CYPRUS CRITIC

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Η μικρή παρθένα

Αναβρασμός επικρατεί στις τάξεις του ανδρικού πληθυσμού μετά την κυκλοφορία του τρίτου πορνό της τεράστια Τζούλιας Αλεξανδράτου. Αφού πήρε σβάρνα τις πότσες της σαμπάνιας, τους Γάλλους πορνοστάρ και παρτούζαρε και τους δύο μαύρους τώρα έφτασε στο σημείο να κάνει πλέον κάστινγκ. Ναι η καριέρα της έχει απογειωθεί. Τώρα δεν γαμιέται με όποιον της φέρει ο Σιρινάκης αλλά πλέον διαλέγει. Μπράβο Τζούλια.

Φυσικά η μικρή «παρθένα» μας προετοιμάζει για το νέο της ρόλο. Αυτό της παρθένας. Σε συνέντευξη που έδωσε μετά την κυκλοφορία του νέου αριστουργήματος είπε:

«Σιχαίνομαι τον εαυτό μου και ντρέπομαι γι' αυτές τις ταινίες». Εμείς από την άλλη Τζούλια μου κάμνουμε πολύ χάζι.

«Ζητώ ταπεινά συγνώμη μόνο από την οικογένειά μου» Είμαι σίγουρος ότι ο παπάς σου θα σε συγχωρέσει. Ειδικά όταν σκέφτεται τον ένα μαύρο μπροστά σου και τον άλλο με το παλαμάρι του βαρκάρη να μπαίνει που την πίσω πόρτα. Ω ναι.

«Οι ταινίες αυτές είναι ένα μίασμα, ένα μαύρο στίγμα στη ζωή μου». Μίασμα; Στίγμα; God damn you’re good. Άρχισε να ξεδιπλώνει και άλλα ταλέντα.

«Οι ενοχές μου είναι τόσο μεγάλες που με οδήγησαν στο χειρουργείο, για να ευνουχίσω τη γυναίκα μέσα μου κόβοντας το στήθος μου». Η αλήθεια είναι ότι ένα κόψιμο το χρειάζονταν. Έν σου τα εκάμαν καλά εξαρχής μανα μου τζαι επολλοσούζουνταν. Εν ήταν πράμα τζείνο.

«Σήμερα μου έχει απομείνει ένα στήθος μικροσκοπικό για να αισθάνομαι παιδί». Ένα μόνο; Πάντως νομίζω μας προετοιμάζει για το επόμενο theme. Μαθητριούλες με κοντές φουστίτσες για βιτσιόζους. Japanese style.

«Αυτοτιμωρούμαι για κάτι που έκανα από μία καθαρά κοριτσίστικη επιπολαιότητα» Μμμ προβλέπω μαστιγώματα και πάτσους. Spank me baby yeah, τι σου κάνω μάνα μου, μάνα μου τουρκογύφτισσα και άλλα ωραία.

«Ελπίζω ο κόσμος να με συγχωρέσει. Το έχω ανάγκη». Σσιλλούα μου αν γυρίσεις ακόμα ένα με κοριτσάκια όλες μαζί παρέα εγώ πάντως υπόσχομαι να σε συγχωρέσω. Αν δεν μπορείς λόγω προκαταλήψεων να το κάνεις αυτό συστήνω να γυρίσεις ένα με τον μεγάλο Ron Jeremy. Αν δέχεται φυσικά. Α μάνα μου γέλια.

Τώρα εάν τα πιο πάνω είναι ειλικρινή και πράγματι μετάνιωσες ας μας πεις πράγματι γιατί τα έκανες. «Παιδιά τι να κάνω ξέφυγα από την πολύ την κόκα. Τώρα τελευταίως την έκοψα (πίνω μόνο πράσινο τσάι και σουμάδα) και κατάλαβα τι μαλακίες έκανα. Forgive me father for I have sinned τζαι ξέρω γω κουβέντες».

Πάω περίπτερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου