CYPRUS CRITIC

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Το πουλίν επέτασεν

Ήταν Πέμπτη απόγευμα 30-09-2010 και η διάθεση ήταν στα ύψη. Μπροστά μου απλωνόταν ένα τριήμερο ξεκούρασης με ευχάριστο καιρό τέτοιο που να μπορείς να κάθεσαι την νύχτα έξω να απολαμβάνεις το ποτάκι σου και το τσιγαράκι σου χωρίς ζέστες κρύο υγρασίες και άλλες καιρικές μαλακίες. Με την σκέψη στην έξοδο της νύχτας έριξα τον απογευματινό μου υπνάκο για να είμαι φρέσκος, αθλήθηκα για να μπορώ να κάψω τις επιπλέον θερμίδες του excessive φαγητού-ποτού και ήμουν έτοιμος για την έξοδό μου.

Πήρα λοιπόν αυτόν το υπέρτυχερο άνθρωπο που έχει την ευλογία να είναι δίπλα μου (μόνον ο Μπεεεεεε ο B αν της έδωκεν έτσι εφτζή) και πήγαμε να φάμε το καλύτερο σουβλάκι της πρωτεύουσας. Αφού στοτσιάσαμεν που το φαί τζαι τες μπύρες αρχίσαμεν την γνωστή συζήτηση που γίνεται πάντα μετά από έτσι περιπτώσεις. Άραγες σου να πα να γείρουμεν πας τον καναπέ να χωνέψουμεν τζαι σικκιμέ. Πρυτάνευσε τελικά η λογική αλλά και το ότι δώσαμε ραντεβού με διάφορους φίλους στο γνωστό μπάρ. Μετά το πρώτο Gin & Tonic αρκέψαν να ποκάθουνται τζαι τα σουβλάκια στο στομάσσι αλλά τζαι οι γνωστές αναθυμιάσεις του σιεφταλιού σμήκτικαν με το αέριο του Tonic και έγιναν λιγότερο έντονες στους γύρω μου (πάλε καλά).

Γενικά πέρασε πολύ ευχάριστα η νύχτα με κουβέντα και αρκετό ποτό ώσπου μας εθκιώξαν. Επιστρέψαμε σπίτι μισοζαλισμένοι και χαρούμενοι αφού γλυτώσαμε και πάλι το alcotest (να σας γυρίζει) και γείραμε για ύπνο. Σκεφτόμουν...ωραία αν θα περάσουμε έτσι και τις υπόλοιπες τρεις μέρες τότε το τριήμερο μας θα είναι super. Αμ δε.....

Στις 06:45 επιβεβαιώθηκε για ακόμα μια φορά ότι ζούμε σε εμπόλεμη ζώνη και είμαστε σε περίοδο εκεχειρίας. Πρέπει όμως εδώ να σας πω ότι ο critic σαν βέρος πρωτευουσιάνος που είναι κατοικεί στο κέντρο άρα και ακούει ξεκάθαρα κάθε εκδήλωση και event που διοργανώνουν τα σαΐνια. Στις 06:45 που λέτε ΜΠΟΥΟΥΟΥΜ.
Επετάχτηκα πάνω τζαι σκεφτούμαι καλά ρε μαλάκα πόσον ήπιες πάλε. Κανονιές στον ύπνο σου; Τι όνειρο να εθωρουν άραγε κανένα cool που είμαι ο Jack Sparrow τζαι σίρνουν μου κανονιές οι άλλοι πειρατές; Δεν πρόλαβα να τελειώσω την ηλίθια μου σκέψη και ΜΠΟΥΟΥΟΥΜ.
Α μάνα μου επιάν μας λαλώ της criticoulas (from now on Κούλλα) που είσιε πεταχτεί τζαι τζείνη ίσια πάνω τζαι θώρεν γυρώ της σαντανωμένη. Όπως εχάσκαμεν ΜΠΟΥΟΥΟΥΜ αλλη μια. Κάμνω κλίκ τζίντην ώρα.

Εν οι μόγγολοι του προεδρικού μάνα μου (Κούλλα μου) τζαι σίρνουν κανονιές για να γιορτάσουμεν την ανεξαρτησία μας. ΜΠΟΥΟΥΟΥΜ.

Αστους να χαρούν την παλαβομάρα τους τζαι προσπάθα να ποτζοιμηθείς πάλε ΜΠΟΥΟΥΟΥΜ.....ΜΠΟΥΟΥΟΥΜ......ΜΠΟΥΟΥΟΥΜ.

Περιττό να σας πω ότι τα κανόνια του Ναβαρόνε συνοδεύτηκαν από παρέλαση όπου παρουσιάσαμε τα υπερσύγχρονα «νέα» Τ80 που αγοράσαμε (τεχνολογία του 80 εξού και το όνομα), αλλά και από τις παουρκές του σπόρου του γείτονα κάτω στην αυλή που έκαμνε ποδήλατο. Ναι.....Άρα εσηκώθηκα πάλε με νεύρα τζαι πονοτζέφαλο (δαμέ μπορεί να έφταιξε τζαι λίο το ποτό) και την σικκιρτιση στο maximum γιατί ως γνωστό τούντα μουσκουρούθκια με τες κανονιές, τες σειρήνες τζαι τες σιπεθκιές θεωρώ τα grande μαλακίες που πρέπει επιτέλους να ξεπεράσουμε.

Πέρασε που λέτε έτσι και το τριήμερο των εορτασμών της μισή μας δημοκρατίας εν μέσω κανονιών, παρελάσεων, πολιτικόπορτων και τον απόηχο της μαλακίας που είπε ο μαγουλάς για τις 2 πατρίδες.

Να μας ζήσει να την σιερούμαστε. Το πουλίν όμως επέτασεν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου