Middle East Airlines had to adjust its
operations to the realities of war in Lebanon
between 1975 and 1991 and despite multiple closures of the base at Beirut International
Airport, was able to
continue operating against all odds. From 1998 to 2002, MEA implemented its
largest restructuring program ever which helped to turn it around from a
loss-making airline to a profitable one by 2003.
Τούτη η αερογραμμή
επιβίωσε πολέμους, εμφυλίους, βομβαρδισμούς τζαι τωρά έρκεται να αγοράσει την Cyprus Airways. Τούτη η
αερογραμμή η οποία πετά σε παρόμοιους προορισμούς με την δική μας ή σε
προορισμούς που θα μπορούσε να πετά η δική μας είναι μια υγιής εταιρεία. Η δική
μας η οποία απολαμβάνει ειρήνη εδώ και 40 χρόνια, ευμάρεια των ντόπιων ταξιδευτών,
και 2.4εκ τουρίστες τον χρόνο έχει χρεοκοπήσει. 30 φορές όϊ 1.
Τούτο ελπίζω να
μας λαλεί κάτι για την διαχείριση ΟΛΩΝ το τονίζω ΟΛΩΝ των κρατικών και
ημικρατικών οργανισμών.
Εμείς οι "Ευρωπαίοι" να τα βλέπουμε και τούτο όχι γιατί δε μπορούσαμε αλλά έπρεπε να τρώνε όλοι που γυρώ και να βολεύουν τους δικούς τους. Θα αλλάξουμε μυαλά με αυτά που συμβαίνουν τώρα, οξά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιαι όμως φίλε κάποτε η "Κυπριακές Αερογραμμές" έκαμνεν σωστές κινήσεις τζιαι ήταν σωστοί στην εξυπηρέτηση. Αθθυμίζω την κίνησην να υιοθετήσουν που τες πρώτες τα Airbus. Έννεν δηλαδή θέμαν δημοσίου/ ιδιωτικού, γιατί τζιαι ο ιδιώτης εννά κάμει μαλακίες άμα εν ανίκανος. Απλά η δημόσια εταιρία οφείλει να είναι κατ' ελάχιστον επαρκής. Τιζια προφανώς οι δικές μας εν τα καταφέρνουν, αλλά λόγω διοίκησης, οϊ λόγω ιδιότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν θα συμφωνήσω φρέντ. Όλες οι εταιρείες μπορεί να κάμουν μαλακίες και χάλια επενδυτικές επιλογές. Παράδειγμα οι τράπεζες μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως ο λόγος αποτυχίας των Κυπριακών αερογραμμών δεν είναι οι λάθος στρατηγικές επιλογές όπως η επιλογή στόλου, προορισμών, service κτλ.
Το πρόβλημα τους είναι ο υπερπληθυσμός, οι ψηλοί μισθοί και το φαγοπότι από ένα διοικητικό συμβούλιο διορισμένο μα βάση τα κομματικά «προσόντα» και όχι τις γνώσεις και την προϋπηρεσία.
Κλασσική μια κουβέντα που είπαν πρόσφατα. Μα καλά εφκήκαν 1000 υπάλληλοι της Cyprus Airways στον δρόμο να διαδηλώσουν τζαι εν επηρεάστηκε ούτε μια πτήση!!!! Ενδεικτικό νομίζω
Ενδεικτικά να αναφέρω ότι για το 2011 οι ΚΑ είχαν 110-120 υπαλλήλους για κάθε αεροπλάνο με μέσο ετήσιο μισθό €51K.
ΑπάντησηΔιαγραφή