CYPRUS CRITIC

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Με την bitch για μακροβούτια



Το περασμένο σαββατοκύριακο αποφασίσαμε να επισκεφτούμε την περιοχή Πρωταρά, Παραλιμνίου και Αγίας Νάπας για τα τελευταία μπάνια της χρονιάς. Φέτος την συγκεκριμένη επαρχία την επισκέφτηκα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Ιούνιο. Μετά όταν και έγινε η κάθοδος των μυρίων, δηλαδή Ιούλιο και Αύγουστο, εμείς απλά απείχαμε. Προτιμούσαμε την υπέροχη αυτούς τους δύο μήνες πρωτεύουσα.

Εγώ την Λευκωσία την απολαμβάνω περισσότερο το καλοκαίρι. Πείτε με παράξενο αλλά για μένα τα καλοκαιριάτικα βράδια στην Λευκωσία είναι τα καλύτερα. Ποτό και φαγητό με λίγους και καλούς.

Ξεφύγαμε όμως από το θέμα. Επαρχία Αμμοχώστου. Οι καλύτερες θάλασσες της ελεύθερης Κύπρου με διαφορά. Της ελεύθερης γιατί αν βάλουμε στην εξίσωση τις κατεχόμενες παραλίες τότε χάνει. Αλλά όταν ανταγωνίζεται αυτές που μας απέμειναν τότε… απλά δεν υπάρχει ουσιαστικά ανταγωνισμός. Άλλωστε οι παραλίες της Λεμεσού και της Λάρνακας απλά… δεν είναι παραλίες.

Παίρνω λοιπόν τις δύο bitches μου, την Κουλλα (Criticoulla) και την κανονική και ξεκινούμε για Πρωταρά. Στο αυτοκίνητο μου εξέφρασαν την επιθυμία να κολυμπήσουμε ούλλοι μαζί. Και επειδή διάβασα τον τελευταίο καιρό ότι ο έπαρχος παραλιών όρισε επιτέλους παραλίες για σκύλους σε όλες τις επαρχίες αποφασίσαμε να επισκεφτούμε την μια που όρισε στην περιοχή. Και συγκεκριμένα στην Αγία Νάπα. Την λεγόμενη παραλία Λούμα.

Περιττό να σας πω ότι η παραλία δεν είναι προσβάσιμη σε όσους δεν διαθέτουν smart phone ή τουλάχιστον GPS. Δεν υπάρχει καμία απολύτως σήμανση για να φτάσεις εκεί. Ούτε και μια τεμπέλα. Κάτι να σου λαλεί μαλάκα εσύ που έχεις ένα κοπρόσσυλλο τζαι θέλεις να τον λούσεις στρίψε ποτζί στρίψε ποδά. Τουλάχιστον εγώ που επήα που τον εσωτερικό  δρόμο εν είδα τίποτε. Αν υπάρχει σήμανση τζαι εγώ είμαι θεόστραος τζαι εν τη είδα απολογούμαι (Not).

Τέλος πάντων για να μην πολυλογώ. Η ‘παραλία’ βρίσκεται πιο κάτω από την Μακρόνησο. Προς Λάρνακα μεριά. Φτάνουμε λοιπον στο Λούμα το οποίο είμαι σίγουρος ότι ονομάστηκε έτσι ειρωνικά. Γιατί για να λουθείς εσύ, και πόσο μάλλον ο σκύλος σου τζαμε πρέπει να έφκαλες ΟΥΚ. Η ταμπέλα απλά εκνευρίζει τον επισκέπτη ακόμη περισσότερο. Γιατί αγαπητοί του Δήμου Αγίας Νάπας μόνο με αλεξίπτωτο μπορώ να την λούσω δαμέ. 



Όμως με λίγη προσπάθεια όλα είναι δυνατά.

Αφού η σκύλα μου έτρεξε αμέριμνη στην αμμουδιά της υπέροχης αυτής παραλίας



ακολούθως παίξαμε με την μπάλα της fetch στο βραχώδες και άγονο μεν, υπέροχο δε τοπίο της παραλίας. Η σκύλα μου, κυριευμένη και αυτή με το ίδιο πάθος και ενθουσιασμό μαζί μου, δεν μπορούσε να συγκρατηθεί. Έτρεχε αμέριμνη στα βράχια υπερπηδώντας κάθε εμπόδιο που έβρισκε στον δρόμο της αγνοώντας τις πληγές που δημιουργούσαν στα πόδια της οι μυτεροί βράχοι. 



Ακολούθως μετά από το τρελό παιχνίδι μας και ενώ είχαμε ήδη χεστεί και οι τρείς από τον ενθουσιασμό και την αδρεναλίνη αποφασίσαμε να βουτήσουμε. Πήραμε φόρα και υπερπηδήσαμε όλα τα εμπόδια για να μπούμε τελικά στο νερό. Με ένα άλμα που θα ζήλευε και ο Καρλ Λούις στα νιάτα του, με μια και μοναδική ασσιελλιά πεταχτήκαμε 8 μέτρα μακριά και πέσαμε στα καταγάλανα νερά. Κανένας βράχος, κανένας αχινός δεν θα μπορούσε να σταθεί εμπόδιο. 

Τι έγινε πραγματικά; Απλά φόρτωσα τις κοπέλες μου στο αυτοκίνητο βρήκα μια έρημη αμμουδιά όπου απαγορεύεται το λούσιμο σκύλων και κολυμπήσαμε. Τι είπατε απαγορεύεται; ΟΚ καλά.

Κύριε έφορε παραλιών. Ήσουν προφανώς αναγκασμένος (λόγω Ευρωπαϊκής Ένωσης φαντάζομαι) να ορίσεις παραλίες για λούσιμό σκύλων. Ξέρω ότι προσπάθησες απεγνωσμένα να αποφύγεις αυτή την απόφαση για πολύ καιρό. Συγκεκριμένα για ολόκληρη την φετινή χρονιά (2014) κωλυσιεργούσες μέχρι που δεν πήγαινε άλλο. Όρισες λοιπόν 4-5 παραλίες υποχρεωτικά. Αν κρίνω όμως από το Λούμα μπορώ να συμπεράνω ότι ουσιαστικά ζώντας σε νησί δεν μπορώ να λούσω στην θάλασσα τους σκύλους μου. Σωστά;

Κάνεις σωστά λοιπόν την δουλειά σου κ. έφορε παραλιών; Να σου απαντήσω εγώ; Όχι δεν την κάνεις. Θα μου πεις όμως ποια η διαφορά με την γενική κουλτούρα της δημόσιας υπηρεσίας; Καμία. Το πιο εκνευριστικό όμως είναι η κοροϊδία. Γιατί περί αυτού πρόκειται όταν με προτρέπεις να κολυμπήσω με τον σκύλο μου σε αυτή την παραλία. Ναι ρε περιπαίζεις με κατάμουτρα.   

Τώρα για τον Δήμο Παραλιμνίου και Αγίας Νάπας, οι οποίοι φαντάζομαι συνεργάστηκαν για τον ορισμό της παραλίας τι να πω. Η ευαισθησία σας προς τα ζώα φωτογραφίζεται στην στάση που τήρησε η πρώην κ. Δημάρχου Αναστασία Βόρτου πριν λίγους μήνες. Η απόφαση λιώστε, πολτοποιείστε τον κόπρο για να μεν κάμνει φασαρία τα λέει όλα.

Άλλωστε το είπα πολλές φορές. Μια από τις τεράστιες αδικίες της εισβολής είναι που βρέθηκαν εντός μιας δεκαετίας άνθρωποι αμόρφωτοι, βοσκοί και γεωργοί με τεράστιες παραθαλάσσιες περιουσίες και μεταμορφώθηκαν σε επιχειρηματίες. Αυτό συνοδευόμενο με την απουσία του κράτους δημιούργησαν ένα κακάσχημο τουριστικό προϊόν.

Και καλά στα 80ς. Τώρα όμως; Ακόμα συνεχίζουν. Χτίζουν μπυραρίες sphinx, lazy frog, και Flintstones για τους Άγγλους. Και όχι μόνο αυτό. Τωρά μετά την κάθοδο των Ρώσων αποφασίσαμε να ικανοποιήσουμε τα χειρότερα γούστα και αυτών. Χτίζοντας στην περιοχή Περνέρα αυτό.


Ήμαρτον πλέον. Ας κάμει κάποιος κάτι σας παρακαλώ.



45 σχόλια:

  1. Ποιος να κάμει κάτι και τι; Αφού στην ευρωπαϊκή Κύπρο, ανάπτυξη και ανέλιξη ονομάζουμε αυτές τις μαλακίες που ανέφερες πιο πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι οικονομία της αγοράς. Όταν θα έσιει αρκετούς ππαραλλήες που θα έχουν σσιύλλο τζιαι θα είναι οικονομικά σύμφορο to business, ακόμα τζιαι το nissi beach διούν το πιλέ για τους έχοντες σκύλλαν. Μέχρι τότες, έσιει Λούμαν. Εδώ στην Αρκάκαν τζιαι σερβίσουν σου fish and chips για να είναι attractive τζιαι ικανοποιήσουν τους Ιρλανδούς με τα μπάσταρδα τους τζιαι θα σε απορρίψουν εσέναν. Εδώ στην Αγιάνναπαν εδώκαν 60 σκάλες natura με προστατευμένα φυτά για να συνάξουν τους παίζοντες γκόλφ τζιαι θα σε απορρίψουν εσέναν; Απλά τωρά είσαι marginal τζιαι μουχτιτζιής :)) Άμαν σε θωρώ να απαιτείς κρατικόν παρεμβατισμόν κάμνω μίλλες :))

    Πειράζω σε Α!! Όι να νομίζεις ότι κάμνω τζιαι μίλλες. Μίλλες δεν έχω διάθεσην να κάμω για κανέναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eprepe na kopsis me kanena louomeno na sou po an tha s ainan na kamis mpanio to shillo

    Oulles tes vlakies kamnis tes tziai meta eshis tzie problima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε ανώνυμε, το πραγματικόν πρόβλημαν που έσιει είναι ότι εμορφώθην τζιαι εξελίχτην σε επίπεδον να μπόρει να αντιληφτεί την σχέσην αθρώπου με ζώον αντίς την σχέσην χτηνού με χτηνόν που μπόρει να καταλάβει τζιαι να ανεχτεί η κοινωνία που του έτυχεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oi

    Apla na katalavi TIN ISHI ton nomon

    Dioti ama kamni o kathenas oti theli akoma tziai gia pramata pou OYLLOI simfonoyme oti etsi prepi na ginete tziai na men paranomoumen tote tha vrehounte oi ILITHIOI POU THA PARAVIAZOYN akoma kai t aftonoita


    Alla gia ton critic mporo na grapso polla peristatika paralogismou..

    O NOMOS EINAI NOMOS ki an den s areski PASHIZIS na ton allaksis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω ότι στους κυκλικούς κόμβους πηγαίνεις με 30 χλμ την ώρα; Διαφορετικά και εσύ παραβιάζεις τους νόμους.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμε: Ούλλες τες βλακείες κάμνω τες τζαι είχα πολλά περιστατικά παραλογισμού.

    Να δεχτώ ότι η bitch εν έπρεπε να βουτήσει σε μια ερημική παραλία χωρίς κανένα λουόμενο για 15 λεπτά γιατί απαγορεύετουν. Αλλά όντως το γεγονός ότι άφησα την να το κάμει επειδή η παραλία που όρισε ο δήμος είναι ακατάλληλη για κολύμπι (εκτός αν είσαι πετρόψαρο) εμπίπτει στην κατηγορία της μεγάλης βλακείας και του παραλογισμού;;;

    Είσαι μήπως υπερβολικός; H απλά κάμνεις επίθεση επειδή είμαι μαλάκας τζαι νευριάζω σε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νευριαζεις με?

    Εκαμα γενικως πολλά σχολια?

    Ουλλα τα σχολια μου εχουν τζιαι αιτιολογικο!

    Δεν εν τουντο προβλημα

    Το προβλημα ειναι οτι ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΥΛΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ και εισαι εσυ ο λογικός!

    Αν αρκεψω σε ποσα πραματα που ειπες μες σ αναρτησεις σου εππεσες εξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. To simantiko den einai an pefteis mesa i e3w... To simantiko enei na kamneis educated decisions. En eipa pote oti en kamnw lathos i en lalw malakies.

    Episis En thewrw oullous tous allous vlakes... Thewrw omws oti yparxoun arketoi! Tzai oxi logw meiwmenis egkefalikis leitourgias alla logw coultouras kai nootropias. Pou en xeirotero

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τον εαυτο ελογιστηκες αν οντως ειναι ο βλακας γι αυτο και θωρεις ουλλους τους αλλους βλακες?
    Ξερεις...ο βλακας ενει μπορεί να το καταλάβει....

    τζιαι 2ο
    Καμνει μου εντύπωση που θεωρείς βλάκες τζιήνους ακριβώς που εν πρεπει...

    Απλα χαρακτηρίζεις τους ετσι διοτι....ΕΝ ΣΕ ΒΟΛΕΥΚΕΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΑ.

    Και ως κυπρεος δε μπορεις να κρινεις μια κατασταση μακροπρόθεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Nai exeis dikaio en mporw na dw mprosta... Makroprothesma... tipote re. En exw idea. Eidika pou oikonomia en mporw na dw paratzi pou tin moutti mou. Oxi opws polloi oikonomologoi kai politikoi pou proevlepsan bank run, ptwsi timwn akinitwn ktl. Ta panta ola

    Ara mallon exeis dikaio. Prepei na eimai vlakas. Tzai esy kathesai tzai 8kievazeis ena vlaka tzai sxoliazeis tziolas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mπορεί ναι μπορεί όι.Εσυ πάντως εν το ξερεις.Πρεπει ή να σου το πουν αλλοι ( παρατήρηση τρίτων) ή να παρατηρείς εσύ τρίτους π.χ καταστάσεις και πόσο επιβεβαιώνεσαι.

    Εν θα επικαλεστώ για το τι ελάλες για την Ε.Ε. Θα επικαλεστώ το πιο...προσφατο επιτευγμα σου περι χαρη Γεωργιάδη όταν και είπες οτι ενει χρειάζεται και κάποιος πολλά ειδικός για χειριστεί την οικονομία μιας χώρας ειδικά δε στο μνημόνιο!!!

    Τωρα που αρκέψαν τα δύσκολα γελούν τζι οι πέτρες...
    Το θεμα είναι ότι καποιοι θα κλαισιν..
    Παντως όι οι υπουργο και τα κομματοσκυλλα

    Αυτα για το πόσο μέσα έππεσες και δαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ontos en xreiazetai. An kamneis ti sou lalei i troika xwris na portizeis tote proxwras. Den xreiazetai na eisai dianoia oute o super oikonomologos.

      Διαγραφή
    2. Aπο την αδυναμία απαντησης σου ενει χρειαζεται να πω τπτ άλλο...

      Εκαταλαβες το και συ το λάθος.
      Κουβέντες του στυλ πορτίζω κτλ μονο σε μωρα του δημοτικου αρμόζουν

      Διαγραφή
  12. Η βλακεία είναι συνήθως απότοκο περιορισμένης ή/και επιλεκτικής γνώσης και αντίληψης για συγκεκριμένα γεγονότα και ζητήματα, συνήθως κοινωνικο-πολιτικής φύσεως. Τούτο σε συνδυασμό με την έπαρση, την αλαζονεία και την υπεροψία κάμνει όσους έχουν τα πιο πάνω χαρακτηριστικά να λειτουργούν και να συμπεριφέρονται με ελιτίστικο και παρορμητικό τρόπο, να μιλούν με ύφος “ξερόλα” [ό,τι πουν αυτοί είναι το σωστό] και να αναπτύσσουν ακόμα και φασίζουσες στάσεις και συμπεριφορές. Πέραν τούτου η αχαπαροσύνη και η ημιμάθεια τους, τους οδηγεί σε πολλές κλάππες και γκάφες, ενώ προσπαθούν να εντυπωσιάσουν με τα πομπώδη λόγια τους... Δεν αντιλαμβάνονται ότι δεν μπορούν να τα ξέρουν όλα, ή μπορεί να υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που πιθανόν να γνωρίζουν θκυο πράματα παραπάνω [από τους ιδίους] πάνω σε συγκεκριμένα θέματα... Κι ούτε είναι σε θέση πριν πουν ή γράψουν τες κοτσάνες τους να κάμουν έστω και μια υποτυπώδη έρευνα και μελέτη για την ορθότητα όσων έχουν πρόθεση να πουν, ή μάλλον να διδάξουν...

    Και θα αναφερθώ σε τρία ασυναρτησίες [για να μην πω βλακείες] που έχω εντοπίσει στο πιο πάνω κείμενο και οι οποίες αναδεικνύουν τη ρηχότητα του κειμένου του Blogοδεσπότη Critic... «Τούτος» λίγο - πολύ έγραφε ό,τι του ερχόταν στο κεφάλι για να κάμει το κομμάτι του για το πρόβλημα που τού προέκυψε με το λούσιμο της σκύλλας του στη θαλασσα... [Πριν λίγο καιρό παραπονιόταν, σαν typical Λευκωσιάτης, γιατί ενώ τον κάλεσα για υπηρεσία στη λεγόμενη “Εθνική” Φρουρά, δεν φρόντισαν να έχει τις ανέσεις ενός πεντάστερου ξενοδοχείου]...

    [Ακολουθεί η συνέχεια]...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. [Και η συνέχεια]...

    Και πάμε στις παρατηρήσεις ΜΟΥ:
    1. Κάπου αναφέρεται σε «έπαρχο παραλιών»… Προφανώς μετά αντιλήφτηκε ότι εν «έφορο παραλιών» που έχουμε, γατί εν σ’ αυτόν που απευθύνει τελικά κάποια ερωτήματα...

    2. Αναφέρεται επίσης στην παραλία “Λούμα” [μια απόμερη παραλία στην Αγία Νάπα μεταξύ Μακρονήσου και Αγίας Θέκλης – “Μεγάλ’ η χάρη της”, γιορτάζει σήμερα!] η οποία έχει επιλέγει για να χρησιμοποιείται για το λούσιμο των σκύλων... [Άραγε ποια έπρεπε να επιλεγεί, το “Νησί”, η “Λάντα” ή ο “Μακρόνησος”;]… Γράφει, λοιπόν ο ταλαιπωρημένος Critic: «Φτάνουμε λοιπον στο Λούμα το οποίο είμαι σίγουρος ότι ονομάστηκε έτσι ειρωνικά. Γιατί για να λουθείς εσύ, και πόσο μάλλον ο σκύλος σου τζαμε πρέπει να έφκαλες ΟΥΚ»... Να πληροφορήσουμε τον κύριο Blogοδεσπότη ότι το όνομα “Λούμα” έφεραν οι παραλίες [υπάρχει μια και στην περιοχή “Κάππαρης” του Παραλιμνίου] οι οποίες στα πιο παλιά χρόνια [ίσως μέχρι πριν μια 25-30 χρόνια] χρησιμοποιούνταν για το “λούμα” [το λούσιμο] κατά τα καλοκαίρια των κουέλλων [πρόβατων]... Και η συγκεκριμένη θα χρησιμοποιείται πλέον για το λούσιμο άλλων ζώων, των σκυλιών... Επίσης η επιλογή της συγκεκριμένης παράλιας [όπως και μερικών άλλων σ’ όλη την επικράτεια της Ελεύθερης Κύπριου] δεν έγινε φέτος, [όπως κάπου υπονοεί ο Blogοδεσπότης], αλλά από το 2011...

    3. Κι έρχομαι στην μεγαλύτερη κοτσάνα/ασυναρτησία/βλακεία που είπεν ο κος Critic και η οποία πέρασε ασχολίαστη μέχρι τώρα και στο ντούκου˙ για τους έχοντες γνώση όμως ήταν μια ένδειξη για το επίπεδο του Ανθρώπου. Και δεν ήταν απλώς άλλη μια τσσιόφτα αλλά και Ύβρις σε βάρος κάποιων ανθρώπων. Γράφει λοιπόν, ο κατά τ’ άλλα συμπαθέστατος πλην όμως ταλαίπωρος Critic: «Η ευαισθησία σας προς τα ζώα φωτογραφίζεται στην στάση που τήρησε η πρώην κ. Δημάρχου Αναστασία Βόρτου πριν λίγους μήνες. Η απόφαση λιώστε, πολτοποιείστε τον κόπρο για να μεν κάμνει φασαρία τα λέει όλα»... Θαυμάστε στην αχαπαροσύνη του ανδρός: «...η πρώην κ. Δημάρχου Αναστασία Βόρτου»!!! Νομίζει ο “ξερόλας” Critic ότι η Αναστασία Τσόκκου, η σύζυγος που μεγαλοξενοδόχου Τσόκκου [και υποψηφία βουλευτίνα με το ΔΗΚΟ κατά τις προηγούμενες βουλευτικές εκλογές] και η οποία ενεπλάκη στην γνωστή κόντρα με τους φιλόζωους, όταν υπάλληλοι ενός ξενοδοχείου της οικογένειας πέταξαν [ίσως και μετά από δικές τους οδηγίες] ένα αδέσποτο σκυλάκι σε μηχάνημα πολτοποίησης σκουπιδιών, νομίζει λοιπόν ο μεσιέ Critic ότι η Αναστασία Τσόκκου είναι η σύζυγος του αποβιώσαντος [πριν δύο χρόνια περίπου] τέως Δημάρχου Αγίας Νάπας Νάκη Τσόκκου!!!! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, νεαρέ!!!!!! Είσαι άκυρος πατόκορφα!!!

    4. Α, και παρεμπιπτόντως κι έτσι για ενημέρωση, σήμερα στον “Φιλελεύθερο” είχε κι ένα ρεπορτάζ για την νέα περί σκύλλων νομοθεσία. Στο ρεπορτάζ υπήρχαν και δυο λόγια για τις παραλίες σκύλλων…

    *****************************
    Υστερόγραφον:
    Για την προηγούμενη ανάρτηση ΣΟΥ, σού χρωστάω μιαν απάντηση για την προσπάθεια ΣΟΥ «να γίνεις πιο συγκεκριμένος […] αναδρομή στο παρελθόν», που επιχείρησες να κάμεις, αλλά δεν ήταν παρά ένας κουρνιαχτός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δηλαδή, επειδή πριν 30 χρόνια ελούνναν τις τσούρες τζιαμέ, είναι η πλέον κατάλληλη παραλία για σκύλους σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mono gia to tria exw na sxoliasw oti etsi enomiza. An den einai lathos.

    Gia ta alla tria pou grafeis apla se prokalw na paeis monos tzai na deis. To an den kamnw meleti prin grapsw tzai lalw asinartisies einai profanws apopsi sou.

    Oso gia to katevato pou sou egrapsa gia apantisi sto proigoumeno post.... Ti na pw an diafwneis tote mallon exeis provlima antilipsis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Critic,
      [Κατ’ αρχάς να αναφέρω ότι ΕΓΩ συνηθίζω όταν απαντώ σε κάποιο, είτε στο δικό ΜΟΥ Blog είτε αλλού, να τον προσφωνώ με το nickname ΤΟΥ˙ θεωρώ ότι έτσι είναι σαν να ΤΟΥ μιλώ και να τον κοιτάζω στα μάτια!]...

      Παρατηρώ ότι επιμένεις στην γνωστή πάγια τακτική ΣΟΥ: Όποιον εν συφφωνά μαζί ΣΟΥ, θεωρείς τον [με την έπαρση και την υπεροψία που ΣΕ χαρακτηρίζει] ότι εν βλάκας, ή ότι «mallon exei provlima antilipsis», ή ότι απλά έχει μια διαφορετική «apopsi», ασχέτως του αν ΕΣΥ δεν τεκμηριώνεις όσα γράφεις ή «den kamneis meleti prin grapseis»… Εξ ου και τα όσα λανθασμένα γράφεις μιαν την άλλη. Ας πούμεν το ότι ενόμιζες ότι Αναστασία Τσόκκου, είναι η σύζυγο του τέως Δημάρχου Αγίας Νάπας... «etsi enomiza» λες, χωρίς να δείχνεις να προβληματίζεσαι ότι εν κοτσάνες τζι’ ασυναρτησίες που λαλείς... Κι αν ήταν η πρώτη φορά να το προσπεράσουμε, αλλά είναι η πολλοστή... Και τι θες να πεις με το «An den einai lathos»;

      Αναφορικά με τα αριθμημένα σχόλια ΜΟΥ της προηγούμενης ΜΟΥ παρέμβασης να σημειώσω τα εξής:
      - Με το σχόλιο αρ. 1 στάθηκα στην αναφορά ΣΟΥ για «έπαρχο παραλιών», καθώς η συγκεκριμένη έκφραση ΣΟΥ αναδεικνύει την προχειρότητα και την παρορμητικότητα της γραφής ΣΟΥ...
      - Το σχόλιο ΜΟΥ με αρ. 2 ήταν πιο πολύ πληροφοριακού περιεχομένου˙ και Ανώνυμε [σχόλιο με ημερ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 - 3:35 μ.μ.], η σύγκριση μεταξύ του λούματος των κουέλλων [κι όχι των τσούρων] με αυτό των shύλλων [στη συγκεκριμένη παραλία της Αγίας Νάπας] ήταν πιο πολύ χιουμοριστική...
      - Για την Αναστασία Τσόκκου (ΣΟΥ) τα είπα πιο πάνω...
      - Επιμένω ότι οι παραλίες για το λούμα των σκύλλων δεν καθορίστηκαν φέτος... Φέτος είναι που εντόπισες εντόπισες ΕΣΥ το πρόβλημα με τη συγκεκριμένη παραλία...

      Τέλος, αναφορικά με «to katevato pou mou egrapses gia apantisi sto proigoumeno post», να σημειώσω [για την ώρα] ότι η προσπάθεια ΣΟΥ «να γίνεις πιο συγκεκριμένος κάνοντας μια αναδρομή στο παρελθόν», ήταν μεν καλή αλλά πολύ επιφανειακή και καθόλου διαλεκτική˙ θα έλεγα μάλιστα και ήταν και έμπλεα μεταφυσικών τοποθετήσεων και θα εξηγήσω πιο κάτω τί εννοώ... Κι ας νομίζεις ΕΣΥ ότι έκαμες κάτι το σπουδαίο˙ εξ ου και η εγωκεντρική επηρμένη τοποθέτηση ΣΟΥ ότι «mallon exw provlima antilipsis»

      Εκείνο που βασικά επιχείρησες μέσα από την ομολογουμένως συμπαθέστατη προσπάθεια ΣΟΥ να αιτιολογήσεις την περί «βλακείας» ανάρτηση ΣΟΥ, είναι απλώς διαπιστώσεις, ή/και καταγραφή γεγονότων από την ιστορία της Κύπρου, χωρίς να τα αναλύεις˙ πώς προκλήθηκαν αυτά τα γεγονότα, ποιες δυνάμεις, κοινωνικές και πολιτικές ήταν πίσω απ’ αυτά, ποια συμφέροντα, ντόπια και ξένα εξυπηρετούνταν. Αντίθετα, οι τοποθετήσεις ΣΟΥ είναι γαρνιρισμένες με αφορισμούς, αξιώματα, απαξιωτικούς και υπεροπτικούς χαρακτηρισμούς και προ πάντων [όπως προείπα] μεταφυσικές. Καμία σύνδεση με το ιστορικό πλαίσιο μέσα στο οποίο λαμβάνουν χώρα τα συγκεκριμένα γεγονότα και με τις κοινωνικοοικονομικές και πολιτικές συνθήκες του συγκεκριμένου χωροχρόνου. [Τα διάφορα γεγονότα δεν προκύπτουν ουρανοκατέβατα κι ως κεραυνός εν αιθρία, αλλά υπάρχει μια υλική βάση γι’ αυτά]...

      Διαγραφή
  16. @Anef orion: προφανώς εσύ είσαι ανώτερος άνθρωπος και κοιτάς τον άλλο μες τα μάτια όταν του γράφεις μέσω διαδικτύου με ψευδώνυμο. Έχεις φαίνεται εφαρμόσει με τεράστια επιτυχία τις επαφές τρίτου-τέταρτου αλλά και πέμπτου τύπου. Στην προκειμένη περίπτωση όμως θα υπερβώ την υπεροψία μου, θα κατέβω από το καλάμι μου και θα γράψω το παρατσούκλι σου στην απάντηση μου. Εστω και αν στις προηγούμενες απάντησα κάτω από το σχόλιο σου. Προφανώς αυτό δεν είναι αρκετό. Χρειάζεται να προσδιορίσω ότι απαντώ σε εσένα. Τζαι κατά τα άλλα είμαι εγώ πάνω σε καλάμι. (μήπως είσαι κυβερνητικός;). (Φαντάζομαι εδώ το σχόλιο σου θα είναι ότι δεν μίλησες ποτέ για καλάμιι. Έτσι; Επρόλαβα σε;

    Για την Τσόκκου τι θέλεις να σου πω άλλο. Είπα σου ήμουν με τούντη εντύπωση η οποία προφανώς είναι λάθος. Είπα σου λάθος. Θέλεις μήπως να μου ορίσεις μια τιμωρία έτσι για να μάθω άλλη φορά. Να πω ας πούμε 13 πάτερ ημών;

    Επίσης θέλω να μου αναλύσεις τι σχέση έχει αν ΕΓΩ (με κεφαλαία γράμματα όπως γράφεις και εσύ) φέτος επισκέφτηκα την εν λόγω παραλία. Δηλαδή για να καταλάβω την λογική σου με ένα παράδειγμα. ΕΣΥ ας πούμε πήγες πριν 5 χρόνια (λέμε τώρα), όταν πρώτο ορίστηκε σαν παραλία όπου επιτρέπεται το λούσιμό σκύλων, και αντιλήφθηκες ότι είναι ακατάλληλη. Έτσι δικαιούσαι να παραπονεθείς. Σωστά; ΕΓΩ όμως (είδες που συνεχίζω με κεφαλαία) που πήγα φέτος πρώτη φορά και κατάλαβα ότι είναι σκατά απαγορεύεται να παραπονεθώ γιατι άργησα να το αντιληφθώ. Έτσι;;;;; Τι λογίκή εν τούτη; Τι σχέση έσιει πότε επήα πρώτη φορά; Η ουσία είναι στο αν είναι κατάλληλη ή όχι. Και δεν είναι.

    Επίσης την προσπάθεια μου όπως την αποκαλείς να γίνω πιο συγκεκριμένος την χαρακτηρίζεις: «ήταν μεν καλή αλλά πολύ επιφανειακή και καθόλου διαλεκτική». Έτσι για να ξεκαθαρίσω κάτι. Η απάντηση μου σε εσένα για αυτό το ποστ δεν μπήκε για να κάμω συζήτηση. Δεν ήθελα να κάμω συζήτηση. Με ρώτησες γιατί τους θεωρώ βλάκες. Σου παράθεσα ιστορικά όλα τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ λάθη που κατά την άποψη μου έγιναν από τους πολιτικούς. Και για αυτό τον λόγο τους θεωρώ βλάκες γιατί έτσι με τέτοια αποτελέσματα μόνο ως τέτοιοι μπορούν να χαρακτηριστούν. Και δεν παράθεσα κάτι το οποίο χωρά συζήτηση. Παράθεσα γεγονότα. Και ναι αν δεν μπορείς να τα δεις τότε ναι έχεις πρόβλημα αντίληψης.

    Τζαι βάλω ξανά κάτω αυτά που σου είπα τζαι προκαλώ σε να αμφισβητήσεις οποιοδήποτε ως λανθασμένο η υπερβολικό.

    Υ.Γ. Τέλος να διορθώσω. Τις παραλίες τις ορίζει η κεντρική επιτροπή παραλιών και ο πρόεδρος της. Αφού θέλεις να είμαστε πολύ συγκεκριμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ok αφού γενικεύω θα προσπαθήσω να γίνω πιο συγκεκριμένος κάνοντας μια αναδρομή στο παρελθόν



    1960: Μας δίνεται η ανεξαρτησία και ιδρύεται η Κυπριακή Δημοκρατία. Σε 3 χρόνια εκδιώκουμε τους τούρκους τους απομονώνουμε νομιζόμενοι ότι θα περάσει το δικό μας.



    63-74: Δύο φορές είχαμε παραλίγο εισβολή από την Τουρκία η οποία αποτρέπεται την τελευταία στιγμή αλλά δεν παίρνουμε το μήνυμα.



    74: αποφασίζουμε να κάμουμε πραξικόπημα στον εκλεγμένο πρόεδρο διαταράσσοντας τις ισορροπίες και δίνουμε την ευκαιρία στην Τουρκία να εισβάλει.



    74-75: Μας δίνονται διάφορες ευκαιρίες για να αποδεχτούμε διζωνική ομοσπονδία και γρήγορη λύση. Εμείς παρά τις προειδοποιήσεις αρνιόμαστε να αποδεχτούμε τα δεδομένα της εισβολής και μιλούμε για πολυζωνική, καντόνια και μακροχρόνιο αγώνα. Αποτέλεσμα η ίδρυση του ψευδοκράτους και η παγίωση του χάρτη ως έχει σήμερα.



    Δεκαετία 80-90: δεχόμαστε αμέτρητα λεφτά από την δύση ιδρύουμε ουσιαστικά την Κυπριακή δημοκρατία από την αρχή και δημιουργούμε το τέρας της κρατικής μηχανής. Πλουτίζουμε όλοι χωρίς να παράγουμε τίποτα από μια ουσιαστικά και μόνο ακμάζουσα βιομηχανία (τουρισμό).

    Δεν κάνουμε τίποτα για να εκσυγχρονίσουμε αυτή την βιομηχανία. Η πολιτική όλων των κυβερνήσεων (ανεξαρτήτως τι λένε) βασίζεται για 40 χρόνια αποκλειστικά στο sunny Cyprus. Δεν γίνεται τίποτα με αποτέλεσμα να καταλήξεις σήμερα με ένα παρωχημένο προϊόν το οποίο ελκύει στην πλειοψηφία του φτηνούς all inclusive τουρίστες και έχει να προσφέρει θάλασσα και αηδιαστικές (τύπου Flintstones) μπυραρίες. Πλάνο; Προφανώς υπάρχει μόνο στα χαρτιά. Αποτέλεσμα; Ζοφερό το μέλλον για την βιομηχανία.



    Προσφέρθηκε ακόμα μια ευκαιρία το 2004 και την απορρίψαμε (ηχηρά) χωρίς ουσιαστικά να την διαπραγματευτούμε. Όποιος υποστηρίζει ότι ο Τάσσος διαπραγματεύτηκε είναι εκτός πραγματικότητας. Αποτέλεσμα γυρίζει η κοινή γνώμη στο εξωτερικό εναντίον μας (για πρώτη φορά) οι Τ/Κ κερδίζουν ταυτότητες, διαβατήρια της ΕΕ και όλα τα προνόμια ενός Κύπριου/ευρωπαίου πολίτη και φυσικά οι Ε/Κ τίποτα.



    Στο μεσοδιάστημα δημιουργείς ακόμα μια βιομηχανία αυτή των υπηρεσιών. Σε 15 χρόνια όμως, η χωρίς πλάνο και όραμα πολιτική μας αλλά και η απληστία μας την οδηγεί από το peak στον μετά κουρέματος θάνατο.



    Από ακμάζουσα (τάχα) οικονομία καταλήγουμε στο μνημόνιο και γινόμαστε η μόνη χώρα της ΕΕ όπου γίνεται κούρεμα καταθέσεων.



    Καταστρέφεις τον μόνο ηλεκτροπαραγωγό σταθμό της χώρας (ανατινάζοντας τον κατά λάθος με εκρηκτικά) ρίχνοντας την χώρα στον μεσαίωνα για 3 μήνες. Και για κερασάκι μετά την χρεοκοπείς.



    Το 2014 έχεις ακόμα υδατικό πρόβλημα και εφαρμόζονται πολιτικές τύπου αποκοπής νερού ενώ για παράδειγμα στο Ντουμπάι στην έρημο έχουν χιονοδρομικό κέντρο.



    Με την δική σου λογική έχοντας υπόψη τα πιο πάνω δικαιούμαι να τους αποκαλώ βλάκες; Στο κάτω κάτω για ότι καλό ή ότι κακό συμβαίνει σε μια χώρα ευθύνεται το πολιτικό και παραπολιτικό της σύστημα. Εκτός αν είσαι και εσύ της άποψης ότι για όλα τα πιο πάνω φταιν οι ξένοι. Δεν θα σοκαριστώ πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ απλά ως ο ανώνυμος που σου τα πεν για την παραλία και την παρανομία σου
      ερκουμαι και δαμέ για να μου επιβεβαιώσεις οτι απλά ότι λαλείς δεν μπαίνει ποττέ στην ουσιά του πραματος

      ΓΙΑ ΟΥΛΛΑ ΦΤΑΙΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.

      Για τις τραπεζες που ηταν ΚΑΘΑΡΑ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ και λαλεις δηθεν οτι εν ειχαμε πλανον ως κράτος τώρα...ΤΙ ΝΑΠΩ?

      Τι πλάνο να έχουμε δλδ ως κράτος που κάτι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΙΔΙΩΤΕΣ που δήθεν επαίζαν το και μάστροι στα οικονομικα?

      Εσυ 2 κουβέντες σωστές και με ακρίβεια αδυνατείς να τεκμηριώσεις και φταίεις ΠΑΝΤΑ τα πεπραγμένα των άλλων.

      Υ.Γ. Το Ντουμπάι έχει χιονοδρομικό κέντρο..Μαλιστα. ΚΑΙ?
      Ποιες πηγές της φύσης εκμεταλλεύτηκε για να το συνηρεί?
      Για να δουμε αν θα καταφέρεις δαμέ τουλάχιστον να με εκπλήξεις!

      Διαγραφή
    2. Για το σχέδιο Ανάν εννα τ αφήκω πίσω διότι η οπτική που το παράθεσες εν τουλάχιστον αστεία.
      Δλδ άφηκες πίσω ΑΥΤΟΝ που το...διαπραγματεύτηκε δλδ τον Γλάυκο με τ ανέκδοτα του.

      Να σου θυμίσω τι ελάλεν για τους Τούρκους?

      Εν θελεις..
      Οπότε αμαν αννοίεις μια κουβέντα ολοκλήρωνε την!

      Διαγραφή
  18. Α σόρι. Έγραψα το όνομα σου λάθος. Anef_Oriwn. Με w και _

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κριτικ

    Μπορείς σε παρακαλώ να μ απαντήσεις σε τούτο που σε ρώτησα?
    Πως το ντουμπάι έχει χιονοδρομικό κέντρο ενω (ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΤΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΕΣ) εν εχουμε ακομα λύσει το υδατικό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kala re ti eimai egw o engineer tou ergou tzai rwtas me. Esiei eto
    http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ski_Dubai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αλλο σε ρωτω...

    Ειπα σου τι κορυφαιο εκαμασιν σε τουντο έργο που το επαραλλήλισες με το δικό μας υδατικό πρόβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εν πολλά απλό. Εν έρημος τζαι έχουν σιόνια. Εμείς εκαταφέραμε μετά που ΠΑΑΑΡΑ πολλά χρόνια να κάμουμε αφαλατώσεις τζαι τελικά ανακαλύψαμε ότι εν πολλά ακριβές στην λειτουργία τζαι ουσιαστικά εν συμφέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μου ξαναρωτω σε.Ερημος δεν ενει αλλα ΕΣΤΩ να συμφωνησω.

      Πε μου με ποιο τροπο συντηρουν το σιονι στο ντουμπαι που κατ εσε θα πρεπε να καμουμεν και μεις για την περιπτωση των αφαλατωσεων..

      Διαγραφή
    2. Το οτι εν ερημος δε παιζει κανενα ρολο.Το να δημιουργησεις σιονι παλε εννεν προβλημα.
      ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙΣ εν το θεμα και πε μου τι τεχνολογια αναπτυξαν που θα μπορουσαν να την χρησιμοποιησουμε και μεις απο πλευρα ενεργειας

      Διαγραφή
  23. Critic,

    Είναι ηλίου φαεινότερο ότι έχεις πικκαριστεί! Εξ ου και το ειρωνικό υφάκι που διαπνέει το πρώτο σημερινό σχόλιο ΣΟΥ [αυτό με ημερ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 - 3:46 μ.μ.]˙ είναι δε ιδιαίτερα έκδηλο στην εισαγωγή του.

    Αντιπαρέρχομαι όμως τις ειρωνικές αναφορές ΣΟΥ σε «επαφές τρίτου-τέταρτου αλλά και πέμπτου τύπου», στα «καλάμια» [και το καβαλλίκεμα τους], όπως και το ερώτημα ΣΟΥ αν «είμαι κυβερνητικός» [ακόμα μια γενικευμένη, ισοπεδωτική και υπεροπτική έμμεση τοποθέτηση ΣΟΥ για μια κατηγορία εργαζομένων], για να πω δκυο τρία λόγια επί της ουσίας...
    Θα σημειώσω όμως, σε σχέση με το εξυπνακίστικο σχόλιο ΣΟΥ, ότι δήθεν «εγώ είμαι ανώτερος άνθρωπος και κοιτώ τον άλλο μες τα μάτια όταν του γράφω μέσω διαδικτύου με ψευδώνυμο», πως εκείνο που ΕΓΩ είπα ήταν ότι όταν προσφωνώ κάποιον με το ψευδώνυμο του « είναι σαν να ΤΟΥ μιλώ και να τον κοιτάζω στα μάτια»… Αντιλαμβάνεσαι τη σημασία της χρήσης του «σαν» σε μιαν πρόταση;
    Επίσης για έλεγξε κατά πόσο οι επίμαχες απαντήσεις ΣΟΥ [προς ΕΜΕΝΑ] όντως βρίσκονται ακριβώς «κάτω από τα σχόλια μου»

    Και πάμε σε μερικά ακόμα επιμέρους θεματάκια:

    1. Στο κυρίως κείμενο της ανάρτησης ΣΟΥ έγραψες: «Και επειδή διάβασα τον τελευταίο καιρό ότι ο έπαρχος παραλιών όρισε επιτέλους παραλίες για σκύλους σε όλες τις επαρχίες αποφασίσαμε να επισκεφτούμε την μια που όρισε στην περιοχή»... Οι εκφράσεις (ΣΟΥ), «τον τελευταίο καιρό» και «όρισε επιτέλους», υποβάλλουν σαφώς ότι είχες την λανθασμένη [όπως και με την Τσόκκου] άποψη ότι «η κεντρική επιτροπή παραλιών και ο πρόεδρος της» όρισαν παραλίες για σκύλλους πολύ πρόσφατα...

    2. Για την Τσόκκου εν τζιαι «θέλω να μου πεις [οτιδήποτε] άλλο»… Και δεν θα είχε και τόση σημασία αν η συγκεκριμένη αναφορά ΣΟΥ [αλήθεια, γιατί να μην την πούμε και βλακεία;] ήταν απλά ένα τυχαίο «λάθος»... Αλλά πάνω σ’ αυτό [το «λάθος»] έστησες μέρος του περισπούδαστου πονήματος ΣΟΥ... Άσε που αποτελεί και μέρος της όλης ΣΟΥ τακτικής και του τρόπου που στήνεις τα συγγράμματα ΣΟΥ: πρόχειρα, επιφανειακά και πάνω σε λανθασμένη πληροφόρηση και εσφαλμένα συμπεράσματα... Τζια τούτο φαίνεται κι από την τελευταία απάντηση ΣΟΥ προς τον Ανώνυμο [σχόλιο ημερ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 - 6:31 μ.μ.], όπου λες ότι «οι αφαλατώσεις [...] εν πολλά ακριβές στην λειτουργία τζαι ουσιαστικά εν συμφέρουν», αλλά εν τζιαι λαλείς ότι εν «ακριβές» λόγω της χρήσης του πετρελαίου ως καύσιμου, κάτι που εν μούχτιν στο Ντουμπάι...

    Για τα υπόλοιπα [δηλ. τον κατεβατό ΣΟΥ με τις «βλακείες» των κυπραίων] θα επανέλθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Critic,

    Αναφορικά με το πιο πάνω ιστορικό δοκίμιο ΣΟΥ [που περιέχεται στην παρέμβαση ΣΟΥ με ημερ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 - 3:46 μ.μ.] το οποίο [δοκιμιο] παράθεσες και στην προηγούμενη ανάρτηση ΣΟΥ και που με βάση το οποίο νομίζεις ότι «δικαιούσαι να αποκαλείς [τους κυπραίους] βλάκες», να επαναλάβω κατ’ αρχάς τα εξής:

    1. Εκείνο που βασικά κάμνεις είναι απλώς διαπιστώσεις και καταγραφή γεγονότων από την ιστορία της Κύπρου, χωρίς να τα αναλύεις, αλλά ούτε και να καταθέτεις τυχόν δικές ΣΟΥ υπαλλακτικές σκέψεις. Όλα όσα έγιναν ήταν [κατά τη γνώμη ΣΟΥ] βλακείες. Πώς όμως προκλήθηκαν τα συγκεκριμένα γεγονότα, ποιες δυνάμεις, κοινωνικές και πολιτικές ήταν πίσω απ’ αυτά, ποια συμφέροντα, ντόπια και ξένα εξυπηρετούνταν. Αντίθετα, οι τοποθετήσεις ΣΟΥ είναι γαρνιρισμένες με αφορισμούς, αξιώματα, απαξιωτικούς και υπεροπτικούς χαρακτηρισμούς και προ πάντων [όπως προείπα] μεταφυσικές. Καμία σύνδεση με το ιστορικό πλαίσιο μέσα στο οποίο λαμβάνουν χώρα τα συγκεκριμένα γεγονότα κι ούτε με τις κοινωνικοοικονομικές και πολιτικές συνθήκες του συγκεκριμένου χωροχρόνου. [Να επαναλάβω και την άποψη ΜΟΥ ότι τα διάφορα γεγονότα δεν προκύπτουν ουρανοκατέβατα κι ως κεραυνός εν αιθρία, αλλά υπάρχει μια υλική βάση γι’ αυτά]...

    2. Και σταχυολογώ [για να μην πεις ότι αοριστολογώ] και σχολιάζω μερικές ενδεικτικές εκφράσεις ΣΟΥ:
    - «1960: [...] εκδιώκουμε τους τούρκους τους απομονώνουμε νομιζόμενοι ότι θα περάσει το δικό μας» --- Ποιοι το έκαμαν και γιατί το έκαμαν; Ποια συμφέροντα [οικονομικά και πολιτικά] εξυπηρετούσαν και σε τι αποσκοπούσαν;
    - «74: αποφασίζουμε να κάμουμε πραξικόπημα στον εκλεγμένο πρόεδρο διαταράσσοντας τις ισορροπίες και δίνουμε την ευκαιρία στην Τουρκία να εισβάλει» --- Έτσι γενικά κι αόριστα αποφασίσαμε ΟΛΟΙ «να κάμουμε πραξικόπημα στον εκλεγμένο πρόεδρο», κύριε Critic; Υποκλίνομαι στη διαλεκτική ΣΟΥ ανάλυση. Είναι συγκεκριμένοι αυτοί που το αποφάσισαν και το εκτέλεσαν! Και σίγουρα είχαν και συγκεκριμένους στόχους και επιδιώξεις, όπως και οικονομική και πολιτική στήριξη και κάλυψη. Και το πραξικόπημα δεν ήταν μια στιγμιαία πράξη που έλαβαν χώρα στις 15 του Ιούλη του 1974 αλλά κάτι που προετοιμαζόταν από χρόνια. Το πραξικόπημα ήταν το αποκορύφωμα μιας σειράς συνωμοτικών ενεργειών που είχαν ως στόχο τη διχοτόμηση της Κύπρου και τη διπλή Ένωση.
    Οι πιο πάνω τοποθετήσεις ΣΟΥ αποτελούν απτά παραδείγματα της μεταφυσικής [από μέρους ΣΟΥ στην προκειμένη περίπτωση, αλλά είναι πολλοί που λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο] ανάγνωσης της κυπριακής Ιστορίας. Αντικρίζεις και παραθέτεις τα διάφορα γεγονότα ξεκάρφωτα κι ασύνδετα μεταξύ τους ή/και ανεξάρτητα από άλλα γεγονότα και εξελίξεις τόσο εντός της Κύπρου, όσο και στην περιφέρεια αλλά κι παγκόσμια.

    3. Και τί είναι τούτο το κόλλημα ΣΟΥ [που φυσικά δεν είναι μόνο δικό ΣΟΥ, αλλά γενικά όλων των λεγομένων φιλελευθέρων] όπου εκ προοιμίου κι a priori απορρίπτεις ότι για πολλά από τα κακά που επεσυνέβησαν σ’ αυτόν τον τόπο «φταιν [ΚΑΙ] οι ξένοι», ή είναι εμπλεκόμενοι και διαπλεκόμενοι και δη οι δυτικοί; Άγγλοι, αμερικάνοι και λοιποί ευρωπαίοι δεν έχουν συμφέροντα στην περιοχή; Δεν έκαμναν και δεν εξακολουθούν να δεν κάμνουν παρεμβάσεις. Sorry, αν εχεις «σοκαριστεί»

    [Ακολουθεί η συνέχεια]...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. [Και η συνέχεια]...

    4. Πέραν των πιο πάνω, θέλω να τονίσω κάτι που εξόφθαλμα παραγνωρίζεις ή/και δεν λαμβάνεις ΚΑΘΟΛΟΥ υπ’ όψη: Οι λαοί και οι κοινωνίες δεν αποτελούν ενιαία και ομοιογενή σύνολα με τα ίδια οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά συμφέροντα. Οι κοινωνίες δεν είναι μια ευτυχισμένη [σύμφωνα με τις χαζοχαρούμενες αμερικάνικες ταινίες] οικογένεια που στο τέλος της ημέρας θα βγει νικήτρια στην πάλη της εναντίον των κακών. Οι κοινωνίες αποτελούνται από ανθρώπους [που συνιστούν συλλογικότητες – κοινωνικές ομάδες, τάξεις, διαστρωματώσεις] με διαφορετικά και αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα που βρίσκονται σε διαρκή αντιπαλότητα. Οι κοινωνικοοικονομικές ανισότητες συχνά πυκνά προκαλούν οξείες αντιπαραθέσεις, ή ακόμα συγκρούσεις. Δεν μπορούν να υπάρξουν ούτε “εθνικό” συμφέρον ούτε και “εθνικές” πολιτικές. Αυτά αποτελούν γνωρίσματα απολυταρχικών, δικτατορικών και οπισθοδρομικών συντηρητικών καθεστώτων...

    5. Επίσης ΔΕΝ πρέπει να παραγνωρίζουμε ότι από καταβολής της Κυπριακής Δημοκρατίας στην εξουσία σ’ αυτόν τον τόπο [κι όταν λεω εξουσία δεν την ταυτίζω με την όποια διακυβέρνηση] βρισκόταν και βρίσκεται [κι ακόμα επί Χριστόφια, αλλά και προγενέστερα επί Βασιλείου] η ΕΟΚΑΐτικη Δεξιά, με τις παραφυάδες και τα παρακλάδια της και το βαθύ της κράτος. Έπαψε η ελληνοκυπριακή οικονομική και επιχειρηματική ελίτ να διαφεντεύει αυτόν τον τόπο, ανεξαρτήτως του ποιος ήταν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας; Αυτήν την ελίτ δεν είναι τα κόμματα της Δεξιάς που διαχρονικά την εκφράζουν και την εκπροσωπούν πολιτικά; Αμφισβητείς ότι αυτοί που ελέγχουν οικονομικά έναν τόπο μπορούν να τον ελέγξουν και πολιτικά και να περνάνε πολιτικές αποφάσεις και νομοθεσίες που να (εξ)υπηρετούν τα δικά τους οικονομικά συμφέροντα...

    6. Οι άνθρωποι είναι κοινωνικά όντα, γι’ αυτό και το κοινωνικό περιβάλλον μέσα στο οποίο γεννιούνται, ζουν και αναγιώνονται παίζουν τον πιο καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της κοινωνικής και πολιτικής τους συνείδησης. Σε μια κοινωνία, λοιπόν, στην οποί το κύριο και πρωταρχικό της πρότυπο είναι το χρήμα [και το κυνήγι του χρήματος, του κέρδους και του ατομικού οφέλους], αναπόφευκτα αυτή η κοινωνία θα αναπαράγει και θα συντηρεί τις αντίστοιχες κουλτούρες και “αξίες”.

    7. Επίσης, ας μην ξεχνάμε ότι το λεγόμενο “εθνικό” μας ζήτημα και η μη επίλυση/διευθέτηση του σε συνδυασμό με τον παρεμβατισμό της Εκκλησίας στην πολιτική και οικονομική ζωή του τόπου, κρατούν μεγάλο μέρος της κυπριακής κοινωνίας καθηλωμένο και εγκλωβισμένο σε εθνικισμούς, θρησκοληψίες κι άλλους συντηρητισμούς.

    8. Για ν’ αλλάξουν τα πράματα [στον οποιοδήποτε τόπο] πρέπει αν υπάρχει ουσιαστική και οργανωμένη αντίδραση του κόσμου. Κι αυτό δεν πετυχαίνεται απλώς και μόνο με το να πηγαίνουμε κάθε 5 χρόνια να ψηφίζουμε και μετά να επιστρέφουμε σπίτι και να καθόμαστε στον καναπέ μας ή/και να γράφουμε σε blogs και Facebooks. Πρέπει να κινητοποιούμαστε και να κατεβαίνουμε σε δρόμους, σοκάκια και πλατειές...

    9. Τέλος, το συμπέρασμα ΜΟΥ είναι πως με Ό,ΤΙΔΕΝ συμφωνείς το βαφτίζεις βλακείες. Με τον ίδιο περίπου τρόπο λειτούργησες και σε πολλά άλλα posts ΣΟΥ όπως ας πούμεν εκείνο για την πώληση [σε ιδιώτες] της ΑΗΚ... [link: http://cyprus-critics.blogspot.com/2014/02/normal-0-false-false-false.html]…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. wow! σίγουρα είσαι κυβερνητικός ή αθκιασερός δικηγόρος....ή και τα 2 :) παρεπιμπτώντως, να υποθέσω πως θεωρείς ότι δεν υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες ανήκουν σε επιχειρηματίες που ψηφίζουν και υποστηρίζουν και οικονομικά αριστερά κόμματα. Ούτε το ΑΚΕΛ έχει εταιρείες οι οποίες λειτουργούν κάτω από το "καπιταλιστικό" μοντέλο και κανένας αριστερός δεν ζει με δυτικό, καπιταλιστικό lifestyle και ζουν όλοι αυστηρά σύμφωνα με τις αριστερές αρχές. Ναι είσαι εύστροφος, έχεις ευφράδεια και επιχειρηματολογείς αλλά σίγουρα δεν είσαι αντικειμενικός.....άρα είσαι ο τελευταίος που μπορεί να κατακρίνει τόσο έντονα

      Διαγραφή
    2. Πιο πάνω Ανώνυμε,

      Ένας [μέχρι πρόσφατα] άνεργος μεσήλικας επιστήμονας ήμουν˙ κάπου βολεύτηκα εργασιακά τις τελευταίες μέρες, όμως ΚΑΜΙΑ σχέση έχω με τη δικηγορική...

      Επίσης ΚΑΝΕΝΑ δεν κατακρίνω! Απλώς κρίνω θέσεις και τοποθετήσεις. Έχω την άποψη όταν γράφουμε και μιλούμε δημόσια [ακόμα και μέσω του διαδικτύου] πρέπει να είμαστε και έτοιμοι να δεχτούμε και κρίσεις και επικρίσεις και μομφές και ειρωνείες˙ ποτέ όμως βρισιές, απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς και χλευασμούς... Άρα γιατί ΕΓΩ να «είμαι ο τελευταίος που μπορεί να κατακρίνει τόσο έντονα», όταν διαφωνώ έντονα με κάτι που έχει ειπωθεί ή γραφτεί και το οποίο είναι μάλιστα και λανθασμένο; Πέραν τούτου, μπορείς να (ΜΑΣ) ορίσεις ποιος εστί [κατ’ ΕΜΕΝΑ] «αντικειμενικός»;

      Απ’ εκεί και πέρα από που «υποθέτεις πως [ΕΓΩ] θεωρώ ότι δεν υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες ανήκουν σε επιχειρηματίες που ψηφίζουν και υποστηρίζουν και οικονομικά αριστερά κόμματα»; Άσε που μέσα από το ερώτημα-τοποθέτηση ΣΟΥ ότι «κανένας αριστερός δεν ζει με δυτικό, καπιταλιστικό lifestyle και ζουν όλοι αυστηρά σύμφωνα με τις αριστερές αρχές» [ποιες είναι αυτές οι αριστερές αρχές;], αναπαράγεις τα εκφυλιστικά και μηδενιστικά στερεότυπα της Δεξιάς για τους Αριστερούς, που τους θέλουν να είναι [μια ζωή] φτωχοί, κακομάζαλοι και μίζεροι...

      Διαγραφή
  26. * σε όλες τις επαρχίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πιο πάνω Ανώνυμε [σχόλιο με ημερ. 1 Οκτωβρίου 2014 - 9:04 π.μ.],

    Δεν ξέρω τί είναι ακριβώς εκείνο που ώθησε ΕΣΕΝΑ να κάμεις τη πιο πάνω δικηγορίστικη παρέμβαση υπέρ του Critic, [προφανώς και δεν θα είσαι ο ΑΛΛΟΣ Ανώνυμος που με παρεμβάσεις του στάθηκε (επι)κριτικά πάνω στα όσα έχει γράψει ο Blogοδεσπότης], όμως προσωπικά ΔΕΝ νομίζω να έχω «κατηγορήσει [άδικα] τον άλλο ότι έχει πικκαριστεί...» [αφού αυτό βγαίνει από το ύφος της γραφής του]... Κι ούτε έχω αμφισβητήσει «το δικαίωμα να πει την άποψη του», αλλά έχω σταθεί επικριτικά στα όσα λανθασμένα, ανακριβή κι αστοιχείωτα έχει γράψει... Κι αυτό το να γράφει ή να μιλά κάποιος «χωρίς να πρέπει να είναι 100% σωστός» ΔΕΝ το καταλάβω. Είναι εκεί που ξεκινά [ο οποιοσδήποτε] να λέει τσσιόφτες πάνω στο θέμα που θίγει, καθώς στηρίζει τις τοποθετήσεις του πάνω σε λάθος στοιχεία... Κι επί της ουσίας ο Blogοδεσπότης Critic [δηλ. γα την καταλληλότητα της συγκεκριμένης παραλίας για το λούσιμο σκύλλων] μπορεί να ‘χει εν τέλει δίκιο, αλλά αυτό χάθηκε/εξανεμίστηκε ανάμεσα στις τόσες άλλες ασυναρτησίες κι ανακρίβειες που είπε και στο όλο λάθος [έμπλεο παρορμητισμού] σκηνικό που έστησε...

    Και μια και μιλάμε για ανακρίβειες, ούτε κι ΕΣΥ τα πας και πολύ πίσω... Αρίβαρες εδώ ως κομιστής γλαύκας εις Αθήνας [πάνω στο ζήτημα του πότε ορίστηκαν οι παραλίες για σκύλους], αλλά κάπου κάμνεις κι ΕΣΥ λάθος... Οι συγκεκριμένες παραλίες για λούσιμο σκύλων πρωτο-ορίστηκαν [με σχετική απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Παραλιών] τον Σεπτέμβρη του 2011. Η εν λόγω απόφαση είχε ισχύ μέχρι την 31/12/2013, αλλά ως φαίνεται αυτή ανανεώθηκε κάποια στιγμή φέτος... Δες σχετικά κι αυτό το δημοσίευμα της εφημερίδας “Καθημερινή”:
    http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=57113

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ΜΕ ώθησε; Πάντα έθελα να γίνω δικηγόρος αλλά εν τα κατάφερα. Now is MY chance.

      Διαγραφή
  28. @Anef_Oriwn: Ναι. Οι παραλίες ορίστηκαν ΤΩΡΑ. Για αρκετό καιρό (για 6-7 μήνες το 2014) οι υπεύθυνοι κωλοβαρούσαν και δεν υπήρχαν παραλίες για σκύλλους. Τελικά όρισαν πάλε τις ίδιες. Δεν εκατάλαβα που είδες την ανακρίβεια.

    Όσον αφορά τηνΤσόκκου… Για να ικανοποιηθείς. Είμαι μαλάκας ναι. Νόμιζα ότι είναι η γυναίκα του δημάρχου. Δεν το έλεγξα ξανά για να δω ότι δεν είναι αλλά θεωρώ ότι για να είσαι τόσο σίγουρος μάλλον πρέπει να έχεις δίκαιο. Άρα ναι γράφω τσιόφτες και βλακείες.

    Για τα ιστορικά γεγονότα που παρέθεσα νομίζω δεν χρειάζεται να είμαι πιο συγκεκριμένος. Νομίζω ούλλοι ξέρουμε έστω και λίγη ιστορία. Το πραξικόπημα το έκανε η ΕΟΚΑ Β, τους τουρκοκύπριους τους εκδίωξε ο Μακάριος, το ΑΝΑΝ το έθαψε ο Τάσσος. Κτλ κτλ. Πρέπει να τα επαναλάβω δηλαδή. Τονίζω. Τα γεγονότα που έγραψα κάτω δεν τα έβαλα προς συζήτηση. Είναι γεγονότα. Δεν με ενδιαφέρει κάτω από ποιες συνθήκες πάρθηκαν οι συγκεκριμένες αποφάσεις. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι ήταν λανθασμένες και καταστροφικές εκ του αποτελέσματος. Τούτο είναι το σημαντικό. Και για αυτό ναι. Κατηγορώ το πολιτικό σύστημα για βλακώδεις αποφάσεις οι οποίες κατέστρεψαν την χώρα. Τέλος.

    @Ανώνυμος και Anef_Oriwn: Ο ανώνυμος ρωτά τι τεχνολογία χρησιμοποιούν στο χιονοδρομικό. Τι σημασία έχει. Το σημαντικό είναι ότι εμείς βασιστήκαμε στις αφαλατώσεις για να λύσουμε το υδατικό χρησιμοποιώντας ενέργεια (Μαζουτ) η οποία τα καθιστά ακριβά και ασύμφορα. Αυτό εσείς το θεωρείται σοβαρή λύση στο πρόβλημα;

    Τζαι τέλος δεν πικκαρίσκουμαι. Εκνευρίζουμαι. Πικκαρίσκουνται μόνο οι κομπλεξικοί τζαι εγώ εν είμαι τέθκοιος. Στην τελική εγώ έγραψα ένα ποστ για σςύλους τζαι εν εσύ που έππεσες πάνω μου να με φάεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Critic,

      Κατ’ αρχάς, ΔΕΝ είμαι ανθρωποφάγος, γι’ αυτό και ΔΕΝ ισχύει η τελική τοποθέτηση ΣΟΥ ότι «εσύ έγραψες ένα ποστ για σςύλους τζαι εν εγώ που έππεσα πάνω μου να σε φάω»... ΕΓΩ εν τες θέσεις και τες τοποθετήσεις ΣΟΥ και τα όσα λανθασμένα, αστοιχείωτα κι ατεκμηρίωτα που έγραψες είναι που (επέ)κρινα... Κι όπως έγραψα και πιο πάνω στον Ανώνυμο [σχόλιο ΜΟΥ με ημερ. 1 Οκτωβρίου 2014 - 6:45 μ.μ.]: «... όταν γράφουμε και μιλούμε δημόσια [ακόμα και μέσω του διαδικτύου] πρέπει να είμαστε και έτοιμοι να δεχτούμε και κρίσεις και επικρίσεις και μομφές και ειρωνείες˙ ποτέ όμως βρισιές, απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς και χλευασμούς...»

      Απ’ εκεί και επτά είναι πλέον ξεκάθαρο ότι αρέσκεσαι στους μονολόγους, στα αξιώματα και στους αφορισμούς... Αυτό το βλέπουμε και στις πιο κάτω τελευταίες τοποθετήσεις ΣΟΥ:
      - Τα γεγονότα που έγραψα κάτω δεν τα έβαλα προς συζήτηση. Είναι γεγονότα. Δεν με ενδιαφέρει κάτω από ποιες συνθήκες πάρθηκαν οι συγκεκριμένες αποφάσεις... --- «δεν έβαλες τα γεγονότα προς συζήτηση» και «δεν σε ενδιαφέρει...» ΕΣΥ, ο αλάνθαστος κριτής των πάντων θα θέλεις τα πράγματα να εξελίσσονταν διαφορετικά... Κι ΕΓΩ σίγουρα θα ‘θελα! Τι ήταν όμως εκείνο που τα εμπόδισε, ή/και που οδήγησε αλλού τα πράματα; Απλά η βλακεία κάποιων; Εύσχημος τρόπος για να αποφύγουν, οι οποιοιδήποτε από καθέδρας (επι)κριτές, να παραδεχτούν και να πουν ότι πίσω από κάθε τί υπάρχουν συμφέροντα...

      - «Ο ανώνυμος ρωτά τι τεχνολογία χρησιμοποιούν στο χιονοδρομικό. Τι σημασία έχει»... Βεβαίως κι έχει σημασία, γιατί οι συγκρίσεις που κάμνεις είναι μηχανιστικές κι άστοχες...

      Γενικώς βάζεις κάτω θέματα και μετά αποφεύγεις να τα συζητήσεις...

      Κι εκείνοι που «κατέστρεψαν την χώρα» ήταν πρώτα και κύρια εκείνοι που συνειδητά ή άθελα τους, έφεραν τους τούρκους στην Κύπρο το 1974...

      «Τέλος» κι από ΜΕΝΑ, [σ’ αυτήν την ανάρτηση ΣΟΥ]! Αρκετή αναταραχή προκάλεσα!

      Διαγραφή
    2. Eπαναλαβ'άνω κριτι ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΜΙΑ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ στο θεμα αφαλατώσεων με το χιονοδρομικο σου ΝΤΟΥΜΠΑΙ.
      Ξαναρωτω σε.

      ΠΩΣ ΣΥΝΕΔΕΣΕΣ τουντα 2?
      Πολλά απλή ερώτηση.Γιατί εν την απαντας?

      Εσύ ξέρεις κάτι αλλο απο πλευράς ενέργειας?

      Εγώ λέω με το πως δομείς την σκέψη σου ΟΧΙ!

      Καμνω λαθος?

      Διαγραφή
    3. Θέλει να πει ότι υπό πολύ δύσκολες συνθήκες κατάφεραν να δημιουργήσουν κάτι, ενώ εμείς υπό όχι τόσο δύσκολες αδυνατούμε.

      Διαγραφή
    4. Nomizw oti ekatalavan to point alla en peirazei

      Διαγραφή
  29. Εμ....ΟΙ!
    Εν θελεις να πει τουντο πραμα!
    Διοτι εν ηταν κατι δυσκολο αφου η τεχνογνωσια υπηρχε.
    Απλα ασυναισθητα ηρτε του στο νου το ..νερο και στις 2 περιτπωσεις και ειπε κάτι ασυνάρτητο και
    φαίνεται στις πολλαπλες εκκλήσεις που τουκαμα για να συνδέσει τα 2..

    Ακομα και τωρα εν τα κατάφερε...

    Κατά τα άλλα φταιν πάνα οι αλλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή