το φαρμάτζιν. Εγω αγαπώ σε μάνα μου τζαι σκέφτουμαι σε. Αδε  τον ίντα ωραίος που ένει. Εν τζαι ραυδωτός. Εν τζαι πιο μεγάλος που τον δικό μου. Τζαι τον δικό μου ξέρουμε τζαι οι θκυό ότι λατρέυεις τον…Άδε άδε δαμέ ίντα μπου λαλεί»

«It’s an eight-inch chocolate penis that oozes fondant cream. Ούζες φοντάντ κριμ ρε μάνα μου. Άδε τον ίντα ωραίος που ένει σαν κάμνει ουζ την κρεμούα του την άσπρη χα; Α; Α;


 Τζαι άδε ντα μπου άλλον λαλεί. The filling comes in six fruit and liqueur flavours, and there's a firmer chocolate fondant in the base. Πανικός ρε μανα μου. Λούτσος με φρούτα λικέρ τζαι ότι σκεφτείς. Φκάλλει ακόμα τζαι σοκολάτα που την βάση του. Α; Α; πε μου ότι ξαναείδες έτσι πράμα. Ούτε ο κύκκος σου (Που το Αντρίκος) που τον λατρεύκεις τόσον έτσι πράμα εν κάμνει».

«Α; Α; Ινταλως σε έχω ρε αγάπη, όπως την βασίλισσα μες την κρίση. Άλλοι πεινούν τζαι εσύ τρώεις γλυκούς λούτσους που αναβλύζουν σοκολάτες τζαι γλυκές κρέμες. Έχουν ακόμα τζαι φρουτουθκια. Μπράβο μου που το σκέφτηκα…Λαλείς να πάρουμεν τζαι έναν της μάνας σου να τρώει κάθε φορά που έσιει νεύρα; Χαχαχαχα»

Μεν μου πείτε. Έτσι δώρο εν εκάμετε ποττέ. Δέχομαι ευχαριστίες από όλους για την τέλεια ιδέα. Χρόνια πολλά.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

4 σχόλια:

  1. Χαχα φιλοδοξείς να γίνεις ένας άλλος Ινβίκτους;
    Έχω πάντως μερικούς υπόψη μου που θα χαίρονταν πολύ με αυτό το δώρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Eolica: Οϊ με τίποτε....Ενι ξερω που τα βρίσκει ο Ινβίκτους αλλά εν του τζιζει κανένας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή