CYPRUS CRITIC

Τετάρτη, 2 Μαΐου 2012

Η ερωτική πρωτεύουσα


Εν θα γράψω τίποτε σήμερα για τον πρόεδρο και το σινάφι του. Θα σεβαστώ ότι εχτες πρωτομαγιά γιόρταζαν και αυτός και το κόμμα του και τέτοιες μέρες είναι όντως ιερές για το Ακέλ. Δεν ειρωνεύομαι τους τεράστιους αγώνες που έκανε για την εργατιά το Ακέλ αλλά πλέον θεωρώ τέτοιες γιορτές στον δυτικό κόσμο σαν ξεπερασμένες. Όπως είναι και η μέρα της γυναίκας.

Άσχετο. Σήμερα θα ασχοληθώ με το διεστραμμένο Λευκωσιάτικο Flirt. Εγώ είμαι εκτός παιχνιθκιου εδώ και χρόνια. Άρα δεν αναγκάζουμαι να πηαίνω σε τόπους όπως το Aperitivo τα Σφινάκια το Mo και άλλα παρόμοιου τύπου παζάρκα. Οι φίλε μου. Ένα που τα θετικά που σου δια η δέσμευση εν η δυνατότητα να πηαίνεις μόνο τζαμέ που σου αρέσκει. Να πάεις ας πούμε σε μια μπυραρία να πιεις μπύρες τζαι ας μεν δεις θηλυκό μπροστά σου. Να πάεις σε κανένα πιο ψαγμένο μπαράκι με ωραία μουσική. Να πάεις ακόμα τζαι σε ένα ροκάδικο που βρωμά μασχαλίλλα. Γενικά να κάμνεις τζείνο που σου αρέσκει χωρίς την πίεση του ζευγαρώματος. Έχει και το καμάκι-φλερτ την χάρη του θα μου πείτε. Φυσικά και ναι. Αλλά στην Λευκωσία το φλερτ ήταν πάντα ένα άθλημα για γερούς και παράξενους παίχτες. Κάτι όπως το Lacrosse.

Ήρτε λοιπόν το σαββατοκύριακο που λέτε ένας φίλος που την Λεμεσό να βγούμε. Γερό λυκόσκυλο ο φίλος, Λευκωσιάτης στην καταγωγή αλλά τα τελευταία χρόνια εργάζεται στην Λεμεσό. Στην πόλη όπου το παιχνίδι έχει ανεβεί σε άλλα επίπεδα. Οι ξένες και οι ξένοι που έχουν κατακλύσει την πόλη έχουν ανεβάσει το επίπεδο του κολλήματος στο υπερπέραν. Σε επίπεδα όπου η Κύπρια-Λεμεσιανή έχει αναγκαστεί να βγάλει το σκουπόξυλο και να χαλαρώσει αφού ο ανταγωνισμός προς εξεύρεση αρσενικού έχει γίνει πολύ έντονος. Ο Κύπριος Λεμεσιανός από την άλλη έχει μετατραπεί σε αρπαχτικό. Τι αρπαχτικό όμως....Εν Στούκας βομβαρδιστικό που έγινε. Ότι κινείται πυροβολείται. Να μεν δει ξανθό. Όντως εντυπωσιακή η κατάσταση εκεί στο Λιμάνι.

Ήρτε που λέτε ο παρέας με την νοοτροπία του λυκόσκυλου στην Λευκωσία. «θέλω να πάμε κάπου που να έσιει κατάσταση. Οι να με πάρεις καμιά μπυραρία πάλε». Ότι θέλεις φιλούι μου λαλώ του τζαι παίρνω τον στο one and only jet set bar. To bling των bling ω bling. Εκεί που πάει όλη και καλά η αφρόκρεμα της Λευκωσίας. Εκεί που πάει αυτός που κρατά Lamborghini αλλά και αυτός που κρατά Mazda και ντύνεται και συμπεριφέρεται σαννα τζαι κρατά τζαι τζείνος Lamborghini. Εκεί που πάει η Λευκωσιάτισσα μετά που ξόδεψε τον μισό μισθό της για κομμωτήρια, αισθητικούς, νυχούες τζαι παρανυχούες για να έβρει γαμπρό. Με λίγα λόγια ένα μεγάλο μπουρδέλο.

Εγώ είχα όντως τζαιρό να πάω. Τζαι στο συγκεκριμένο αλλά και σε άλλα παρόμοιου τύπου. Κάθε φορά που πάω λοιπόν εντυπωσιάζομαι. Και γαμώ τους τόπους. Να μου πεις γιατί παν τούτοι ούλλοι τζαμέ για την μουσική, οξά για την ωραία ατμόσφαιρα; Σκατά.. Ούλλοι τούτοι οι τόποι εν τζαι καλά μες την τρελή χλιδή. Εμυρίστηκαν τα ψώνια τζαι πουλούν τους τζείνο ακριβώς που θέλουν. Να γυαλιζουν δηλαδή ούλλα. Που την κατουρίστρα ως τα τραπέζια που κάθεσαι. Bling bling bling. Το παν όμως εν το παιχνίδι που παίζεται σε τούντα μπάρ.

Οι κοπέλες που την μια εν ούλλες οι ίδιες. Ξανθές μελαχρινές ούλλες οι ίδιες. Γυαλίζουν τζαι έχουν ένα στέφανο γυρώ που την τζεφαλή τους. Θυμίζουν μου τζείντην εκπομπή της Σεμίνας Διγενή που της έβαλλαν φίλτρο στην κάμερα για να φαίνεται λεπτή τζαι να λαμπιρίζει. Ε κάπως έτσι. Τζαι το ωραίο. Καπνίζουν ούλλες τζείντη παρεξήγηση τσιάρου. Τζείντο μαννό το λεπτό τάχα μου σσικ.

Οι άντρες......Ω τι να πεις για τους άντρες. Τα Burberrys τους με γυρισμένο το μανίτζι για να φαίνεται το καρούι, με τα Polo τους με τα ρολόγια τους τα ακριβά. Κομπλέ κανονικά. Τζαι ο πούρος. Πιιιιι. Πολύς πούρος ρε γαμώτο. Ούτε στην Αβάνα έτσι πράμα εν θωρείς.

Εγώ εφά το φαούι μου ήπια τα ποτά μου τζαι πραγματικά απολάμβανα την νύχτα παρακολουθώντας. Εντωμεταξύ στην παρέα ήρταν τζαι 2-3 γκομενίτσες φίλες του παρέα μου μαζί με ακόμα 2-3 άλλα λυκόσκυλα έτοιμα for attack. Η μια γκόμενα όντως πολύ εντυπωσιακή. Ψηλή, όμορφη, ωραίο σώμα, κοινωνική και......Κυπραία!!!! Εντυπωσιακό γιατί συνήθως έτσι φρούτα εν όπως το παγόβουνο του τιτανικού. Λαλείς τους άλοοοο... τζαι λαλεί σου talk to the hand asshole.

Anyways…Η παρέα ήπιε και χαλάρωσε. Κατά τες θκυο είπαμε να τζυλήσουμε παρακάτω. Στο γνωστό club στα φώτα του Γαβριηλίδη που κάθε Λευκωσιάτης και μη που σέβεται τον εαυτό του, έχει μεθύσει τουλάχιστον μια φορά στην ζωή του εκεί μέσα. Τζαμέ το παιχνίδι άναψε για τα καλά. Τα λυκόσκυλα της παρέας εξαπολύθηκαν, οι γυναίκες (συμπεριλαμβανομένης και της γκομενάρας) λικνίζονταν στους ρυθμούς του......εεε.....εν το ξέρω το τραγούδι αλλά έτσι τζαι αλλιώς εν έσιει σημασία ούλλα τα ίδια ένει. Εγώ με τον ένα τον παίχτη εκόψαμε στην μια άκρη του τραπεζιού. Οι άλλοι κοπέλες τζαι άντρες ήταν ήδη σε ζευγάρια τζαι ετρίφκουνταν με δικαιολογία τον χορό.

Τον παίχτη λοιπόν που εστεκετουν δίπλα μου εν τον ήξερα. Φίλος του φίλου. Σαραντάρης, ελεύθερος, καθόλου πολιορκημένος και εξέπεμπε γενικά μια εικόνα και είχε ένα βλέμμα.... γαμώτο θέλω πολλά αλλά εν μπορώ. Για να μεν φανώ κακός θα πω μόνο ότι εν ήταν τζαι κανένας Brat Pit. Είπα να του μιλήσω μιας τζαι οι άλλοι ετρίφκουνταν τζαι εκόψαμεν μόνοι μας. Να μεν φανώ ο γνωστός αντικοινωνικός (με τους άγνωστους) critic. Τι να πεις με κάποιον όμως που δεν γνωρίζεις καθόλου;

«Εεεεε έσιει καλή κίνηση πόψε ρε φίλε α»; Λαλώ του με νόημα. «Ε....έτσι τζαι έτσι ρε φίλε....Εν έσιει καμιά της προκοπής» απαντά μου. Χμ. Οκ. Θωρώ γυρώ μου. Εντάξει η Angelina εν είσιε έρτει αλλά οϊ να μας σκαρτάρει τζαι ούλο το club. «Εκόψαμε σε γωνιά που εν ούλλες χάλια» συμπληρώνει. Κοιτάζω τζαι εγώ γυρώ μου. «Ε εντάξει ρε φίλε έσιει τζαι καλές. Τζείνη ας πούμε τζαμε κάτι λαλεί» Γυρίζει ο παίχτης μου θωρεί την, γύρνει τζαι νάκκο την σκατόφατσα του δεξιά τζαι τι μου λαλεί; «Ε φίλε εν ιξέρω ίνταλως σου φαίνεται έσένα αλλά για μένα εν στισιό»

Ντοϊγκ. Τι λε ρε μεγάλε σκέφτουμαι. Που η φάτσα σου εν όπως τον Κουασιμόδο που του επήε λάθος το σολάριουμ. Που είσαι όπως τον Ρόκκο πριν γεμώσει τους λάκκους της ακμής στην φάτσα του. Κιάολε τι να πεις. Μακάρι να είχα την μισή ιδέα για τον εαυτό μου που έσιεις εσύ με έτσι φάτσα τζαι ήταν να πάω πολλά μπροστά. Γάμησε τα. Πραγματικά γάμησε τα. Χαμογέλασα λοιπόν τζαι σκέφτηκα πελλός που σου εμίλησε.

Το ωραίο όμως ήρτε μετά. Όταν ο γκόμενος μας εντός 15 λεπτών μιλούσε και τριβόταν με μια........ πως να την χαρακτηρίσω για να μεν φανώ κακός. Έφερνε νάκκο της Charlize Theron στο monster. Προσέξετε όμως. Στο Monster όϊ σε άλλο έργο. Γυρίζω προς το μέρος του τζαι πριν προλάβω να πω τίποτε δηλώνει. «Κιάολε ίντα μπου μας κάμνει το ποτό ρε χεχεχε. Πέφτουν πολλά τα στανταρντ».

Χαμογέλασα τζαι σκέφτηκα θεε μου τι βλάκας. Που σε ρε μεγάλε. Πόσον επρόλαβες τζαι ήπιες μεταξύ του χαρακτηρισμού «στισιό» τζαι τούτης; 15 λεπτά επεράσαν τα γέριμα. Τέλως πάντων.

Από την άλλη η κοινωνική γκομενάρα η οποία χόρευε και τριβόταν ασταμάτητα κατάφερε να απομυθοποιηθεί. Η θεωρία που λαλεί ότι όλες οι γκόμενες όσο ωραίες τζαι αν ένει δεν μπορούν να ξεφύγουν από ένα κλασσικό γυναικείο χαρακτηριστικό επαληθεύτηκε και πάλι. Πρέπει να είναι και να νιώθουν ποθητές. Και όταν η γκόμενα είναι ωραία το γυναικείο αυτό χαρακτηριστικό είναι ακόμα πιο έντονο. Η τύπισσα ήταν κλασσική cockteaser. Δηλαδή είναι ξεκάθαρο ότι δεν θα κάτσει σε κανένα αλλά λικνίζεται μιλά και φλερτάρει με όλο το τραπέζι. Κάμνει τους την τούρμπο τζαι μετά πάει σπίτι μόνη της. Κλασσική περίπτωση. Έσιει πολλές γκομενες που την βρίσκουν έτσι.

Πως τις αντιμετωπίζεις; Απλά δεν τους μιλάς όλη νύχτα και δεν ασχολείσαι καθόλου μαζί τους. Η συγκεκριμένη στο τέλος αφού άναψε όλα τα λυκόσκυλα της παρέας ήρτε τζαι στο έναν της παρέας που δεν της έδωσε καμία σημασία να τον χορέψει. Να μεν πάει σπίτι τζαι να της μείνει ο καημός ότι άφησε έναν που εν του την έκαμε τούρμπο. Καλα σιγά να μεν σε χορέψω σκέφτηκα. Δαμέ επαντρεύτηκα τζαι χορό εν έκαμα. Έπεψα την παρακάτω να παιδέψει άλλον.

Γενικά πρέπει να πω ότι ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα νύχτα. Πολύ μα πάρα πολύ ποτό και ενδιαφέρον περιβάλλον. Ειδικά αν είσαι ανθρωπολόγος, που by the way δεν είμαι. Είχα πεθυμήσει να πάω να δω τι καταγίνεται τζαι τούντο κομμάτι της Λευκωσίας. Είχα κόψει πολλά πίσω. Ενδιαφέρον αλλά οϊ πολλά συχνά.

Α τζαι σε περίπτωση που διερωτάστε. Κανένα λυκόσκυλο δεν έκαμε τίποτε με καμιά, ο κουασιμόδος έφυε χωρίς την Charlize Theron στο monster, και κανένας εννοείται δεν μπήκε στο βρακάκι της γκόμενας. Που τον πολύ χορό τζαι το τρίφτου τρίφτου όμως τα λυκόσσυλλα επήαν σπίτι να κάμουν το άλλο το άθλημα να ξεφορτώσουν. Ε τι να σας κάμω κοπέλια. Η cockteaser γράφει το πας το μέτωπο της. Αν μεν είσαι στραός θωρείς το.

11 σχόλια:

  1. Αθθύμισες μου τες περιπτώσεις των bachelor party στους κάπαρους που αντί για το γαμπρόν τζιαι τους ελεύθερους "ξεχαρμανιάζουν" οι παντρεμένοι.
    Κατά τα άλλα φιλούδιν μου, παντρεμένος ή δεσμευμένος, εν απολύτως θεμιτόν να κοιτάζεις τζιαι να μεν αγγίζεις (εκτός που τον εαυτόν σου ίσως, όπως τα λυκόσκυλα που εσυνάφερες). Όπως ελάλεν τζιαι ένας τύπος που εν αθθυμούμαι, εν είναι καθόλου αμαρτία να θωρείς τον ξένον κήπον. Αμαρτία ένει να ποταβριστείς να κόψεις λουλουδάκια. Αν τζιαι μεταξύ μας, αν μεν το μάθει ο δικός σου "κήπος", ούτε το δεύτερον εν "αμαρτία", αν εν "μεμονωμένα λουλουδάκια" τζιαι αντέχεις τες τύψεις. Αχ εκόλασες μας πάλε Τεταρτιάτικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Woofis: όπως λαλεί τζαι ο criticοπαπάς αν μεν θωρούμε έννα πεθάνουμε

      Διαγραφή
  2. ti laleis re? eite to mathei o allos eite oi, en eprodoses tin empistosini tou? Aman theleis polla louloudakia miniskeis single je teliwnei to thema, enimporeis na ta exeis oulla.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πας σε τούτο έννα συμφωνήσω. Θέλει όμως δουλειά για να το τηράς.

      Διαγραφή
  3. να σου πω την αμαρτια μου αμα καποια εν πολλα ομορφη ας καμει οτι θελει. Αφου ξερει οτι ουλλοι θωρουντην ,με στο κλαπ, στα φωτα , στο σουπερμαρκετ .καμνει τα δικα της. Τωρα αμαν καποια που εν οπως το θερ(κ)ον στο μανστερ που εν γυριζει πλασμα να την δει, συμπεριφερεται λες τζιαι εν η τζολι, ε τζιαμε θελουμε ειδικους για να εξετασουν το θεμα τζιαι να φκαλουν τα πορισματα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν οι λεγόμενες αρκουδοπεταλούδες. Εν που τους καλύτερους χαρακτηρισμούς που άκουσα έβερ

      Διαγραφή
  4. Κριτι ασχετο αλλα δε το τουτο.Το σιγμαλαιβ που επηρε περιεργως τον τελευταιο τζιαιρο ξεκαθαρη θεση υπερ του ορφανιδη ειπε που αρχιζει και που τελειωνει η αρμοδιοτητα του διοικητη.
    http://www.youtube.com/watch?v=a0W26eTCS44&feature=youtube_gdata

    Για να σε διευκολυνω παεννε στο 1:42 και δε τι γραφει κατω κατω.Μπορει να επιβαλει περιορισμους για πραγματοποιηση επενδύσεων

    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Αντρέας:

      Αν θυμάσαι είχα γράψει που το μιλήσαμε στο προηγούμενο ποστ ότι η κεντρική εποπτεύει τα κύρια ratios που πρέπει να τηρούν οι τράπεζες: κεφαλαιακή επάρκεια, προληπτική ρευστότητα Ευρώ (1η ζώνη, 2η ζώνη Δείκτης ρευστών διαθεσίμων) και ρευστότητα Ξένου νομίσματος. Εννοείται ότι παρεμβαίνει εάν δεν τηρούνται αυτά.

      Η φόρμουλα της κεφαλαιακής επάρκειας λέει ότι πρέπει η κάθε τράπεζα να διατηρεί ένα ποσοστό σε κεφάλαιο για να καλύπτει το δανειακό της χαρτοφυλάκιο. Το δανειακό χαρτοφυλάκιο έχει βαρύτητα κινδύνου. Τα στεγαστικά δάνεια για παράδειγμα έχουν επικινδυνότητα (risk weight) 35%. Δηλαδή μετρά μόνο το 35% τους σε αυτό τον υπολογισμό. Τα κρατικά ομόλογα από την άλλη έχουν επικινδυνότητα 0% άρα δεν μετρούν.

      Αυτά τα risk weights δεν τα καθορίζει ο κεντρικός τραπεζίτης αλλά η Βασιλεία. Ο κεντρικός τραπεζίτης δεν έχει το δικαίωμα να επιβάλει σε καμία τράπεζα να διατηρεί στο χαρτοφυλάκιο της ομόλογα π.χ. της Γερμανίας αντί της Ελλάδας. Δεν μπορεί. Έχουν και τα δυο μηδενικό ρίσκο. Μπορεί να τις πιέσει να αυξήσουν το κεφάλαιο τους η να αυξήσει η ίδια η κεντρική το ποσοστό κεφαλαίου που απαιτεί όπως λέει ότι έκανε.

      Θα σου πω ένα παράδειγμα εφαρμογής του νόμου αυτού που παρουσίασε το ΑΚΕΛ. Πριν λίγα χρόνια μια μικρή τράπεζα στην Κύπρο διατηρούσε IBU και corporate unit και είχε στο χαρτοφυλάκιο της πολλά εταιρικά δάνεια. Αυτά έχουν υψηλό δείχτη επικινδυνότητας (100% αν οι εταιρείες δεν βαθμολογούνται από οίκο αξιολόγησης). Σε αυτή την περίπτωση λόγω της μη τήρησης της κεφαλαιακής επάρκειας η κεντρική ανάγκασε την τράπεζα να κλείσει το corporate και IBU unit της και να διώξει τα δάνεια της γιατί δεν μπορούσε να τα καλύψει με επιπλέον κεφάλαιο. Αυτό είναι παρέμβαση της κεντρικής στο χαρτοφυλάκιο της τράπεζας. Αυτό δικαιούται να το κάνει.

      Αυτή είναι η ερμηνεία των νόμων που παρουσίασε το Ακέλ και όχι αυτή που θέλει με το ζόρι να παρουσιάσει. Αν θα κατηγορήσουν για κάτι τον Ορφανίδη είναι μόνο γιατί δεν προσπάθησε να επηρεάσει behind the scenes τις τράπεζες. Νομικά είναι απόλυτα καλυμμένος αφού οι τράπεζες τηρούσαν με βάση την Βασιλεία τα capital adequacy ratios τους.

      Διαγραφή
  5. Απαναϊα μου νευριάζω πολλά με τούντους ασιημοθκιάρτιστους τύπους που σκαρτάρουν τους πάντες σαννα τζιαι οι ίδιοι εν Θεοί. Είμαι σίουρη οτι ο τύπος που περιγράφεις έσιει την μιτσιάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα αν την ισιε τζαι μιτσιά σιέσε μέσα...Τζαι σκατόφατσα τζαι μιτσιά!!!

    Μπορεί να εν πολλά έξυπνος όμως η να έχει τεράστιο εσωτερικό κόσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακριβώς όπως τα περιγράφεις έχουν τα πράγματα τόσο στη Λεμεσό όσο και στη Λευκωσία! Είμαστε για γέλια και για κλάματα στο θέμα flirt!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή