Η ζωή είναι ωραία με αγάπη και Nivea όπως έλεγε και η γνωστή 80ς διαφήμιση. Και είναι ακόμη πιο ωραία στο νησί με την μεγάλη λούτσα (χερσόνησος Καρπασίας). Στο νησί που έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ. Αν είχε πάρτι γενεθλίων η Ευρώπη θα καλούσε την Κύπρο να της κάνει τον κλόουν.
Η δική μου η πατρίδα έγινε ανεξάρτητη το 1960, μετά από ένα ένοπλο αγώνα ενάντια στον αγγλικό ζυγό. Έναν απελευθερωτικό αγώνα στον οποίο σκοτώθηκαν περισσότεροι τουρκοκύπριοι, κομμουνιστές και «προδότες» της πατρίδας από ότι Άγγλοι στρατιώτες. Γύρω στο 1959 οι Άγγλοι μας βαρέθηκαν. Σκέφτηκαν προς τι να καθόμαστε να μαλώνουμε με τους βρακάες. Ας τους αφήσουμε και αυτούς να κάνουν την δική τους δημοκρατία και μπορούμε εμείς να εγκαταστήσουμε στρατιωτικές βάσεις στο νησί. Είναι φτηνότερο και έτσι και αλλιώς εμείς θα τους ελέγχουμε πάλι.
Άφησαν λοιπόν τους βρακάες να ανεξαρτητοποιηθούν και αυτοί έβγαλαν πρόεδρο ένα σούπερ βρακά. Τον πιο extreme βρακά τους. Ένα παπά!!!!! Ο παπάς έχοντας πίσω του τους κορδωμένους σαν παγώνια «ήρωες» του απελευθερωτικού αγώνα και σε συνεργασία με τους τουρκοκύπριους έστησαν κυβέρνηση. Οι Άγγλοι όμως λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο. Τουρκοκύπριοι και Ελληνοκύπριοι είναι άλλωστε η ίδια ράτσα, όσο και αν ακόμη ορισμένοι το αμφισβητούν. Εξού και κατάφεραν σε τρία μόλις χρόνια να διαλύσουν την δομή της δημοκρατίας που υπέγραψαν λίγους μήνες νωρίτερα. Καλά μαλάκες είναι σκέφτηκαν οι Άγγλοι!! Αυτοί πάνε γυρεύοντας να τους κάνει μια χαψιά η πρωτόγονη Τουρκία. Κάποιος πρέπει να τους συγκρατήσει.
Και το έκαναν για 9 ακόμη χρόνια. Τους περιόρισαν όσο μπορούσαν. Και αυτούς και τους Τούρκους. Η μαλακία όμως των ιθαγενών πάει σύννεφο. Ήταν ασυγκράτητοι. Ο ηγέτης των Ελληνοκυπρίων και πρόεδρος του μπουρδέλου νόμιζε ότι μεταμορφώθηκε σε αυτοκράτορα. Απέναντί του είχε τους ήρωες οι οποίοι ήθελαν εδώ και τώρα ένωση με την Ελλάδα. Στην απέναντι μεριά ήταν και οι Τουρκοκύπριοι οι οποίοι και αυτοί παρασυρόμενοι από τον φανατισμό τους σφυρούσαν της Τουρκίας να έρθει να τους «σώσει». Σφαγές, βόμβες, δολοφονίες, πραξικοπήματα και νάσου κάνει το ντού η Τουρκία και στρογγυλοκάθεται στο μισό νησί. Τι να σας κάνουμε και εμείς λέει η Αγγλία. Όπως στρώσατε ας κοιμηθείτε. Αφού η μαλακία είπαμε πάει σύννεφο σε αυτό το νησί.
Σε δύο χρόνια ο Darth Vader πεθαίνει και πρόεδρος μπαίνει ο σχιζοφρενής και με την βούλα, κοντορεβιθούλης. Όσος εν πάνω που την γη όμως εν τζαι πουκάτω. Ανένδοτος σκληρός και γιναξής καταφέρνει να περάσουν 10 ολόκληρα χρόνια, τα πιο κρίσιμα στην ιστορία του νησιού, χωρίς να κάνει τίποτα. Απορριπτικός, φοβητσιάρης, κομπλεξικός και άρρωστος στο μυαλό σκηνοθετεί ακόμη και την απαγωγή του ίδιου του ιού για να μείνει στην εξουσία. Η σχιζοφρένια και τα τρελοχάπια δεν βοηθούν καθόλου την κατάσταση και το πρόβλημα κατοχής μπαίνει πλέον σε ένα στάτους Κβό, από το οποίο η μοίρα του νησιού ήταν να μην βγει ποτέ.
Έφυγε ο κοντορεβιθούλης και πρόεδρος βγήκε κάποιος αλεξιπτωτιστής φιλελεύθερος. Ήθελε λύση χτες αλλά η χώρα των πιθήκων δεν ήταν έτοιμη για τέτοιες αλλαγές. Πέρασαν χρόνοι πέντε και η Αντρούλα και αυτός πήραν πόδι. Τον ακολούθησε στην εξουσία ο παππούλης που προσπαθούσε χρόνια να καπαρώσει αυτή την θέση. Καλός άνθρωπος ο παππούλης και με αγνά αισθήματα και μια ειλικρινή επιθυμία να λύσει επιτέλους το πρόβλημα. Έλα όμως που γύρω του είχε μαλάκες. Άκουσε ο παπούλλης για το λεγόμενο delegation of duties και είπε να το εφαρμόσει. Άφησε λοιπόν τα σκυλιά του ελεύθερα να ασκήσουν την εσωτερική πολιτική του νησιού. Και αυτοί κατάφεραν κάτι εξωπραγματικό. Σε ενάμιση μόλις χρόνο δημιούργησαν την μεγαλύτερη ανακατανομή πλούτου στην ιστορία του νησιού. Μέσω μιας χρηματιστηριακής φούσκας ανάγκασαν τον κοσμάκη να ξεπουλήσει ότι είχε και δεν είχε για να ξεπληρώσει τα χρέη που έκανε στις τράπεζες για να αγοράσει μετοχές τις οποίες αυτοί οι καρχαρίες του είχαν πουλήσει.
Και όμως η μεσαία τάξη του νησιού δεν είχε πεθάνει ακόμη. Θα κατάφερναν οι καρχαρίες να την συντηρήσουν για ακόμη λίγα χρόνια μέσω της εργοδότησης τους στον δημόσιο και ημι-δημόσιο τομέα με έξοδα του κράτους. Θα τους προωθούσαν μάλιστα και στον κλάδο των υπηρεσιών με ένα και μόνο σκοπό. Να τους ξεζουμίσουν περισσότερο. Με λεφτά άλλων (των τραπεζών και του κράτους) και πάλι να νιώσουν ευκατάστατοι και δυνατοί μετά από όλο το ξύλο που έφαγαν το 1999.
Κάπου εκεί όμως τους ξεφόρτωσαν και πάλι. Με μαθηματική ακρίβεια άρχισαν οι καρχαρίες να πωλούν τα ακίνητα που είχαν στοιβάσει από τα κέρδη των μετοχών δημιουργώντας και πάλι μια φούσκα και μια φρενίτιδα αγοράς άνευ προηγουμένου. Οι τιμές στα ύψη και τα στεγαστικά δάνεια να δίνονται το ένα μετά το άλλο. Η μεσαία τάξη γίνεται με λεφτά τρίτων (των τραπεζών) μεγαλοκτήμονες. Η ιστορία όμως και πάλι η ίδια. Οι ζήτηση σε κάποια στιγμή πεθαίνει και η μεσαία τάξη μένει και πάλι κρεμασμένη με άχρηστα ακίνητα στην κατοχή της και τεράστια δάνεια στην τράπεζα τα οποία δυσκολεύεται να αποπληρώσει. Η κατώτερη τάξη από την άλλη μένει στον δρόμο αδυνατώντας να αγοράσει ακίνητο στις δεδομένες τιμές. Οι τράπεζες όμως και οι γνωστοί άγνωστοι διατηρούν με τεχνικά μέσα τις τιμές σε ψηλά επίπεδα για δικό τους συμφέρον αγνοώντας παντελώς τις μακροχρόνιες επιπτώσεις των πράξεων τους.
Παράλληλα με όλα αυτά πρόεδρος του νησιού ανακηρύσσεται ο πλέον ακατάλληλος άνθρωπος. Ο παππούλης αποχωρεί ντροπιασμένος και ηττημένος και την θέση του παίρνει ένας ακραίος ακροδεξιός ρατσιστής. Η Ευρώπη κάνει ένα τεράστιο στρατηγικό λάθος και παίρνει το κωλονήσι στις αγκάλες της δεχόμενη τις υποσχέσεις του παππούλη για λύση. Άλλο ο παππούλης όμως και άλλο ο μαλάκας. Ο μαλάκας ξεγελά τους πάντες ντριπλαρει ξένους Κύπριους ακόμη και τον ίδιο του τον εαυτό του και σαμποτάρει την τελευταία ευκαιρία που είχε η βλακονησίδα για να βρει λύση στο αιώνιο πρόβλημά της.
Αφού τα κάνει λοιπόν και ο μαλάκας με την σειρά του σκατά, όπως και οι προκάτοχοι του, αποχωρεί και δίνει την θέση του στον φιλόδοξο ψευδοκομουνιστή. Αυτός παραλαμβάνει ένα ηφαίστειο έτοιμο να εκραγεί. Η οικονομία είναι σε κακό χάλι παρόλο που και πάλι έχουν καταφέρει περίτεχνα να το σκεπάσουν. Δεκαετίες οικονομικής ανιδεοτητας και συμφερόντων έχουν δημιουργήσει ένα τεράστιο δημόσιο τομέα και μια δυσκίνητη και πολυέξοδη κρατική μηχανή η οποία είναι έτοιμη να σπάσει. Ο Κύπριος ψηφοφόρος (και ειδικά ο Δηκοϊκός) έκανε λοιπόν και πάλι το θαύμα του. Ο ψευδοκομουνιστής σε χρόνο ρεκόρ κατάφερε να χρεοκοπήσει την χώρα. Κατάφερε επίσης να την αφήσει χωρίς ρεύμα και να την επαναφέρει στον μεσαίωνα παίρνοντας με την αξία του το βραβείο του πιο άσχετου πολιτικού στην ιστορία της βλακονησίδας. Πιο άσχετος ακόμη και από τον Darth Vader. Εξέπληξε ακόμη και τους πιο αισιόδοξους. Έπρεπε βλέπετε να ξεπεράσει τον προηγούμενο ο οποίος είχε αφήσει την χώρα χωρίς νερό.
Αυτή είναι λοιπόν η δική μου η πατρίδα. Η ιστορία της συνεχίζεται μέχρι τελικής πτώσης ενώ οι Άγγλοι κάθονται από μια μεριά παρακολουθούν και λένε τους μαλάκες. Ήθελαν και ανεξαρτησία. Πόσα πράγματι μπορεί να καταφέρει κάποιος σε 40 χρόνια; Χαχαχαχα
!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο τα καλυτερα σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήClyde
thanx αλλά ειδική μνεία πρέπει να κάνω και στους βλάκες για τους οποίους γράφω. Μου προσέφεραν απίστευτη βοήθεια στην συγγραφή του πιο πάνω κειμένου…
ΑπάντησηΔιαγραφή:)
αν δεν προτείνεις κάτι είναι σαν να βλέπεις το παρακάτω ΧΩΡΙΣ ΗΧΟ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=hB_ClAAaE80
Ρε βλάκα, ξέρεις πόσο έχουμε ανάγκη από ανθρώπους αν εσενα; Γιατί κρύβεσαι στην παιδική αφήγηση;
-μχ
το πιο ωραίο μάθημα ιστορίας σε μπλογκ.
ΑπάντησηΔιαγραφήDarth Vader,χαχα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξιος!
Εννα είμαι αχάριστη αν ζητήσω επέκταση της κάθε παραγράφου σε ξεχωριστή ανάρτηση;
Αγαπητέ Critic. Σε ευχαριστώ. Μακράν η καλύτερη και πιο μεστή πολιτική και ιστορική ανάλυση που διάβασα εδώ και καιρό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπαινώ την άρτια συγγραφική δινότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την πιο πάνω ανάρτηση διαπιστώνω ότι οι Άγγλοι είναι αγαθοί με εξαιρετικές προθέσεις και οι λύσεις που απορρίφθησαν κατα καιρούς είχαν ως κύριο μέλημα την εξασφάλιση της βιωσιμότητας της δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Αν υπάρχουν μαλάκες, αρριβιστές κατ' επίφαση πατριώτες, αυτό αναιρεί το γεγονός ότι η Κυπριακή Δημοκρατία μαζί με το Ισραήλ είναι οι μόνοι δυτικότροποι χώροι σε ένα σύνολο 150 εκατομμυρίων μουσουλμάνων που χωρίσαν τον κόσμο σε ούμμα και κκουφάρ;
Οι οποιεσδήποτε λύσεις μάλλον δεν εξασφαλίζαν τη βιωσιμότητα του δυτικότροπου πολιτισμού (βλέπε έποικους που δεν ασπάζονται την ιδέα της αντισύλληψης).
Και οι άγγλοι από μακριά θα δακρύζαν από τα γέλια καθώς (επιπλέον) οι οποιεσδήποτε λύσεις τους εξασφάλισαν θαλάσσια οικόπεδα με φυσικό αέριο.
Γεγονότα. Όχι εικασίες. Όχι ευσεβοποθισμούς.
@Αππωμένη: Καλή ιδέα
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Ακκανούρη: Ναι θα έλεγα ότι όντως οι περισσότερες λύσεις είχαν πράγματι ως κύριο μέλημα την εξασφάλιση της βιωσιμότητας της δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Απλά είχαν και ορισμένα σημεία τα οποία εξασφάλιζαν και τα συμφέροντα των Άγγλων. Όπως το ΑΝΑΝ ας πούμε με την θαλάσσια οικονομική ζώνη.
Και σίγουρα δεν λέω ότι οι Άγγλοι είναι αγαθοί με εξαιρετικές προθέσεις. Κανένας δεν είναι έτσι. Μόνο ο Άγιος Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος Β είναι έτσι και κανένας άλλος.
Αλλά τι σημαίνει βιωσιμότητα του δυτικότροπου πολιτισμού; Στην Αγγλία όπου ζουν εκατομμύρια μη Χριστιανοί και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις λόγω της παράδοσης τους γίνονται και ακρωτηριασμοί γεννητικών οργάνων (genital mutilation )στις γυναίκες δεν είναι βιώσιμος ο δυτικότροπος πολιτισμός;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήZei!
ΑπάντησηΔιαγραφή***
"Όπως το ΑΝΑΝ ας πούμε με την θαλάσσια οικονομική ζώνη."
Δες εδώ:
http://proedrikes.blogspot.com/2011/01/blog-post_20.html
Οι πρόνοιες στο ΧΧΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ βασικά εν αντιγραφή που τη Συνθήκη Εγκαθίδρυσης με μόνη ουσιαστική διαφορά το μέγεθος που μικραίνει.
Critic,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι λύσεις που προνοούν τον εδαφικό διαχωρισμό βάσει εθνοτικής καταγωγής και θρησκεύματος προάγουν στη γένεσή τους διάκριση βάσει ακριβώς αυτού: Της εθνοτικής και θρησκευτικής καταγωγής.
Το εξωτερικό γνώρισμα αλλά και η ουσία των εν λόγω λύσεων αποτελούν αναγωγή της παραβίασης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε πυρήνα της λύσης.
Με λίγα λόγια, η ουσία των μέχρι τώρα προτεινόμενων λύσεων είναι η παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Το διεθνές δίκαιο καθώς και η διεθνής πολιτική επιστήμη έχει εξετάσει στο παρελθόν τέτοιες μορφές διοίκησης, το γνωστό απάρτχάιντ.
Η διοικητική διάρθωση που προνοείται στις προτεινόμενες λύσεις προβλέπει επαυξημένη συμμετοχή της μειονότητας τόσο στη διαδικασία λήψεως αποφάσεων όσο και στην εκλογική διαδικασία. Συνεπώς παραβιάζεται η αρχή της αναλογικότητας καθώς και η παγιωμένη δημοκρατική αρχή "ένας άνθρωπος, μια ψήφος"
Περαιτέρω η αναφορά στις προτεινόμενες λύσεις ως "διζωνική¨παραπέμπει, σύμφωνα με τη νομολογία που καθιερώθηκε από τη δίκη της Νυρεμβέργης, σε στρατιωτικά επιτηρούμενες ζώνες. Δηλαδή, συστατικό στοιχείο των προτεινόμενων λύσεων είναι η απριόρι δυνατότητα των συνιστώντων κρατιδίων να ασκούν επαρκή στρατιωτικό έλεγχο. Αυτό αποτελεί αναχρονιστική διοικητική αντίληψη και καίριο πλήγμα στη σύγχρονη δημοκρατία.
Παραπέμπω επίσης στην πολύ πρόσφατη έκθεση της Γερμανίδας Ευρωβουλευτού Marina Schuster στα πλαίσια του PACE η οποία αναφέρει, με σαφείς υποδείξεις στην Κύπρο, ότι οι "εγγυήσεις" και οι ¨κυρίαρχες βάσεις" αποτελούν απαράδεχτο καθεστώς και δεν ανήκουν στη σύγχρονη ευρωπαϊκή αντίληψη περί πραγμάτων.
Δεν έχω ακούσει μέχρι τώρα οποιαδήποτε λύση να προτείνει το προφανές, το αυτονόητο: Λύση με βάση το ευρωπαϊκό κεκτημένο. Αν αυτό ακούγεται αόριστο, παραπέμπω στη συνθήκη της Ρώμης του 1950 η οποία καταρτίζει με σαφήνια όλα εκείνα τα δικαιώματα που απολαμβάνουν οι ευρωπαίοι εταίροι, όπου δεν θα βρουν εφαρμογή στην περίπτωση διευθέτησης με τις προτεινόμενες λύσεις.
Περαιτέρω, χαίρομαι ιδιαιτέρως που γίνεται αναφορά στο Ηνωμένο Βασίλειο. Παρεπιμπτώντος δεν έκανα αναφορά σε Χριστιανισμό παρά μόνο σε δυτική κοινωνία (εγώ είμαι άθεος). Οι κλειτοριδοκτομές και γενικά η εφαρμογή της σαρία ως παράλληλο δίκαιο δημιουργεί παράλληλες κοινωνίες. Αποτέλεσμα αυτού είναι οι πολίτες να έχουν διαφορετικά δικαιώματα και υποχρεώσεις ανάλογα με το θρήσκευμά τους.
Παράδειγμα, απόφαση οικογενειακού δικαστηρίου της Αγγλίας που δεν επέτρεψε σε μουσουλμάνα γυναίκα, κατά τη διαδικασία διαζυγίου να διεκδικήσει ό,τι της αναλογούσε δυνάμει νόμου και κοινοδικαίου καθώς δέχθηκε το δικαστήριο εισήγηση του συζύγου της περί εφαρμογή της σαρία. Όλοι ξέρουμε τι παίρνει η γυναίκα στα μουσουλμανικά διαζύγια...
Άλλη απόφαση λονδρέζικου δικαστηρίου επέτρεψε σε μουσουλμάνο υπάλληλο υπεραγοράς να μην χειρίζεται αλκοόλ (μεταφορά, τοποθέτηση κτλ) καθώς αυτό απαγορεύεται από τη σαρία. Ασχέτως αν τα περισσότερα off licence που πουλούν αλκοόλ ανήκουν σε μουσουλμάνους.
Ο δυτικότροπος πολιτισμός, εντός του οποίου αναπτύχθηκαν όλα τα σύγχρονα ανθρώπινα δικαιώματα που μας επιτρέπουν να ανταλάσσουμε απόψεις ελεύθερα, είναι ειδεχθή στους μουσουλμάνους. Δεν υπάρχει μουσουλμανική χώρα που να κατωχυρώνει αυτά τα δικαιώματα όπως εμείς τα αντιλαμβανόμαστε.
Συνεπώς όταν μεσαιωνικές πράξεις όπως η κλειτοριδοκτομή,( η οποία αποσκοπεί στην αφαίρεση της δυνατότητας της γυναίκας να απολαύσει ηδονή,) που σε οποιεσδήποτε άλλες περιπτώσεις θα αποτελούσε απλώς αδίκημα του ποινικού κώδικα (grievest bodily harm, assault, actual bodily harm etc) θεωρούνται ότι δεν διακυβεύουν τη βιωσιμότητα της κοινωνίας μας, θεωρώ ότι ναι, έχουμε πρόβλημα.
Στη διάθεσή σου για περαιτέρω διευκρινήσεις.
Μπρε ακκαννούρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μακάριος... όταν μετά τη φυγή του λόγω πραξικοπήματος... επέστρεψε και έδωσε κλωνίν της ελιάς... ξέρεις τι έκαμνεν ουσαστικά;
Αποδείκνυε ότι είχε γραμμένους τους ΤΚ στα πατσαρίζτια του όπως όλοι οι ΕΚ. Υιοθετόντας την στάση των πραξικοπηματιών ότι "εν θέμα ελληνικό και δεν αφορά τους ΤΚ"... ελειτούργησεν ωσάν να είχε δικαίωμα να δώσει το κλωνί... ωσάν δηλαδή η συνταγματική ανατροπή να αφορούσε μόνο το ΕΚ μέρος της κοινωνίας και όχι όλους.
Τούτο ... πρόσεξε, όχι οι κακοί πραξικοπηματίες αλλά οι πράξεις και η στάση του "καλού" Μακάριους... δεν εξηγούν γιατί η μειοψηφία στην Κύπρο χρειάζεται κάποια προστασία;
Το δε "ένας άδρωπος, μία ψήφος" ... αν το εφαρμόσουμε χωρίς προστατευτικά μέτρα για τις μειοψηφίες... π.χ. στην ορθόδοξη Ρωσία ... ή στο λαμνεγυρεφκετζιστάν... ακόμη και στην "δυτικότροπη" (τούτο φκάλλει καμπόσον γέλιο) Κύπρο... π.χ. στο θέμα της ομοφυλοφυλίας... εύκολα παράγει Νόμους που κατατάσσουν τους ομοφυλόφιλους ως δεύτερης κατηγορίας πολίτες ή ακόμη ... ζητούν την δημόσια εκτέλεση τους.
Αντιλαμβάνομαι ότι οικειοποιήθηκα αρκετό από το χώρο του critic. Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επίπλαστη προστασία της μειοψηφίας (για την οποία γίνεται επίκληση στην περίπτωση των Τ/Κ) δεν δικαιολογείται στα πλαίσια μιας ευνομούμενης ευρωπαϊκής δημοκρατίας. Επιβεβαιωτικό προς αυτό το γεγονός είναι ότι η Κυπριακή Δημοκρατία έχει εφαρμόσει αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου προς όφελος Τουρκοκυπρίων, όπως έχει κάνει και για άλλους πολίτες της.
Η Κύπρος σαφώς είναι δυτικότροπη καθώς, μεταξύ άλλων, είναι αποποινικοποιημένη η ομοφυλοφιλία, δεν υπάρχει θανατική ποινή, υπάρχει ελεύθερος ανταγωνισμός, οι γυναίκες έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους άνδρες, ο ακρωτηριασμός δεν είναι ενδεδειγμένη τιμωρία, επιτρέπονται οι προγαμιέες σχέσεις, δεν είναι ανάγκη να παντρευτώ την εξαδέλφη μου κτλ.
Αναφορικά με το ότι "φκάλλει κάμποσον γέλιο" σου αναφέρω ότι γελώ αφάνταστα με τον χοντρό και το λιγνό που είναι, το παραδέχομαι, lame. Εννοώ ότι δεν ευθύνομαι εγώ για το τι σε κάνει να γελάς.
Δεν αντιλαμβάνομαι σε ποιούς νόμους αναφέρεσαι που είναι εις βάρος των ομοφυλοφίλων. Γενικά δεν αντιλαμβάνομαι πως τα παράγωγα της δημοκρατικής αρχής "εκλέγειν και εκλέγεσθαι" προάγουν αδικία και ειδικά εις βάρος των ομοφυλοφίλων.
Καταληκτικά, πάντα θα υπάρχουν καθυστερημένοι που θα υποστηρίζουν την καταπίεση μειονοτήτων. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλοτριώνονται πάγιες δημοκρατικές αρχές.
Και btw, θέλω να είμαι ο πρώτος που θα υπογράψει το δημοψήφισμα για τη θέσπιση των γάμων ομοφυλοφίλων και το δικαίωμα τους για υιοθεσία. Όλοι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα. Αυτό και τα πιο πάνω σημαίνει να είσαι Ευρωπαίος
Και τα δικά μου συγχαρητήρια και σεβασμό:)
ΑπάντησηΔιαγραφήAgapite akkannouri, den anoigeis diko sou blog opoios thelei na diavasei ta katevata sou na ta vriskei mazemena? Ta comments den einai gia analysi, einai gia sxolia opos leei kai i lexi. Ta dika sou en pio megala pou to keimeno
ΑπάντησηΔιαγραφή@Ακκαννούρης
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ομοφυλοφιλιά εν απλώς το παράδειγμα, θα εμπορούσε να ήταν οι ανθρώποπι που φορούν γυαλιά και αυτοί που δεν φορούν.
Το ξέρεις... αλλά θέλεις να αποφύγεις την απλοϊκότητα του "μία άδρωπος, ένας ψόφος".
"...Καταληκτικά, πάντα θα υπάρχουν καθυστερημένοι που θα υποστηρίζουν την καταπίεση μειονοτήτων. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλοτριώνονται πάγιες δημοκρατικές αρχές..."
Αλλοιώνονται όταν δεν υπάρχουν μηχανισμοί προστασίας των μειονοτήτων. Η δημοκρατία ΔΕΝ είναι ότι λαλεί η πλειοψηφία. Η πλειοψηφία μπορεί να λαλεί ότι οι ναρκωμανείς εν εγκληματίες και όχι άρρωστοι, που σημαίνει φυλάκιση τζιαι στιγματισμός. Χάτε... προσπέρνα πάλε τη φόρμα τζιαι γράψε μου για το μεταβλητό παράδειγμα.
@ Aνώνυμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραδέχομαι ότι το παρακάνω. Ζητώ συγγνώμη για την κατάχρηση του χώρου. Είμαι στη διαδικασία να αναρτήσω τα κατεβατά μου στο δικό μου χώρο όπου είστε ευπρόσδεχτοι να το καταχράζεστε
@Μουφλόν.
Η δημοκρατία είναι ό, τι λέει η πλειοψηφία. Αυτός είναι ο ορισμός της λέξης. Οτιδήποτε άλλο δεν είναι δημοκρατία. Δεν εξαρτάται από τον ορισμό που της αποδίδει ο οποιοσδήποτε. "Πόρτα" δεν σημαίνει "παράθυρο" εκτος αν μιλάμε για "πορτοπαράθυρο".
κ. Ακκανούρη, αντικατέστησε το "επίπλαστη προστασία της μειοψηφίας"
ΑπάντησηΔιαγραφήπου λες πιο πάνω με το "Όλοι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν τα ίδια
δικαιώματα" που λες στο τελος.
και επισης επειδη είσαι δικηγόρος μάλλον: τα minority shareholder
rights δηλαδή που είναι δυτικότροπη αρχή τα απορριπτεις ως επιπλαστη
προστασια μειοψηφίας?
"Οι οποιεσδήποτε λύσεις μάλλον δεν εξασφαλίζαν τη βιωσιμότητα του
δυτικότροπου πολιτισμού (βλέπε έποικους που δεν ασπάζονται την ιδέα
της αντισύλληψης)" Με ποιο δυτικοτροπο τροπο εισηγήσαι να λυθεί το
πρόβλημα άρνησης αντισύλληψης?
Καμια λύση δεν είναι τέλεια. Αρκεί να έχει σωστές βάσεις και μετά θα
δουλευτεί. Τα πάντα ρει. Έίναι σαν να λες δεν έπρεπε να έχουμε ξέρω γω
company law στην κύπρο επειδή δεν θα ήταν τέλειος.
Και τέλος δεν ξέρω σε ποια ευρωπαική κύπρο ζεις αλλά...εάν υπήρχε
δημοψήφισμα για τους gay στην σημερινή κύπρο μάλλον θα το υπόγραφες
εσύ και ακόμα 6-7 άτομα, οι 4 gay και οι άλλοι 3 ο critic o idio
mouflon και εγώ.
Το κείμενο του critic ήταν μια σάτυρα κωμικοτραγική μεν, με πάρα
πολλές αλήθειες δε για τις μ*λακιες που κάνουμε. Δεν λέμε να πάρουμε
τον βούρδουλα και να χτυπίομαστε αλύπητα επειδή είμαστε ανώριμοι, αλλά
είναι καλό να σταματήσουμε να λέμε όλη την ώρα that we have things
under control: WE DO NOT!
CP
Και πάλι ζητώ συγγνώμη στον Κρίτικ, αλλά παράλληλα τον ευχαριστώ γιατί η ανάρτησή του είναι αφορμή για μια εποικοδομητική συζήτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ CP
Ατυχής η σύγκριση μεταξυ εταιρικού δικαίου και συνταγματικής θεώρησης.
Στο εταιρικό δίκαιο η σχέσεις μετόχων- εταιρείας είναι συμβατικές (όπως αυτές απορρέουν από το Καταστατικό-Ιδρυτικό Έγγραφο.) Η προστασία της μειοψηφίας συναρτάται με τη διάσωση των συμβατικών δικαιωμάτων της μειοψηφίας.
Στο συνταγματικό δίκαιο οι σχέσεις πολίτη-πολιτείας ειναι σχέση υποταγής. Η προστασία της μειοψηφίας συναρτάται με το επίπεδο της υποταγής και ως εκ τούτου καταστρατηγεί την αρχή της ισότητας. Επιπλεον στην παρούσα περίπτωση η "προστασία της μειοψηφίας" συναρτάται άμεσα με την προστασία των αποτελεσμάτων της εισβολής, δηλαδή η εγγυημένη πλειοψηφία των Τ/Κ στα κατεχόμενα νομιμοποιεί το παράνομο αποτέλεσμα του εκτοπισμού των νομίμων κατοίκων κτλ.
Οι προτινόμενες λύσεις δεν έχουν σωστές βάσεις όπως αναφέρεις καθώς δεν δύναται να θεωρείται σωστό εκ προϊμίου παραμονή στρατευμάτων είτε υπό τη μορφή εγγυήσεων είτε άλλως πως.
Η οποιαδήποτε λύση θα θεωρηθεί πρωτογενές ευρωπαϊκό δίκαιο και αν ήταν δυσκολη η τροποποίηση του Συντάγματος (βλ. 13 σημεία) τότε η οποιαδήποτε τροποποίηση και/ή βελτίωση της λύσης θα είναι αδύνατη. Η δυνατότητα τροποποίησης συνταγματικών προνοιών συναρτάται πάντα με το επιπεδο ισχύος αυτού που αναζητεί την τροποποίηση.
Με ανησυχεί η πιθανή απόλυτη και ρητή κατοχύρωση δικαιωμάτων οποιασδήποτε θρησκείας που δύναται να επιβάλει κριτήρια πέραν της πολιτειακής ιδιότητας για την απόδοση δικαιωμάτων. Με λίγα λόγια, αν είσαι χριστιανός είναι έτσι και αν είσαι μουσουλμάνος είναι έτσι. Το σύνταγμα του 1960 είναι αυτού του είδους μαλακίες που προνοεί.
Αντιλαμβάνομαι τη σατυρική διάσταση της ανάρτησης αλλά παράλληλα τη θεωρώ εξαιρετική αφορμή για συζήτηση.
Αν Δημοκρατία = βούληση της πλειοψηφίας τότε τι χρειάζονται οι διάφορες πρόνοιες στο όποιο Σύνταγμα που απαγορεύουν το Ά ή Β ασχέτως της βούλησης μιας μετέπειτα πλειοψηφίας... ή περιχαρακώνουν το Α ή Β φυσικό δικαίωμα... πάλιν ασχέτως της βούλησης μιας μετέπειτα πλειοψηφίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι απλοϊκές αντιλήψεις για το τι εστί Δημοκρατία... ούτε πρωτοετείς των πολιτικών επιστημών δεν παρουσιάζουν.
Μουφλον,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣηκώνω το γάντι της πρόκλησης και σου αναφέρω ότι ενδεχομένως οποιαδήποτε Συντάγματα του κόσμου, πλην του Κυπριακού και της Κένυας (De Smith, "The Constitution of Cyprus")να παρέχουν μηχανισμούς τροποποίησης της ολότητας του συντάγματος βάσει πλειοψηφίας του Κοινοβουλίου.
Στην Κύπρο αυτή η ευχέρεια παρέχεται πλην όμως εκείνων των Συνταγματικών προνοιών που δεν δύνανται να τροποποιηθούν που αφορούν τη δομή της εξουσίας (Πρόεδρος, Αντιπρόεδρος, Βουλή Υπουργικό κτλ). Ως εκ τούτου προκύπτει και ο χαρακτηρισμός του συντάγματός μας ως "άκαμπτο". Η Βουλή μας όμως βρήκε τρόπο να τα τροποποιήσει κάνοντας επίκληση του Δικαίου της Ανάγκης.
Να σου επιστήσω την προσοχή στην 6η τροποποίηση του Συντάγματος του 2010 που αφορά το άρθρο 17 όπου με τη νέα τροποποίηση επιτρέπεται η παρακολούθηση επικοινωνιών, Η εν λόγω τροποποίηση προέκυψε με ειδική πλειοψηφία στη βουλή.
Συνεπώς οι ισχυρισμοί σου που περιέχονται στην πρώτη παράγραφο δεν ισχύουν.
Δέχομαι ότι έχω απλοϊκές αντιλήψεις για τη Δημοκρατία. Όπως και για την κοινωνία (όλοι άνθρωποι είναι ίσοι και η θρησκεία, το φύλο, οι σεξουαλικές προτιμήσεις, η εθνοτική καταγωγή να μην αποτελούν παράγοντα διαφοροποίησης). Δεν θα έπρεπε οι αντιλήψεις μας περί αυτού να είναι απλοϊκές; Γιατί να απαιτείται πτυχίο στατιστικής για να κατανοήσουμε τη λύση; (βλ. Σταθμισμένη ψήφος, εγγυημένες πλειοψηφίες, κτλ)
Ρε ακκανούρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήμέμπα τζαι είσαι η μετεμψύχωση του Τάσσου; Τα νομικίστικα επιχειρήματα εδοκιμάσαμεν τα τζαι αποτύχαν. Αν υπήρχε αντικειμενική ερμηνεία τούτων των θεμάτων εν θα υπήρχαν δικαστήρια. Τζαι επίσης αν δεις τζαι την ιστορία των συνομιλιών τζαι οι Τούρκοι έχουν αντίστοιχα τέθκοια επιχειρήματα. Ακόμα τζαι αν δε χρειάζεται προστασία η μειοψηφία όπως λαλείς, πώς θα συμφωνήσουν τελικά οι Τ/κ; Θα έρτει μια μέρα που θα μας πουν οκ, εν θέλουμε προστασία; Όποια λύση τζαι να έβρουμε μπορεί να είναι ή όχι βιώσιμη ανάλογα με το νου που κουλιαντιρίζουμε.
Α! Critic πολλά ωραίο το κείμενο.
Υ.Γ. Άλλο σάτυρος, άλλο σάτΙρα.
@ Πάρτονκάτω,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ρε φίλε, απο όλα αυτά που είπα αυτό κατάλαβες; Ότι είμαι μετεμψύχωση του Τάσσου και ότι τα επιχειρήματα είναι νομικίστικα;
Στις συνομιλίες τι πας να κάνεις; Να το λύσεις με ευχές βασιζόμενος σε false assumptions ? (ο δημοκρατικός Ερτογάν και η ελπίδα ότι η ενταξιακή πορεία της Τουρκίας θα την εκδημοκρατικοποιήσει).
Οι "νομικισμοί " στους οποίους αναφέρεσαι (νομικισμός σημαίνει κατ' επίφαση νομικό επιχείρημα, νομιμοφανές στην επιφάνειά του) είναι ψηφίσματα των ΗΕ, ψηφίσματα του ΣΑ, του συμβουλίου της Ευρώπης, αποφάσεις των Διακρατικών προσφυγών, του Αμερικανικού Κονγρέσου κ.α
Τα νομικά επιχειρήματα των Τούρκων είναι "οι Ελληνοκύπριοι πρέπει να δεχθούν τις πραγματικότητες στο νησί" οι οποίες ποιές είναι;
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΕΙΣΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗΣ. Εκτός αν πιστεύεις ότι η μονομερής επέμβαση της Τουρκίας η οποία με κρατικό σχέδιο χρησιμοποίησε βόμβες ναπάλμ (που σε καίνε ζωντανό btw) και οι βιασμοί αμάχων γυναικών (όχι πως δικαιολογείται ο βιασμός μάχιμης γυναίκας) αποσκοπούσαν σε αποκατάσταση της συνταγματικής τάξης;
Η "προστασία της μειοψηφίας των Τ/Κ" μέσω των συνταγματικών στρεβλώσεων και των εγγυητικών δικαιωμάτων της Τουρκίας αυτό ακριβώς προκαλεί: την εξασφάλιση των οφελημάτων που προέκυψαν από την συστηματική παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που προκάλεσε η εισβολή.
Οι Τ/Κ δεν είναι σε θέση να συμφωνήσουν με οτιδήποτε αν δεν υπάρχει η συγκατάθεση της Τουρκίας. Και η Τουρκία δεν θα συγκατανεύσει αν δεν συνηγορήσει η πλευρά μας στη βάφτιση της λείας και του πλιάτσικου της εισβολής ως νόμιμο δικαίωμα της Τουρκίας.
Ακκανούρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήτούτα που λέεις είναι η γνώμη σου και φυσικά όχι η αντικειμενική αλήθεια (αν υπάρχει έτσι πράμα). Το ότι είμαστε που το 1968 σε διαδικασία συνομιλιών με του τ/κ αναιρεί τα ούλλα. Εκτός τζαι αν πιστεύκεις ότι κακώς συζητούμεν. Εν λαλείς όμως τι προτείνεις. Α! όταν είπα νομικίστικα, εννοούσα νομικίστικα. Τζαι ίντα μπου σε πείραξεν που είπα για τον Τάσσο; Αφού συμφωνείτε εκατόν τοις εκατόν.
@ Πάρτονκάτω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μου υποδείξεις ποιό σημείο αποτελεί υποκειμενική θέση εφάμιλλη απόψεως. Σε ποιό σημείο δεν προβαίνω σε αντικειμενική παράθεση.
Επίσης να μου υποδείξεις ποιό νομικό επιχείρημα αποτελεί νομικισμό.
Να μου υποδείξεις ποιό το σημείο σύγκλισής μου με τον ΤΠ καθώς αυτός ήταν υποστηρικτής της ΔΔΟ ενώ εγώ δεν είμαι.
Προτείνω το προφανές, το αυτονόητο για κάθε δημοκρατικά εξελιγμένο κράτος που έχει εκφύγει του σκοταδισμού και του μεσαίωνα (αυτό εξαιρεί όλα τα μουσουλμανικά κράτη): Λύση με βάση τα ανθρώπινα δικαιωματα όπως αυτά ισχύουν σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.
Λύση που να εξασφαλίζει στους Τ/Κ και Ε/Κ την ισότητα ενώπιον του νόμου και της αρχής.
Λύση που να μας απαλάσσει από τις εγγυήσεις ξένων χωρών.
Η εγγύηση για τη λειτουργία της λύσης θα είναι το περιεχόμενό της: Δηλαδή εφόσον το ευρωπαϊκό κεκτημένο είναι αποδεκτός πυλώνας διοίκησης στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, αυτό αποτελεί επαρκές εχέγγυο για τη λειτουργία της.
Ένα σύνταγμα που δεν θα διαφοροποιεί τους πολίτες βάσει θρησκεύματος και εθνοτικής καταγωγής,
Να επιστρέψουν οι πρόσφυγες στις εστίες τους, όπως ακριβώς απαιτείται και απαιτείτε και απαιτούμε για τους πρόσφυγες του Σουδάν, της Ρουάντα και της Παλαιστίνης.
Οποιαδήποτε άλλη εγγύηση θα μπορεί να παρέχεται πάλι μέσα από τους θεσμούς της Ευρώπης, δηλαδή με την ανάπτυξη ενός Ευρωπαϊκού Στρατιωτικού σώματος.
Είσαι Ευρωπαίος Πάρτονκάτω. Η συλλογική συνείδηση του γεωγραφικού χώρου στον οποίο διαμένεις διαποτίζεται από την αναγέννηση και τοδιαφωτισμό. Με τις λύσεις που διαφαίνεται ότι υποστηρίζεις, νοσταλγείς το σκοταδισμό και τη φεουδαρχία.
Δεν ήξερα ότι οι Άγγλοι ήταν τόσο ηθικά στοιχεία που ξημεροβραδιάζονταν για το καλό των Κυπρίων... με συγκινήσατε με το κείμενό σας... Πάω στη βασίλισσα Ελισάβετ να της πω ότι δεν πειράζει που έστειλε στην κρεμάλα αμούστακα παιδιά, ήταν για το καλό τής Κύπρου.
ΑπάντησηΔιαγραφή