CYPRUS CRITIC

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

The MMP* award 29/11-06/12/2010

Τι είναι πιο κατάλληλο νομίζετε να σημαίνει το MMP. Θα μπορούσε κάλλιστα από most mannos player of the week να σημαίνει και most malakas player. Το αφήνω πάνω σας να διαλέξετε όποιο από τα δύο θέλετε γιατί σε ορισμένες περιπτώσεις το μαννός είναι πολύ λίγο για να χαρακτηρίσει την κατάσταση στην οποία βρίσκονται ορισμένοι.

Αυτή την εβδομάδα θα ασχοληθώ και πάλι με το αρχιτσιβίτζι τον Γλαύκο Χ’Πέτρου, γενικό γραμματέα της ΠΑΣΥΔΥ συντεχνίας των κυβερνητικών. Ρε παιδιά δηλαδή διερωτώμαι αν είμαι εγώ υπερβολικός ή αν τούτοι οι άνθρωποι ζουν σε άλλο πλανήτη. Στον κυβερνοπλανήτη όπου είναι όλοι κυβερνητικοί κνίθουνται ολημερίς αλλά αυτό δεν επηρεάζει ποτέ την οικονομία τους αφού υπάρχουν κάτι μικρά πράσινα πλασματάκια που δουλεύουν αντί για αυτούς. Είναι τα ίδια πλασματάκια που έβγαζαν σκοπιά στον στρατό στην θέση μας. Είναι ο Μιχαλάκης ο Αυτόματος και η παρέα του.

Στις πραγματικές οικονομίες όμως Γλαύκο μου δεν υπάρχει ο Μιχαλάκης. Υπάρχουν κανονικοί άνθρωποι (μαλάκες) που παράγουν έργο και πλούτο για την χώρα για να μπορεί να σε πληρώνει εσένα. Άρα Γλαύκο μου όταν η κατάσταση σκατώσει και έχουμε κρίση και ανεργία, η οποία επηρεάζει τους υπόλοιπους φυσικά και όχι εσένα, δεν μπορείς να απαιτείς να δουλεύουν ακόμα περισσότερο αυτοί οι μαλάκες που είχαν την τύχη να μην απολυθούν να παράγουν ακόμα περισσότερο πλούτο για να πληρώνεσαι εσύ ακόμα περισσότερα το 2011 από ότι το 2010. Γλαύκο χρυσέ μου αυτό είναι εφικτό μόνο αν καταφέρεις να φέρεις τον Μιχαλάκη τον αυτόματο και τους φίλους του από τον κυβερνοπλανήτη σου να βοηθήσουν. Διαφορετικά σιέσε μέσα.

Και για να μην νομίζετε ότι εγώ είμαι ο μαλάκας που είμαι ενάντια σε όλους τους κυβερνητικούς να σας πω ότι όχι δεν είμαι. Υπάρχουν πολλοί πάρα πολλοί αξιόλογοι κυβερνητικοί σπουδασμένοι με ικανότητες και όρεξη. Δεν εναντιώνομαι σε αυτούς. Εναντιώνομαι στο σάπιο σύστημα και στους υποστηριχτές του το οποίο σιγά σιγά σε τρώει. Η παντελής έλλειψη κινήτρων και η όλη φάση του με ετσάπισα με επότισα αλλά κτυπώ την προσαύξηση μου anyway με σκοτώνει. Τζαι όρεξη να έσιεις φέφκει σου αφού ξέρεις ότι εσύ που σίζεσαι ότι τζιαν κάμεις ένα πιάσεις τα ίδια με τον μαλάκα δίπλα σου που κνίθεται τζαι καμνεις την δουλεία του. Όταν μπεις σε σάπιο σύστημα σε κάποια φάση θα σαπίσεις. Είναι αναπόφευκτό. Και όταν Γλαύκο έχεις τα πιο κάτω δεδομένα μπροστά σου μην μου λες ότι δεν έχεις πρόβλημα.

Φτάσατε αισίως τους 70,000 υπαλλήλους. Και μην μου πεις ότι είσαστε λιότεροι γιατί μετράς μόνο τα μέλη της ΠΑΣΥΔΥ και δεν υπολογίζεις τους εκπαιδευτικούς, τους αστυνομικούς τους στρατιωτικούς τους πυροσβέστες τους ημικρατικούς τζαι ξερω εγώ ποιους άλλους. Τούτους ούλλους ποιός τους πληρώνει εσύ που την πούγκα σου; Το κράτος τους πληρώνει άρα μούλλωννε με τες ηλίθιες σου θεωρίες. Επίσης χρυσέ μου Γλαύκο να σε ενημερώσω (οι πως εν το ξέρεις δηλαδή τζαι παίζεις πελλόν) ότι το κόστος του κρατικού μισθολογίου είναι στο 15.6% του ΑΕΠ ενώ ο μέσος όρος στην Ευρωζώνη είναι στο 10.8%/ΑΕΠ. Επίσης Γλαύκο μου να σου πω ότι εφτάσετε το 17,7% του εργατικού δυναμικού της χώρας!!! Τούτο πως σου φαίνεται; Επίσης το 1990 το κρατικό μισθολόγιο κόστιζε €372εκ τώρα κοστίζει €2,1δις. Να μεν πούμε και για τες συντάξεις και τα ωφελήματα αφυπηρετήσης που ρουφάτε χωρίς να διάτε μπακκίρα τσακιστή.

Εβαρέθηκα να σε ακούω αλλά παραπάνω που ούλλα να σε θωρώ. Δέτε φάτσα ρε κοπέλλια!!!!!



Πόσο θα αντέξει νομίζετε μια οικονομία να ρουφάτε όπως τες βδέλλες. Εστραντζισε κανεί. Κάμε κράτι. Είσαι και πάλι ο MMP. Έτσι όπως πάεις εννα το κάμεις δικό σου ρε. Να σου το δώσω να το βάλεις πάνω που το τζάκι σου να το θωρείς τις κρύες νύχτες του χειμώνα να το θαυμάζεις σαν πίνεις το γαίμα μας, sorry το ουισκούι σου.

* Το MMP award είναι κάτι όπως το MVP (Most Valuable Player) αλλά στην κυπριακή του έκδοση. Είναι ο Most Mannos Player (MMP) of the week. Θα είναι αυτός που με τις πράξεις τα λεγόμενα και την μαννοσινη του ξεχώρισε από τους υπόλοιπους μαννούς. Θα είναι αυτός που θα ξεπεράσει τον εαυτό του τζαι έννα τα δώκει ούλλα. Στο τέλος της χρονιάς αυτός που θα πάρει τους περισσότερους ψήφους θα ανακηρυχτεί Most Mannos Player (MMP) of the year. Μιλούμε για μεγαλεία οι πελλάρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου