Το γενικά εθνικόφρων κανάλι του Σίγμα αποφάσισε ότι η ομοφυλοφιλία είναι ντροπή. Σε μια από τις σειρές της σειράς που δείχνει το κανάλι (και έχει τεράστια παράδοση σε τέτοιες) αποφάσισαν να προβάλουν μια ομοφυλοφιλική σχέση. Επιτέλους.
Μετά όμως από αντιδράσεις που δέχτηκαν από διάφορους σεμνότυφους, ψευτο-ηθικολόγους,
πουριτανούς, ηλίθιους αποφάσισαν να κόψουν τις σκηνές από το σενάριο!!!!!! Ο
σεναριογράφος κ. Δημήτρης Τόκαρης προφανώς φοβούμενος για την δουλειά του έκοψε
σκηνές οι οποίες εξιστορούν μια απόλυτα φυσιολογική σχέση (ναι φυσιολογική) ανάμεσα
σε δύο άτομα του ιδίου φύλου.
Πραγματικά σε τι κοινωνία ζούμε το 2013; Τι σκατά γίνεται; Απαγορεύεται να
δείξει η τηλεόραση μια ομοφυλοφιλική σχέση; Αν είναι δυνατόν!! Αλλά από ένα
συγκρότημα σαν τον Δια το οποίο εργοδοτεί άτομα σαν τον Λάζαρο Μαύρο τι
περιμένεις;
Και εσύ όμως ρε Τόκαρη καταδέχεσαι να δουλεύεις για έτσι κανάλι;
Ζούμε σε μια σκατοκοινωνία που σοκάρεται στο πιο πάνω αλλά δεν σοκάρεται
όταν στην πραγματική ζωή παπάδες γαμούν μικρά αγόρια, γέροι βιάζουν οικιακές
εργαζόμενες, πουτάνες εκδίδονται για να πληρώνονται οι Κύπριοι μαστροποί τους
και άλλα πολλά. Σε έτσι σκατά κοινωνία ζούμε.
Σε μια κοινωνία όπου βουρούμε να φιλήσουμε κόκαλα πεθαμένων γιατί νομίζουμε
ότι έτσι θα πάμε στον παράδεισο!!!! Θα μπορούσαν κάλλιστα να μας μεταφέρουν σε
μια σπηλιά να ζήσουμε το υπόλοιπο της ζωής μας και να ζωγραφίζουμε με τις παλάμες
μας στα τοιχώματα της. Γιατί αυτό μας αξίζει.
Μπράβο στον Κώστα Γαβριηλίδη για την ωραία επιστολή του και να ξέρει η Accept ότι εγώ αλλά και όλοι οι μη-ηλίθιοι της
Κύπρου είμαστε μαζί τους. Η δημόσια κατακραυγή και ο πόλεμος που γίνεται προς
το Σίγμα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τουλάχιστον ένα ενθαρρυντικό μήνυμα.
Η Επιστολή....
όραση αποφάσισε να συμπεριλάβει στο πρόγραμμά της και μια ομάδα ατόμων που, με βάση τις διεθνείς στατιστικές, αποτελεί το 10% του συνόλου του πληθυσμού, αλλά για διάφορους λόγους και προκαταλήψεις η Κυπριακή κοινωνία επιλέγει να την αγνοεί και να προσποιείται ότι δεν υπάρχει.
Με έκπληξη, όμως, έχουμε αντιληφθεί ότι μόνο λίγες μέρες αργότερα, οι σεμνότυφες αντιδράσεις μερίδας του κοινού προκάλεσαν την δημόσια απολογία σας από την προσωπική σας σελίδα στο Facebook, μαζί με την διαβεβαίωση ότι η ενόχληση που εκφράστηκε θα έχει ως αποτέλεσμα την αφαίρεση του θέματος από το σενάριο.
Κατά την άποψή μας, κύριε Τοκαρή - και είμαι σίγουρος ότι εκφράζουμε και την δική σας άποψη με αυτό - οι τέχνες (στην οποία συγκαταλέγεται και η συγγραφή) έχουν ως κύριο μέλημά τους να ανοίγουν δρόμους και μυαλά και όχι να τα κρατάνε εγκλωβισμένα σε σεμνοτυφίες και προκαταλήψεις που δεν αρμόζουν σε καμία σύγχρονη κοινωνία.
Με λύπη μου διαπιστώνω ότι οι αντιδράσεις, τόσο των παραπονούμενων όσο και η δική σας, θυμίζουν σε μικρογραφία τις σκηνές υστερίας που διαδραματίζονται κατά καιρούς με πρωτοβουλία – συνήθως αλλά όχι πάντα – της εκκλησίας και αντι-δημοκρατικών Οργανώσεων όπως είναι η Χρυσή Αυγή και το ΕΛΑΜ. Σας θυμίζω τι έγινε όταν προβλήθηκε η ταινία Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Νοείται πως δεν έχω καμία πρόθεση να σας εξισώσω με τον Νίκο Καζαντζάκη, αλλά φαντάζεστε οι συγγραφείς να άλλαζαν το έργο τους γιατί προκαλεί «αντιδράσεις»; Που θα βρίσκονταν σήμερα οι τέχνες, ο πολιτισμός και η κοινωνία μας;
Τα ΛΟΑΤ άτομα αποτελούν σημαντικό μέρος της κοινωνίας, και εάν η πρόθεσή σας είναι ο αντικατοπτρισμός της μέσω της σειράς σας, τότε, το να τα αγνοείτε ή να αλλάζετε το σενάριό σας με βάση τις οποιεσδήποτε διαμαρτυρίες, δεν τιμά ούτε εσάς αλλά ούτε και το ίδιο το έργο σας, το οποίο αφήνεται έρμαιο στα σχόλια και τις προκαταλήψεις του οποιουδήποτε. Εάν οι αντιδράσεις αφορούσαν την εμπλοκή στο σενάριο ενός ξένου / μετανάστη, αναρωτιέμαι, με το ίδιο τρόπο θα αντιδρούσατε; Ή μήπως θεωρείτε ότι η εναντίωση στους ομοφυλόφιλους δεν αποτελεί ρατσισμό?
Επιτρέψτε μου, με λύπη μου, να επισημάνω ότι η απόφασή σας αυτή διακατέχεται από υποκρισία η οποία χαρακτηρίζει και μεγάλο μέρος των τηλεθεατών σας: ενοχλεί η σχέση δύο γκέι ανδρών αλλά όχι οι ατελείωτες απιστίες του ιερέα με το ποίμνιο του και της παπαδιάς με τον φίλο του γιου της. Αν δεν ενοχλεί αυτό τα ήθη της κοινωνίας μας και αν οι γονείς δεν έχουν πρόβλημα να αφήνουν τα παιδιά τους εκτεθειμένα στον «κίνδυνο» της επιρροής των όσων βλέπουν, τότε θα ήθελα να μας εξηγήσετε πώς αποδέχεστε ότι τα παιδιά θα επηρεαστούν και θα εκτεθούν στον κίνδυνο της ομοφυλοφιλίας μέσω της σειράς σας. Θεωρείτε ότι ο ομοφυλοφιλία είναι επιρροή και θα μπορούσε να αποτελέσει αντικείμενο μίμησης;
Εδώ θα ήθελα να σημειώσω και την εντυπωσιακή οικειότητα που έχουν αποκτήσει οι Κύπριοι τηλεθεατές με τα ερωτικά τρίγωνα, τετράγωνα κτλ σε σημείο που, όχι μόνο δεν ενοχλούν τα ήθη και την ηθική τους, αλλά ούτε καν αντιδρούν σε αυτά. Και δεν μπορώ να μην προσθέσω σε αυτό και το ερώτημα, αφού είμαστε – και καλά κάνουμε – τόσο ανοιχτόμυαλη ως κοινωνία και δεν μας νοιάζει τι κάνει ο κάθε ένας στο κρεβάτι του και με ποιον το κάνει, αλλά το παρακολουθούμε ανελλιπώς σε σειρές που διαρκούν για χρόνια, γιατί κοπτόμαστε τόσο πολύ για τις επιλογές συγκεκριμένων και μόνο ατόμων (και αναφέρομαι στους ΛΟΑΤ), τη στιγμή μάλιστα που τα εν λόγω άτομα δεν «στρώνουν» το κρεβάτι τους με βάση «αμαρτωλά» σενάρια, αλλά με βάση τη φύση τους;
Θεωρούσα πως ζω, εργάζομαι και πληρώνω φόρους σε ένα πολιτισμένο κράτος - μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που σέβεται τα δικαιώματα και τη φύση όλων των μελών της κοινωνίας του, χωρίς διακρίσεις. Δυστυχώς με τη στάση σας, τρέφετε τη νοοτροπία που θέλει τα ΛΟΑΤ άτομα περιθωριοποιημένα, καθώς και την ημιμάθεια, τον συντηρητισμό, τη σεμνοτυφία και τον ρατσισμό της κοινωνίας μας, παρόλο που, είμαι σίγουρος, πως όταν γράφατε τη σειρά δεν είχατε κάτι τέτοιο υπόψη σας.
Κλείνοντας, θα ήθελα να αναφέρω πως τα πράγματα στην Κύπρο – ευτυχώς - αλλάζουν προς το καλύτερο, μόνο και μόνο επειδή η κοινωνία μορφώνεται, εξελίσσεται και προοδεύει, παρόλο που έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας μέχρι να μάθει να αποδέχεται τη διαφορετικότητα και να σέβεται τα δικαιώματα όλων των μελών της. Μέχρι τότε όμως, η Accept ΛΟΑΤ Κύπρου θα εργαζόμαστε αδιάκοπα για να το πετύχουμε και να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για μια ζωή με αξιοπρέπεια για όλους μας, όπου οι προσωπικές προτιμήσεις του οποιουδήποτε δεν θα έχουν σημασία, όπως δεν πρέπει να έχει σημασία το χρώμα του δέρματός του, η καταγωγή του ή το φύλο του.
Όπως είπε και δημοσιογράφος ελληνικού καναλιού σε πρόσφατη ανοικτή επιστολή του σχετικά με το θέμα, «Χρειάζεται περισσότερο θάρρος, για να μπορέσει και η χώρα μας να αποκλείσει τον ρατσισμό, την ομοφοβία, τους βάρβαρους χλευασμούς των ανεγκέφαλων. Δεν είμαι ήρωας. Ζητώ να αλλάξουμε, επιτέλους, την ψυχή και τη σκέψη μας.»
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
Με εκτίμηση,
Κώστας Γαβριηλίδης
Πρόεδρος, Accept – ΛΟΑΤ Κύπρου
Οι ενιστάμενοι στην ύπαρξη ομοφυλοφίλων θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι ενιστάμενοι στην ύπαρξη αριστερόχειρων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοιου είδους συμπεριφορές είναι εξόφθαλμα επαίσχυντες συμπεριφορές. Είναι ισλαμικές συμπεριφορές.
(βλ. http://wikiislam.net/wiki/Persecution_of_Homosexuals_(Netherlands))
Κατά την ταπεινή μου άποψη Κρίτικ, έχεις υποπέσει στα πιο κάτω ατοπήματα:
1. Θεωρείς ότι κάποιος είναι εκ προστήσεως υπεύθυνος από την αντίστροφη: Θεωρείς ότι κάποιος (Τοκαρής) είναι υπεύθυνος για τις πράξεις και παραλείψεις του εργοδότη του. Αν ήταν έτσι θα έπρεπε να παραιτηθούμε από την Κύπρο γιατί οι κρατικοί μας εκπρόσωποι είναι για τα μπάζα.
2. Μια επιστολή από μόνη της δεν θα κάνει τίποτα. Είναι ανώδυνη. Χαρακτηριστικό του Κυπραίου. Δεν θα βάλει τη κκελλέν του πουκάτω. Απαιτείται προσφυγή στις αρμόδιες αρχές (και γιατί όχι στα Δικαστήρια) από τα εκπροσωπευτικά όργανα των ΛΟΑΤ (representative action μπορεί...) στη βάση της δυσμενούς διάκρισης. Ένα test case που θα ταράξει τα νερά.
Όπως το test case του δικηγόρου Ξενή Ξενοφώντος που υπέδειξε στους κόκκινους φασίστες ότι δεν μπορούν να μπαίνουν στα σπίτια του κόσμου,( επειδή απλώς έφερε σε δύσκολη θέση το Σοβιέτ), και να συνάουν κομπιούτερ, έτσι και κάποιος/κάποια ΛΟΑΤ θα πρέπει να τεστάρει τα νερά.
3. Μην ξεσπαθώνεις εναντίον του Λάζαρου. Επιχειρηματολόγησε σχετικά. Αυτός έτσι κάνει. Οι επικριτές του απλώς προβαίνουν σε χαρακτηρισμούς. Έχει κακοχαρακτηρίσει ομοφυλόφιλους? Αν ναι, τότε επεσήμανέ το. Έχεις μπλογκ, έχεις δεοντολογικές υποχρεώσεις.
Red herring ή κάτι παρόμοιο.
Κάτι που αφορά τον κ. Γαβριηλίδη:
Όροι όπως "ρατσισμός", "κοινωνικός ρατσισμός" είναι αδόκιμοι. Αυτό έγινε εις βάρος των ομοφυλοφίλων είναι δυσμενής διάκριση κατά παράβαση της ΕΣΔΑ και του Συντάγματος.
Κατά τα άλλα, η πράξη του κ. Γαβριηλίδη είναι αξιέπαινη και χρήζει μνείας.
Εγω θεωρώ πως το θεμα πρεπει να χτυπηθεί απο τη ρίζα του. Η ρίζα του ειναι η Παιδεία. Προτρέπω λοιπόν την οργανωση Accept να θεσει θέμα στο Υπουργειο Παιδείας για το μαθημα της σεξουαλικης αγωγής που νομίζω αρχιζει στο γυμνασιο - δηλαδη αργά - και να απαιτήσουν στο μαθημα αυτο, τα παιδια να γνωριζουν απο νωρις πως εχουν την ελευθερη επιλογη να ειναι ότι επιθυμούν ή να ειναι ότι ειναι εκ φύσεως τους στην σεξουαλική τους ζωή, στρέιτ ή γκεύ ή μπάι χωρίς καμια απολυτως κοινωνικη διακριση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εμεις θα ειμαστε διπλα τους. Και τοτε θα δουμε ποσο προοδευτικος ειναι πραγματικα ο καθενας, και Λαζαροι, και Αριστεροί, και Δεξιοί και όλοι...μονο οταν χτυπας τα ζητηματα στην ριζα εμφανιζεται και η ριζα του προβληματος και πεφτουν και οι διαφορες ψευδομασκες.
έχεις δίκαιο, και πράγματι, ευτυχώς που μέσω τουλάχιστον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, φαίνεται ότι υπάρχουν και σωστά σκεπτόμενα άτομα στον τόπο μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Ακκανούρης:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Μα αφού λέω ότι το Σίγμα φταίει για το κόψιμο των σκηνών. Προφανώς πίεσε τον Τοκαρή. Αλλά ο ίδιος δεν είναι άμοιρος ευθυνών. Λειτούργησε ευθυνοφοβικά. Γιατί αν φοβάται για την δουλειά του (όπως ούλλοι μας) και είναι υπόχρεος να κόψει τις σκηνές τότε ας έγραφε ότι απολογούμαι αλλά μετά από πιέσεις αναγκάζομαι να κόψω τούντην ιστορία. Οϊ να λαλεί σόριν για αν έθιξα κάποιους που έβαλα gay ζευγάρι στην σειρά μου.....
2. Συμφωνώ
3. Καλα ρε ξέρεις γιατί εν συμπαθώ Λάζαρο...Αφού συζητήσαμε τα και παλιά και διαφωνούμε στο εν λόγω θέμα.... Επιπρόσθετα όμως να πω ότι εν μπορώ να ακούω εμβατήρια τζαι εθνικούς ύμνους πρωι πρωί. Μπορούσα τζαι άρεσκε μου πριν 15 χρόνια που ήμουν στρατό. Μάλιστα τζαι στες σπουδές εμπόρεν να τον βάλω να ακούσω μέσω ίντερνετ πολλές φορές. Τωρά όμως κάτω που τούντες συνθήκες εν τουλάχιστον ξεπερασμένος τζαι πλέον κάπως γραφικός.
@Δισδαιμόνα: Δύσκολο δυστυχώς να κτυπηθεί μέσω της παιδίας. Έτσι πρέπει αλλά πολλά δύσκολο. Δαμέ εν καταφέρνουμε ακόμα το 2013 να κατεβάσουμε τους αγίους τζαι τους ήρωες που τους τοίχους των σχολείων....
Μπαρδόν αλλά το Ξενή Ξενοφώνοτς δεν τον εσυνάξαν διότι "ενόχλησε το Σοβιέτ" αλλά διότι που το computer του γράφονταν διάφορα του στυλ φωτιά και τσεκκούρι και θα σε θάψουμε σε λάκκο 6 feet under και άλλες παπαριές που είπε ο Κολωκοτρώνης, όλα υπό την μορφή απειλής προς ένα κείμενο που δεν συμφωνούσε με το περιεχόμενο του.`
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε που οι φίλοι του (political friends and others) εσιηστήκαν και εκλωστήκαν να το παρουσιάσουν ως "φίμωμα του ευπαίδευτου δικηγόρου" (μη χέσω).
Έννεν το ίδιο πράμα.
Κάτι έγραψα αλλά εξαφανίστηκε την ώρα που το έγραφα. Τέλος πάντων θα προσπαθήσω να το αποδώσω...
ΔιαγραφήΔρακούνα, αυτό ακριβώς δεν απέδειξε η αστυνομία. Ότι από το computer του Ξενοφώντος γράφτηκαν τα επίμαχα. Είτε δεν γνωρίζεις γεγονότα που αφορούν την υπόθεση είτε το κάνεις επίτηδες για να προκαλέσεις πλήγμα το οποίο υποκινείται από τις πολιτικές σου πεποιθήσεις, γεγονός που δεν σε κάνει να διαφέρεις από αυτό που μέμφεσαι πιο πάνω.
Ενοχλήθηκαν οι αυλικοί του Χριστόφια γιατί δεν είχαν την αντοχή έναντι της σκληρής κριτικής. Και η εν λόγω ενέργεια της σύλληψης και της κατάσχεσης ήταν σε πλήρη συνάρτηση με τις "απειλές" κατά της ζωής του που δεχόταν ο Χριστόφιας.
Ο Γενικός ήθελε να διακόψει πιο σύντομα απ' ότι διέκοψε (καθώς είχε διακρίνει ο άνθρωπος (βόρτος μεν) το παράλογο της διαδικασίας) αλλά ο (Δοντ)-Άκης Παπασάββας επέμενε και έστηνε πόδι για τη συνέχιση της διώξης.
Είναι το ίδιο πράμαν. Απλώς ο Ξενοφώντος εshiλιασεν και με τα σερτιοράρια απέδειξε την παρανομία τους.
Οι οργανωμένοι γκέυ ας κάνουν το ίδιο. Ας κάνουν ότι έκανε και ο Αλέκος ο Μοδινός, ο οποίος ΜΟΝΟΣ του τα έβαλε με τους γάρους και κέρδισε.
Μην αρχίσετε τώρα να λέτε "γιατί δεν το κάνεις κι εσύ και λες μόνο να το κάνουν οι γκέυ, και είσαι εθνίκι και και και κτλ". Εγώ δεν έχω locus standi. Αυτοί που έχουν ας το πράξουν και εγώ είμαι δίπλα τους.
Ματιλτα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή Δρακούνα κάμνεις λάθος - έσιει ναι έσιει σχέση ο Ξενής με την υπόθεση. Εν η αναγκη των αντιδραστικών ελίτ τραμπούκων να ζιουν με την φαντασίωση (αλλά επίσης να προβάλλουν + προς τους άλλους) ότι εν καταδιωκόμενοι αθρώποι της προόδου (μην χέσω επίσης).
.
ΔιαγραφήΕσένα αυτό σε ενοχλεί; Η φαντασίωση του καταδιωκόμενου αδρώπου της προόδου; Δεν σε ενοχλεί η σαπίλα του συστήματος που βγάζει αδικαιολόγητα εντάλματα από τραμπαρισμένους δικαστές;
Δεν σε ενοχλούν οι πρωινές επισκέψεις από όργανα της τάξης που παρακολουθούν τις επικοινωνίες σου χωρίς ένταλμα κατά παράβαση του Συντάγματος;
Δεν σε ενοχλεί ο δημόσιος διασυρμός και διαπόμπευση ενώ δεν έχεις κάνει τίποτα;
Είναι το ίδιο σύστημα που αποκαλεί τους γκέυ "κτηνοβάτες", την κάνναβη "λευκό θάνατο", την ανεργία "εργοδοτική διόρθωση". Φέρτα μίλια σου. Τωρά.
Ερώτηση 1.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιά κανάλια συνεχώς προωθούν απόψεις για "κακή Αμερικάνικη λύση";
Ερώτηση 2.
Ποιά κανάλια παίζουν συχνά αμερικάνικες προπαγανδιστικές ταινίες (με τρομοκράτες, rogue russians, κλπ);
Όσοι δώσατε ίδια απάντηση και στις 2 ερωτήσεις κερδίσατε ένα... Λάζαρο Μαύρο.
Ακόμα να καταλάβω τη φάση σου αλλά σε πάω. Γιου μέικ μι σμάιλ ον ε ρέινι ντέυ
Διαγραφή