CYPRUS CRITIC

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Βαρέθηκα

Πάμε σε πολυμερή. Δεν πάμε σε πολυμερή. Μπήκαν δεν μπήκαν χρονοδιαγράμματα και επιδιαιτησία. Είναι μαλάκας ο Ντάουνερ δεν είναι. Γενικά τις τελευταίες μέρες υπάρχει ένας οργασμός για το Κυπριακό. Πανικός. Επιστρέφουμε πίσω σε μέρες 2004.

Εγώ προσωπικά να σας πω την αμαρτία μου βαρέθηκα. Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ ούτε και λεπτό να παρακολουθήσω συζήτηση για το Κυπριακό. Στα αρχίδια μου ουσιαστικά. Δεν μπορώ πλέον να ανεχτώ κανένα πολιτικό να μου αναλύει το πρόβλημα. Ξέρω μαλάκα ότι έφτιαξες την πολιτική σου καριέρα βασιζόμενος αποκλειστικά στο Κυπριακό. Εν θέλω να μου πεις τίποτε άλλο. Χωρίς το Κυπριακό είσαι ένα τίποτε. ΤΙΠΟΤΕ.

Γεννήθηκα με αυτό το πρόβλημα, μεγάλωσα με αυτό το πρόβλημα, τριαντάρισα με αυτό το πρόβλημα, ασπρίζουν τα μαλλιά μου με αυτό το πρόβλημα και έτσι όπως πάμε θα γεννήσω και εγώ παιδιά (λέμε τώρα) τα οποία θα μεγαλώσουν με αυτό το πρόβλημα.

Έχω νομίζετε την υπομονή να ακούσω πλέον έστω και το παραμικρό για το Κυπριακό; Κάθομαι σε παρέες και αρχίζει η εν λόγω συζήτηση. Σκέφτουμαι καλά μαλάκα συγκεντρώθου. Στο κάτω κάτω εν η πατρίδα σου. Συζητούν για το πρόβλημα της. Ξεκινούν οι δικηγορίσκοι τις γνωστές τους παρλαπίπες με τα ψηφίσματα του ΟΗΕ και τις υπόλοιπες φανφάρες τζαι η συγκέντρωση μου πάει σόττο.

Η 8η Ιουλίου, ο Παπαδόπουλος, το Μπουρκενστοκ, ο Αναν, ο καυλάν τζαι ξέρω γω ποιος άλλος. Εν μας κατουράς ρε Πάριε. Εμένα ο νους μου αρχίζει να πετά.
Μα τι ωραία που τα λέει ο παρέας ο δικηγόρος. Γαμώτο μαθαίνουν τους στο πανεπιστήμιο να μιλούν έτσι άραγε; Θα ήθελα να πάω στο δικαστήριο μια μέρα. Εν έτυχε ποττέ. Σκεφτου μιαν αίθουσα γεμάτη πουτούτους να μιλούν έτσι. Χιχιχι λέω δυνατά.

«Τι έγινε ρε Critic είπα κάτι αστείο τζαι γελάς»;
«Οϊ φιλούϊ μου συνέχισε είμαι όυλλο αφτιά. Όπως τον Ντάμπο το ελεφαντάκι. Εν κάτι δικό μου που εσκέφτουμουν».

Και συνεχίζει. Συνεχίζω τζαι εγώ τον συλλογισμό μου. Άραγε ξιουρίζουνται κόντρα το πρωί για να παν δικαστήριο; Πόσα άσπρα πουκάμισα έχουν; Αν δεν έχουν πλυμένο άσπρο τι άλλην επιλογή έχουν; Γαλαζιούϊ; Άραγες σου διούν ταπάνι της Φιλιππινέζας που εν το έπλυνε εγκαίρως; Άραγε αν ηχογραφήσουν τον εαυτό τους να μιλά τζαι παίξουν τον replay την νύχτα σηκώνεται τους; Η τελευταία εν σοβαρή απορία όντως...

Και συνεχίζει η συζήτηση. Μετά μπαίνουν μέσα και οι μη δικηγόροι οι οποίοι όμως δεν έχουν την ευχέρεια να μιλούν τόση ώρα χωρίς να λαλούν τίποτε. Και έτσι ο δικηγόρος/οι της παρέας με ένα ειρωνικό χαμόγελο καταρρίπτει κάθε τους επιχείρημα με μια ντρίπλα αλά Μέσι για το τάδε ψήφισμα του ΟΗΕ και άλλες παρόμοιες παπαριές.

Και πάει η συζήτηση. Άραγε να παραγγείλω άλλη Guinness; Αφού το λέει και η διαφήμιση. Guinness is good for you. Πρέπει να έβρω μια τέθκοια ταπέλλα να βάλω πάνω που το home draft machine μου.


Σίκκιμε ίντα τρία pints ίντα τέσσερα. Στο κάτω κάτω εν Κυπρικό που συζητούμε. Ένα pint Guinness σε παρακαλώ.

10 λεπτά, 20 λεπτά, μισή ώρα, μια ώρα. Γυρίζω στην Κούλλα (Criticoulla) η οποία παίζει με τα μαλλιά της χάσκωντας. Εν είμαι ο μόνος που σσιλοβαρέθηκε. Πρέπει να σπάσω την κουβέντα πρέπει να σπάσω την κουβέντα. Κάτι extreme για να μεν γυρίζει πίσω μετά η κουβέντα. Γυρίζω το αγελαδινό νυσταγμένο μου βλέμμα προς τον δικηγόρο της παρέας.

«Φιλούι μου όι πως εβαρέθηκα την κουβέντα μας αλλά έχω κάτι πολλά σοβαρό να ρωτήσω. Κάτι που με προβληματίζει έσιει τζαιρό τζαι νομίζω σαν δικηγόρος έννα μπορείς να μου το απαντήσεις.
Τι μας δημιουργεί παραπάνω αέρια τα φασόλια τα γιαχνί οξά τα βραστά; Αν τα γιαχνί εν γίγαντες εν παραπάνω η επίδραση; Εσύ φιλούι μου σαν επαγγελματίας πόρτης έννα ξέρεις καλύτερα».
Άτε να το γυρίσει πίσω στο Κυπριακό μετά. Κίνηση ματ από Critic.

Να μου πεις καλά ρε γάρε εν σε κόφτει τίποτε; Οϊ κόφτει με τζαι παρακόφτει με. Μάλιστα ως πριν 2-3 χρόνια ζούσα για τούτο. Ενόμιζα ότι κάτι εμπορούσε να γίνει. Απλά πλέον κατάθεσα τα όπλα. Εχώνεψα το ότι εν έσιει τίποτε. Εν όπως την φωθκιά. Αμαν προχωρήσει πολλά μετά απλά αφήνεις το σπίτι να καεί τζαι το μόνο που μπορείς να κάμεις ένει να προστατεύσεις τα διπλανά.
Έγινε τόσο brainwashing τόσα χρόνια τζαι ασκήθηκε τόση τρομοκρατία στον κόσμο για τον κακό τον λύκο που πλέον ούλλα εν μάταια. Τι λύσεις τζαι τι δημοψηφίσματα τζαι μαλακίες. Δυστυχώς νικηθήκαμε τζαι μερικοί πανηγυρίζουν ακόμα τζαι στον τάφο τους.

4 σχόλια:

  1. Not caring for the Cyprus problem is also good for you.

    GUINESS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Not caring for Cyprus Problem is good for Cyprus

    Matilda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε το κυπριακόν που τούτον το πρίσμαν να ξεβαρεθείς:

    http://www.youtube.com/watch?v=B52L95xRYFs&feature=watch_response

    Επίσης, γυρεύκεις τα όταν μιλάς με δικηγόρους για το κυπριακό. Νάμπου να σου κάμουμεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Matilda: ωραία ατάκα!! Νομίζω τερκάζει τζαι τούτη απόλυτα για να μπει πάνω που το draft machine μου.

    @ Μιχάλης Ταπακούδης: Μα γιατί νομίζεις αρώτησα τους. Εν τζαι επέλλανα τέλλια. Κουρτίζουνται που μόνοι τους.

    Ποιον προτείνεις για τον ρόλο του παπά κλανιάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή