CYPRUS CRITIC

Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012

Ένας περίπατος στο Far West

Και τι δεν ακούσαμε τα τελευταία χρόνια για την παλιά Λευκωσία. Για αυτό το γκέτο. Αυτήν την πόλη που η μικρή και αγνή Κυπριοπούλλα φοβάται να επισκεφτεί μήπως και ο ταλαιπωρημένος μελαψός κάτοικος της έχει στον νου του μονάχα ένα πράγμα. Το τρυφερό και καλοαναθρεμμένο κώλαράκι της μικρής Κυπριοπούλλας.
Σάννα τζαι ελείψαν του μελαψού κυρίου τα προβλήματα τζαι η μόνη του έννοια πλέον είναι να απολαύσει το ευτραφές κωλαράκι της μικρής Λευκωσιάτισσας. Όλα τα ακούσαμε. Για τι Εξάρχεια είπαν, τι αναρχικούς μας πλάσαραν, τι ιερόσυλους, τι κλέφτες και αστυνόμους. Τρομοκρατία όχι μαλακίες. Far west, Chicago των 1930ς, Brooklyn τζαι ξέρω γω κουβέντες.

Η μέση Λευκωσιάτισα και Λευκωσιάτης φοβούνται πάρα πολύ την παλιά πόλη. Ναι γιατί ο big bad wolf μπορεί ανά πάσα στιγμή να πεταχτεί και να τους κάνει μια χαψιά. Τρόμος όχι μαλακίες. Μια βόλτα στην παλιά πόλη το σαββατοκύριακο είναι ενδεικτική της κατάστασης. Οι μικροί πρωτευουσιάνοι κατέβασαν τα καρύδια τους εκεί που τα είχανε κρυμμένα και είπανε να τολμήσουν να πάνε μια βόλτα στην Ισλαμαμπάντ. Και όντως τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα περιγράφει ο Ιωνάς, ο Κουλίας και οι άλλοι.

Κατεβαίνουνε που λέτε από το roundabout του ΟΧΙ κάτω στην Τρικούπη. Πλέον το όνομα του roundabout είναι συμβολικό. Θέλετε να μπείτε στην παλιά Λευκωσία σας ρωτούν; Μα φυσικά και ΟΧΙ είναι η απάντηση.
Καυλία μου...Μα πως τζαι εσκεφτηκα πρώτος έτσι σεξουλιάρικο λογοπαίγνιο; Συνήθως εσύ ειδικεύεσαι σε έτσι ηλίθιες ατάκες.

Κατεβαίνουν λοιπόν την Τρικούπη και περνούν από τον δρόμο με τα Χαλάλ τα μουσουλμανικά μανάβικα το τέμενος τζαι τους μουλλάες. Βρώμα και δυσωδία. Μόνο και μόνο που τους βλέπεις αηδιάζεις. Καταρχήν πως να ψωνίσεις από ένα μανάβικο που δουλεύει μαύρος. Αφού ξωβάφει. Τι θέλεις να πιάσεις δηλαδή το αγγούρι τζαι να έσιει τάτσες πάνω; Ε οι. Γιατί αν πεις να φάεις τζαι κανένα γύρο να σου κάτσει η πείνα που τους κάμνουν τζαι καλούς τούτοι;;; Μπλιάξ....Ούτε που να το σκέφτεται δεν θέλει η μικρή Λευκωσιατισα.

Προχωρούν λοιπόν προς την δημοτική αγορά, στο παλιό δημαρχείο. Στα δεξιά τους η Σούτσου. Πουτάνες στις βεράντες και τα μπαλκόνια, πελάτες να φωνάζουν και να τσακώνονται στους δρόμους και πάτρωνοι έξω από τις πόρτες των μπουρδέλων να σε περιμένουν με το μαχαίρι στο χέρι.
Πιο κάτω στα αριστερά σου ένας παράδρομος που έγινε πεζόδρομος. Μέσα 2 μπαράκια και κόσμος να κάθεται απ έξω να μπεκρουλιάζει. Πότο μέσα στον δρόμο το απόγευμα; Το απόγευμα ρε!!!! Που έχει καταντήσει θεέ μου η κοινωνία μας. Εχάθηκεν ο κόσμος να πανε για καφέ στο Starbucks; Παναϊιιαααα μου ρεεεε!!!!

Φτάνουνε επί τέλους στην πλατεία δημοτικής αγορά. Γύρω από την πλατεία κακόφημα ξενυχτάδικα. Τρία στον αριθμό. Εδώ συχνάζει και καταστρέφεται η νεολαία μας. Μάλιστα το ένα το κόκκινο (το RED) είναι εστία ομοφυλόφιλων. Εκεί μαζεύονται όλοι οι ξετσίπωτοι και γίνονται όργια. Όργια σου λέω. Άντρας με άντρα και γυναίκα με γυναίκα, δυο δυο τρεις τρεις. Ανήθικα πράγματα. Αηδιαστικά.

Φεύγεις από εκεί με αυτή την αίσθηση αηδίας και οδεύεις από την Ασκληπιού προς το πάρκο των χίπηδων. Ένα χωράφι στο τέρμα της Τρικούπη. Εκεί είναι το κοινόβιο όλων των χίπηδων της Λευκωσίας. Το χωράφι της ακολασίας. Εκεί χορεύουν και τραγουδούν σε κύκλους με την φωτιά στην μέση το κλασσικό San Francisco (Be Sure to Wear Flowers in Your Hair) και σκέφτονται τι ωραία θα ήταν αν ζούσαν το 69. Τα ψυχεδελικά ναρκωτικά καταπίνονται με απίστευτη συχνότητα και οι φτερωτοί ροζ ελέφαντες πετάνε πάνω από το χωράφι του Woodstock της Λευκωσίας. Επικίνδυνα πράγματα μακριά από εμάς.

Πιο κάτω στην Ερμού εμφανίζεται ένα ροκόμπαρο που πλασάρεται στην ταμπέλα του σαν καφενείο. Πυκνοί καπνοί ομίχλη και δυνατή μουσική μέχρι τα ξημερώματα. Στο στέκι αυτό συχνάζουν επικίνδυνοι μαλλιάδες-μεταλλάδες οι οποίοι μπορούν ανά πάσα στιγμή να σου κάνουν τεράστιο κακό. Η μικρή κυπριοπούλλα με τον μαλθακό φίλο της με το Polo πουκάμισο και το Burberry's σιάλι νιώθουν τρόμο μόλις πατούνε το πόδι τους σε αυτό το μέρος. Θυμούνται το ντοκιμαντέρ που είδαν στο Discovery για τους Hell’s Angels. Παιδιά του διαβόλου και μουσική από την κόλαση. 666 the number of the beast και άλλα παρόμοια. Φτου φτου φτου. Πάτερ ημών κτλ κτλ........

Στα Νοτιοδυτικά αυτού του απαίσιου μπαρ με τους μαλλιάδες βρίσκεται η Λαϊκή γειτονιά. Μα ποια Λαϊκή γειτονιά όμως που γέμισε και αυτή με μαύρους. Πως να περπατήσει πλέον κάποιος ήσυχα και ωραία με την κυρία του στην Λήδρας και την Ονασαγόρου. Τρέμει. Πως να ανεμίσει ανέμελα και ξέγνοιαστα το Burberry's σιάλι με έτσι κατάσταση που επικρατεί;

Γιατί το χειρότερο; Αν πάτε στην άλλη πλευρά; Προς την πλατεία Εξαρχείων όπως την αποκάλεσε ο Ιωνάς Νικολάου. Εκεί όπου οι αναρχικοί και οι αντιεξουσιαστές κάθονται στο κλασσικό καφενείο αλλά και στα παγκάκια της πλατείας του Μανώλη. Βρόμα και δυσωδία. Αξύριστοι και καταχάληδες καταναλώνουν μπύρες και τσιγάρα μπροστά από τον οίκο του θεού. Την απόλυτη εκκλησία. Την εκκλησία της the one and only Φανερωμένης μεγάλη η χάρη της. Άσε που φέρνουν και τους σκύλους τους και παίζουν Frisbee. Frisbee ρε τα γαϊδούρια μπροστά από τον οίκο του θεού. Ανάγωγοι ε ανάγωγοι. Σκέτη πλατεία Εξαρχείων έγινε. Τρέμεις να πατήσεις το πόδι σου.

Πιο πάνω στον πεζόδρομο γουστόζικα καφενεδάκια μπαράκια και παγωταρίες. Τι να τα κάνει όμως η μικρή Λευκωσιάτισσα με τον γκόμενο με το αλογάκι στην φανέλα όταν δεν μπορεί να απολαύσει τον καφέ της. Όταν περνά ο κάθε μαύρος, ο κάθε πακιστανός ο κάθε Ρώσοπόντιος και της χαλά την διάθεση. Να τον χέσω για καφέ. Δεν το θέλω ρε σκέφτεται.

Φεύγοντας από την παλιά πόλη περνούν από τις μοναδικές μπυραρίες που μπορούν να πάνε αυτοί και η παρέα τους στην παλιά Λευκωσία χωρίς φόβο. Όταν θέλουνε να το παίξουνε και τάχα μου κουλτούρα φοράνε όλοι τις φανέλες με το αλογάκι και μαζεύονται στο Οκτάνα. Όταν από την άλλη θέλουνε να νιώσουνε λίγο χαλαροί και να ξεφύγουν από τα Aperitivo και τα Zoo lounge πάνε στην Platos. Κάθονται πίνουν 1 μπύρα (προσοχή όμως μόνο μια ειδικά οι κοπέλες) και την επομένη μέρα σχολιάζουνε στενοχωρημένοι: «τι ωραία που θα μπορούσε να ήταν η Λευκωσία αν δεν είσιε τούτους ούλλους τους ξιμαρισμένους τζαι εμπορούσαμεν να πάμε πιο συχνα. Αααααχ».

Στον δρόμο της εξόδου από την εντός των τειχών πόλη, περνούν και από αυτό το νέο μπαράκι την Σβούρα. Μια αηδία. Ξετσίπωτοι νεαροί μεθυσμένοι κάθονται στα πεζοδρόμια και χορεύουν στον δρόμο. Σκατά. Σαν δεν ντρέπονται οι αλήτες. Δεν έχουν σπίτια να πάνε; Τζαι τι φωρούν ρε; Πως ντύνουνται έτσι ρε; Επιστροφή στην φύση;

Φεύγουν από την παλιά Λευκωσία και σκέφτονται δίκαιο είχε ο Φάνος Λεβέντης (ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος ντε). Δεν είναι Λευκωσία αυτή είναι Λευκ-Ασία. Δεν ξαναπατώ σκέφτεται η μικρή Λευκωσιάτισσα και ο Mr Polo shirt Ralph Lauren φίλος της.

Εγώ όμως πρέπει να παραδεχτώ ότι χαίρομαι που το βλέπετε έτσι. Γιατί με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η πολυπολιτισμικότητα της παλιάς πόλης και το πιο σημαντικό κρατούνται τα Polo τα πουκάμισα και τα Burberry's τα σιάλια εκτός των τειχών. Εκεί όπου ανήκουν. Μαζί με τον Ιωνά, τον Κουλία, την Θεοχάρους, τον Γιωρκάτζη και τους υπόλοιπους που φοβούνται να πατήσουν το πόδι τους στην παλιά πόλη.

21 σχόλια:

  1. Το επεισόδιο με τη νεαρή κυπρούλλα που περνά φάση "εναλλακτική" και γίνεται ένα με αυτή την ανωμαλία πότε θα το ανεβάσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχουν ακόμα ένα καταφύγιο οι μικρές Κυπριοπούλες μέσα στη Λευκωσία, εξέχασες το...το STOA, όπου, όποτε έσιει γάμο, πρέπει να υποφέρουν ούλλοι γιατί οι μικρές Κυπριοπούλες εν καταδέχονται να παρκάρουν στο πάρκινγκ της Φανερωμένης (γιαξ! Βρωμεί κατούρες!)τζιαι καρτερούν τους γρουπφορίτες να τους έβρουν τόπο ΠΟΞΩ που την είσοδο της STOAς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. the Idiot Mouflon: Νομίζω όσες παν να σπουδάσουν συνήθως περνούν τούντη φάση στο πανεπιστήμιο τζαι μετά ξεπερνούν το. Ειδικά τζείνες της Ελλάδας διούν της κουλτούρας τζαι αφτει. Αν έβρουν μάλιστα τζαι κανένα καλαμαρά γκόμενο που του αρέσκουν οι μπουάτ πιιιι. Άμαν έρτουν Κύπρο όμως εν σοβαρές και μετρημένες. Με τους εναλλακτικούς κάνεις μόνο σεξ (στα κρυφά) εν φκαίνεις μαζί τους. Σκέφτου να παρουσιάσει μεταλλά του παπά της για boyfriend.
    Γιατί το περιορίζουμε όμως μόνο στις γυναίκες; Εν πρέπει να προσπερνούμε τους άντρες με την στολή Πόλο με τον τεράστιο άππαρο στο βυζί τζαι τον αριθμό στο μανίτζι. Εμένα κάμνει μου όντως εντύπωση τούντο φαινόμενο. Γιατί να φορείς τούντο πράμα.

    Eólica: Σωστή...Το πάρκιγκ της Φανερωμένης εκτός του ότι βρωμεί κατούρες έσιει επίσης τζαι μαύρους που η μόνη τους έννοια ένει ο βιασμός. Πάει μαζί. Μαύρος = Βιαστής/κλέφτης

    Rocky Smarties:Φόβος και τρόμος η παλιά πόλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς Κρίτικ, δεν είμαστε οι μόνοι με τούτη την άποψη. Αν ξέρεις λίγα ισπανικά, δες αυτό το βίντεο
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XAuYtpI3Cq8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βεβαίως υπάρχει και στο αρεσνικό η εκδοχή, απλά έκαμα ταύτιση με την γνωστή κυπρούλλα των γελοιογραφιών.

    Πε μου, έφτασες τζείνη τη χρονιά που οι φανέλες σε όλα ανεξαιρέτως τα μαγαζιά είχαν μιαν οριζόντια γραμμή στη μέση; Δεν έβρισκες φανέλα χωρίς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eólica: Δυστυχώς ενι ξέρω ισπανικά...Φαίνεται πολλά ενδιαφέρον πάντως εννα φροντίσω να το δω με μια φίλη που ξέρει.

    the Idiot Mouflon: Εν τες θυμούμαι ρε mouflon. Μα εν μιαν τζαι θκυο πελλάρες που σκέφτουντε;
    Εμένα πάντως οι αγαπημένες μου εν μονόχρωμες χωρίς μάρκα, γραμμές, κολάρο τζαι σχέδιο. Σκέτες νέτες.

    achilleas: Θέκιου φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε κρίτικ,

    Έχεις διασκεδαστική πένα (ή πλήκτρο?). Όμως καθώς είμαι πανάρχαιος Λευκωσιάτης και έχω παίξει με παιδάκια στην παλιά Λευκωσία ( ο πατέρας μου είναι από τον Τρυπιώτη) έχω γνώση που αντιστρατεύεται των διεθνιστικών δηλώσεων και ευχολογιών που αναφέρονται στην ανάρτησή σου.

    Για τους γνωστούς λόγους (φτηνά ενοίκια, φτηνά εργατικά χέρια, πλήρης εκμετάλλευση ανθρώπων κτλ) κατέληξαν μεταναστευτικές ομάδες στην παλιά Λευκωσία. Ανοίξαν μπίζνες, ακμάζουν οι μετανάστες κτλ. Όμως:

    Δεν μπορείς να αρνηθείς ότι υπάρχει γκετοποίηση. Όχι με την εξαναγκασμένη της μορφή που υπήρξε στη Βαρσοβία και στις άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες επί Ναζί. Κατ' επιλογήν γκετοποίηση. Και με παρότρυνση των τοπικών αρχών.

    Στην πλειοψηφία του το στοιχείο του παλιο- λευκωσιάτικου γκέτο είναι μουσουλμανικό. Υπάρχει επίσης και ένα είδος ισλαμ που με βρίσκει κάπως ανήσυχο. Ειδικά μετά τα σχόλια του Ali ενός μαύρου μουσουλμάνου φίλου που φιλοξενούσαμε το καλοκαίρι από το Σουδάν που μένει Ολλανδία. Μορφωμένος, εργατικός που έφυγε από την καφρίλα και τη φτώχια του Σουδάν στα 15 του αφήνοντας γονείς και αδελφές για ένα καλύτερο μέλλον σαν λιμενεργάτης στο Ροττερνταμ. Τώρα μάνατζερ σε ξενοδοχείο.

    Λοιπόν ο Ali είδε τις ονομασίες των σουπερμάρκετ και των άλλων μαγαζιών καθώς και τους θαμώνες αυτών και ήταν πολύ ανήσυχος. Ερωτηθείς για τη βουβαμάρα του (καθώς ξέρει απ έξω και ανακατοτά τα branches του Ισλάμ) απάντησε: "Είναι ένα breed Ταλιμπάν αυτοί εδώ, το γνωρίζετε;"

    Μιλώντας με διάφορους αναλυτές καθώς, μέρος της εργασίας μου και των ενδιαφερόντων μου επιβάλλει τη συζήτηση με αυτούς μου εξήγησαν (και εγώ αντιλήφθηκα) ότι λόγω της ρευστής στρατιωτικής κατάστασης που επικρατεί στην Κύπρο, πρώτα η παρουσία και μετά η εγγύτητα φανατικού μουσουλμανικού πληθυσμού με την πράσινη γραμμή και δημιουργεί ένα κενό ασφάλειας.

    Και επειδή είναι δεδομένα ασφάλειας που καθορίζουν την εξασφάλιση της τάξης και γενικά της κρατικής κυριαρχίας θεωρώ πως απαιτείται μια πραγματική αξιολόγηση των κινδύνων που δύνανται να προκύψουν από την ισλαμοποίηση της περιοχής.

    Λαμβάνω υπόψη την προσωπική εμπειρία των γονιών μου που ενώ απολάμβαναν το ποτό τους με άλλους θαμώνες στον Ερωδό, δέχθηκαν βροχή από πέτρες από μουσουλμάνους πιστούς λόγω του ότι η μουσική του Ερωδού διέκοπτε την wireless επικοινωνία του μιναρέ με τον Αλλάχ.

    Και το τράβηγμα μαχαιριών και σπαθιών για ξεκαθάρισμα λογαριασμών μεταξύ αντίπαλων συριακών και αφρικανικών συμμοριών.

    Ο Κουλίας μπορεί να είναι αντιπαθής και γελοίος . Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι υπάρχει ανάγκη επαναξιολόγησης των δεδομένων ασφάλειας.

    Η Κυπριοπούλα που έχει σφικτό κολαράκι και γαμίεται και έχει ρατσιστικές απόψεις ασκεί το δημοκρατικό της δικαίωμά να έχει όποιες απόψεις θέλει, δικαίωμά της να θεωρεί ότι οι μαύροι κίτρινοι είναι κατώτεροί της.

    Επειδή όμως κάποιοι συμπολίτες μας είναι ηλίθιοι δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα που πρέπει να αξιολογηθεί και να λυθεί.

    Θέλω μια απάντηση απ' όλους τους διεθνιστές/τροτσκιστές/αναρχοουμανιστές/μπολσεβίκους/ new ageάδες/ εναλλακτικούς/βελονιζόμενους/ τριτο ματάδες/ κρυσταλλοθεραπευόμενους/ καλο καθουμενιστές/αριστερίζοντες γιόγκι της παρέας μας:

    Αν ζωγραφίσω το Μωάμεθ με γυναικεία ρούχα και δημοσιεύσω το σκίτσο δίπλα από τη φωτογραφία μου (με αποτέλεσμα να γνωρίζουν ποιός έκανε το σκίτσο) κινδυνεύω ή δεν κινδυνεύω να περάσω από την Τρικούπη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ακκανούρης: φίλε μου δεν διαφωνώ με τούτα που λαλείς. Το ότι υπάρχουν σοβαρά προβλήματα στην παλιά πόλη τα οποία πρέπει να λυθούν είναι δεδομένο. Μάλιστα σε προηγούμενο πόστ για την δημαρχία τα αναλύω σε περισσότερο βάθος.

    Το πόϊντ του ποστ μου όμως δεν αναιρεί τα γραφόμενα σου. Ειρωνεύομαι αυτούς που προσπαθούν να με πείσουν ότι η Φανερωμένη εν εξάρχεια, η Τρικούπη εν Καμπούλ κτλ κτλ.

    Σίγουρα υπάρχουν σοβαρά προβλήματα τζαι ενοχλούν με τζαι εμένα πολλά πράματα στην παλιά πόλη. Αλλά τούτο δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάθουμαι απαθής τζαι να ακούω την βλακεία της κάθε αρχοντοχωρκάτισσας τζαι του κάθε παρωπίδα χάχα οι οποίοι έγιναν τζαι καλά «Λευκωσιάτες» γιατί μετακόμισε η οικογένεια τους στην Κοτσινοτριμιθκιά πριν πέντε χρόνια.

    Τωρά όσο αφορά το ποιόν των μουσουλμάνων της παλιάς Λευκωσίας δεν έχω λόγο να διαφωνήσω γιατί δεν ξέρω...Ίσως να ένει όπως τα λαλεί ο φίλος σου. Τωρά για το πείραμα τι να πω. Μπορεί να σε γυρεύκουν μετά όντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε κρίτικ,

    Πραγματικά εκτιμώ που έχεις τη διάθεση να μου απαντήσεις. Το μπλογκ σου είναι δημοκρατικό και σε επαινώ. Έχεις πάντα όρεξη για ανταλλαγή απόψεων και σίγουρα έχεις υπομονή μαζί μου που ξαπολώ σεντόνια. Σου στέλνω μια αγκαλιά χετεροσέξουαλ. (Γουασσαπ μάι μπράδερ)

    Ισχύουν οι αντιλήψεις των ηλιθίων που αναφέρεις. 100%. Όμως και οι αργόσχολοι ππερπέτιουαλ φοιτητές των βλαμμενο-ngo's του στυλ "soste tous epoikous-oi tourkoi einai adelfoi mas" (οι Τούρκοι που προχτές ξαπόλυσαν την αρμάδα του Σουλεΐμάν του Μεγαλοπρεπή για να βυθίσει την εξέδρα του αερίου, God save the jews) που περιφέρονται στη Φανερωμένη, δεν βοηθούν πολύ την κατάσταση.

    Που λες, βγαίνει πριν ένα μήνα ο παρέας από τη Λωξάντρα να ανάψει τσιγάρο και φοράει το πορτοκαλί του Αποέλ. Περνά ένας Μάρλεϋ γοάννναμπη τζαι τον ζαοθωρεί. Του χαμογελά ο παρέας τζαι του λέει καλησπέρα.

    Σβήνει το τσιάρο ο παρέας, μπαίνει μέσα, μετά από πέντε λεπτά φκαίννει με άλλους θκιο που εφάαν τζαι σπάσαν πάλε για τσιάρο. Ο ένας φορούσε σιάλι του Αποέλ. Υπόψη η παρέα είχεν ομονοιάτες, απολλωνίστες αλλά όχι αελίστα.

    Σε ΤΡΙΑΝΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ εμαζέφτηκαν πολλοί του στυλ ταγάρια, ράστα, φόρμες, άρβυλα τζαι παραλλαγές, κατάλαβες. Τζαι αρκέψαν να τους φωνάζουν "κωλοφασίστες, ρατσιστές" τζαι κάτι άλλα όμορφα.

    Τρανταπεντάρηδες αμπελοφιλόσοφοι των Καλών Καθουμένων. Άλουτοι, ψευτοδιανοούμενοι της καθυστέρησης που δεν εμβολιάζουν τα κοπελλούθκια τους για να μεν πάθουν αυτισμό????????? Αυτό είναι το συνάφι της περιοχής. Τους ξέρουμε, τους νιώσαμε, τους είδαμε, τους μυρίσαμε (μάι γκοντ) τους χαρήκαμε. Αλλά προ πάντων να μας παραιτήσουν.

    Ο μέσος λευκωσιάτης αυτό θέλει να πει. Αλλά δεν τα καταφέρνει να εκφραστεί γιατί απλώς δεν θέλει να αναλάβει την ευθύνη αυτής της κατάντιας.

    Λευκωσιάτη, εσύ ψήφισες τους νεο-κυπριο-κουλτουρο-μουλτικουλτούρ-αποεθνοποιημένους-μύγα τσε τσε γκεβάρα Λέλλο, Ζαμπέλα Μαύρου. Τώρα πλήρωνε.

    ΥΓ. Για το Γιωρκάτζη εν ακόμα νωρίς...Αλλά που θα πάει. Θα γκελάρει και τούτος όπως όλοι τους. Αν έρτουν κοντίλια από την ευρώπη για κάποια "Πλατεία επανένωσης" θα κάμει και τούτος χειραψίες και σταυροφιλιές με τον εκάστοτε εγκάθετο της Ισλαμοχουντοφασιστό Τουρκίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "...Άλουτοι, ψευτοδιανοούμενοι της καθυστέρησης που δεν εμβολιάζουν τα κοπελλούθκια τους για να μεν πάθουν αυτισμό..."

    Τούτους ενόμιζα ότι ελαλούσαμεν τους new age freaks. Αλλάξαν όνομα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Ακκανούρη: Φρέντ ακανούρη νομίζω συμφωνούμε σε ορισμένα που τούτα που λες. Οϊ σε ούλλα όμως.

    Οπώς τζαι να έσιει εγώ προσωπικά εν πατώ καλά καθούμενα. Γιατί όσο ενοχλητικός είναι κάποιος loud πόρτης με ένα τεράστιο πούρο τζαι ένα cayenne άλλο τόσο ενοχλητικός εν κάποιος ψευδοχίπης. Είναι το ίδιο ουσιαστικά άτομο με διαφορετική περιβολή. Εν το άτομο please δώστε μου σημασία.

    Απλά τούτο που λαλώ ένει ότι εν γίνεται να φκαίνει πχ ο Ιωνάς τζαι να μας λαλεί ότι η Φανερωμένη εν Εξάρχεια απλά τζαι μόνο για δημιουργία εντυπώσεων. Ε έννενι ρε κουμπάρε πως να το κάμουμε.
    Τούτες οι μαλακίες που λαλούν έχουν επιπτώσεις σοβαρές. Από την πιο απλή που εν η γκόμενα του παρέα μου η οποία αρνείται να πάει να φάει στο 1900, στα καρβουνομαγειρέματα ή στο σούξου μούξου μανταλάκια γιατί έσιει μαύρους ως το πιο ακραίο. Να δημιουργείς δηλαδή ακραίους εθνικιστές και ακραίους αριστερούς ψευδοκομουνιστές οι οποίοι θα ταπανιάζουνται μες τους δρόμους όπως γίνεται τωρά.

    Οι μαλάκες τζαι ανεύθυνοι πολιτικοί επηρεάζουν τα ηλίθια τζαι πωρωμένα άτομα δημιουργώντας ένα αχρείαστο πανικό.

    Άρεσε μου το αγκαλιά χετεροσέξουαλ

    @Δρακούνα: Εβάφτισε τους ο Ακκανούρης 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. «Και επειδή είναι δεδομένα ασφάλειας που καθορίζουν την εξασφάλιση της τάξης και γενικά της κρατικής κυριαρχίας θεωρώ πως απαιτείται μια πραγματική αξιολόγηση των κινδύνων που δύνανται να προκύψουν από την ισλαμοποίηση της περιοχής."

    Πραγματική αξιολόγηση. Το είπες Ακκαννούρη και όχι απλά «απαναγιιιιιια μου εγεμωσαμεν μαυρους Μεν πατάτε ωσπου να τους καμουμε σαπουνια». Στο κατω κατω την αρχη εμεις την εκαμαμεω με τις φιλιπινεζες και Σριλανκεζες που θέλουμε για να μας καθαριζουν τις πισινες μας και να κλωνονται στα καπαρε για τον κυπριο Λατρη του είδους.

    Η κυπριοπουλα μπορει να δει και την σριλανκεζα της στο δρομο να την βαλει και καμια δουλεια.

    Multiculturalism. Accepting other people with their beliefs and taste.

    Οι υπεύθυνοι να προσπαθήσουν να καλυτερεύσουν τις συνθίκες για όλους.

    «Αν ζωγραφίσω το Μωάμεθ με γυναικεία ρούχα και δημοσιεύσω το σκίτσο δίπλα από τη φωτογραφία μου (με αποτέλεσμα να γνωρίζουν ποιός έκανε το σκίτσο) κινδυνεύω ή δεν κινδυνεύω να περάσω από την Τρικούπη;»

    Συγγνωμη δηλαδη αλλα αν ζωγραφισει κάποιος τη μαμα σου γυμνη και βαλουν διπλα το ονομα και διεθυνση τους…δεν θα πας για εξηγήσεις????

    Και τέλος η Θεοχάρους εν ρατσίστρια???? Θα θεωρούσα ότι άτομο με άκουσμα θα είχε κάποια ευαισθησία στην διαφορετικότητα.

    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. correction
    Και τέλος η Θεοχάρους εν ρατσίστρια???? Θα θεωρούσα ότι άτομο με τετοιο ιδιαίτερο άκουσμα θα είχε κάποια ευαισθησία στην διαφορετικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστινάκιι, Σε παραπέμπω στα σκίτσα του Μωάμεθ της Δανίας πριν από 3-4 χρόνια. Άλλο να ζητάς εξηγήσεις για υπαρκτό πρόσωπο (πράγμα που δεν θα έκανα anyway γιατί είναι άκρω εφηβικό και ανούσιο) και άλλο να αποκεφαλίζεις για φανταστικό πρόσωπο.

    Μην προσπαθείς να με εξισώσεις με την παράνοια και την υστερία που χαρακτηρίζει τους μισόγύνιδες σωβινιστές, φασίστες ρατσιστές μουσουλμάνους.

    Το Ισλάμ έχει την καθυστέρηση που είχε η Ευρώπη το 14ο αιώνα μχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Χριστινα: Παράξενη περίπτωση η Θεοχάρους. Που την μια νομίζεις ότι εν έτσι όπως την περιγράφεις τζαι που την άλλη στέλει έτσι πράματα

    http://cyprus-critics.blogspot.com/2011/04/blog-post_6274.html

    Ωραίο το ιδιαίτερο άκουσμα που είπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κε. Κρίτικ,
    Αν και γράφεις με πολύ ωραίο τρόπο, το ποστ σου σκιαγραφεί μόνο μια πτυχή της κατάστασης. Υπάρχει λόγος που οι πολίτες αισθάνονται ανασφάλεια στην παλιά Λευκωσία, ειδικά τη νύχτα. Προχθές π.χ. μαχαιρώσαν έναν γνωστό μου που έβγαινε από ένα μαγαζί με τη γυναίκα του, χωρίς λόγο. Ο θύτης δεν ήταν ξένος, αλλά κυπραιότατος... Ο λόγος που δεν αισθάνεται κάποιος ασφαλισμένος είναι επειδή, ως επί το πλείστον, δεν υπάρχει επαρκή αστυνόμευση. Και δεν εννοώ να φέρουν αστυνομικούς να συλλαμβάνουν κόσμο, αλλά να έχουν κάποιον έλεγχο της κατάστασης. Επίσης, όσον αφορά τους μετανάστες, εκεί πάλι επιρρίπτω ευθύνη στο κράτος, που όχι μόνο άφησε οποιονδήποτε ανεξέλεγκτα να μπεί στη χώρα, αλλά δεν έχει ιδέα με ποιες ακραίες ισλαμικές οργανώσεις έχει σχέση.
    Όλοι θέλουμε να αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο, δηλ. να νιώθουμε κάποια ασφάλεια και παράλληλα να διασφαλίζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα όλων όσων κατοικούν εδώ, ανεξαρτήτου χρώματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Χριστίνα.

    Φαίνεται το μουλτικουλτούρ οι μουσουλμάνοι δεν το δέχονται. Π.χ δεν δέχονται την κουλτούρα μου που μου επιτρέπει να λέω τη θρησκεία τους ηλίθια (btw όλες οι θρησκίες είναι ηλίθιες, αλλά το ισλάμ είναι και επικίνδυνο). Αντιθέτως εκδίδουν φάτουες για να με αποκεφαλίσουν.

    Και γιατί να αποδέχομαι μπηλίφς; Αντιεπιστημονικές θέσεις (βλ. 72 παρθένες στον παράδεισο) και προκαταλήψεις; Αυτά τα μπηλίφς διαιωνίζουν την άμοιρη θέση της γυναίκας και των "απίστων " στην ισλαμική κοινωνία (βλ. Κόπτες στην Αίτγυπτο).

    Motherfucking science: Αυτό μας έβγαλε από τις σπηλιές, αυτό μας έστειλε στο διάστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ αυτος ο ασηκωτος Ελλην-Κυπριακος Ορθοδοξος Χριστιανικος σταυρος! Εντα βαρετος που ενι...Βασικα πριν καθε πραξη πρεπει να ρωτας What would Jesus do? Αλλα εισαι απλα ενας Κυπραιος .Που να ξερεις What would Jesus do? Οποτε παεις στον Ιερα να σου πει...τσε λαλει σου.

    Η χουντα, το φασιστικο πραξικοπημα, ο φυλετικος εθνικισμος, η απραξια της αριστερας (πραξη και αυτη) εφερεν 300,000 Τουρκους στην Κυπρο.

    Ο καπιταλισμος επετρεψεν μας να φερουμε 200,000 αλλους φτωχους και πλουσιους μεταναστες. Για να μας καθαριζουν το σπιτι, για να καθαρισουν ριαλλια που την Ρωσια.

    Μαλιστα....ετσι εχουν τα πραματα.

    Μετα ηρτεν το Χακ...επιασαν αλλο 30-50,000 που τον καθενα μας.

    Μαλιστα

    Μετα...


    Η Εκκλησια οπως και η αρχοντκοινωνια (δες ΧΑΚ) που εχουν μαζι την μιση παλια λευκωσια και αφησαν την να διαλυθει επειδη ετσι καμνει μια σωστη εκκλησια και μια σωστη αριστοκρατια, ειναι οι κυριοι υπαιτιοι για την καταντια της λευκωσιας.. Μιας πολη που το 50% των διαμερισματων και καταστηματων ειναι αδεια εδω και δεκαετιες, ενω τα ενοικια ειναι ητε πανακριβα ητε παφτηνα (λογο καταντιας).

    Και μιλανε για γκετοποιηση της Λευκωσιας.... ανθρωποι που την μιρασανε στα δυο.

    Ανθρωποι που την διατηρουν ετσι.



    Αληθεια What would Jesus do?

    Σιουρα σιουρα σιουρα, σιουρα σιουρα, σιουρα σιουρα σιουρα,...εν θα επιενεν Φανερωμενη τσε εν θα εμιλαν με φτωχους αραπηες(;)....στα...αραμαικα.... η με χιπηες... η με πουτανες...η με φτωχους καταχαηλες..η με αναρχικους. Ηταν να πιεννει στο μολ, ηταν να εξουριζετουν τσε ηταν να φορει ωραια ρουχα, ηταν να κηρυττει στο Σταρμπακς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή