CYPRUS CRITIC

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Να αρχίσω να κόφκω;



Αρχίσαμεν ήδη. Χάσικος τζαι Φωτίου τζαι εβδομηντάχρονοι υπουργοί υγείας. Τι εν τούτο δηλαδή ρε;


Εγώ που αποφάσισα να ψηφίσω τον Αναστασιάδη μετά που 2,5 εκλογικές αναμετρήσεις που δεν ψήφισα εκείνον ή το κόμμα του τι πρέπει να κάμω τωρά; Πέντε μέρες επεράσαν τζαι ήδη έννα με κάμει να μετανιώσω; Χάσικους, Φωτίου τζαι καμία γυναίκα; Μα καμιάν όμως; Τζαι μεν μου πείτε επρότεινε τζαι είπαν του οϊ. Έσιει 400,000 γένετζες η Κύπρος. Κάποια έννα δέχετουν.


Εν ρεκόρ ρε Αναστασιάδη τούτο!!!! Πέντε μέρες. Να φκάλω το πριόνι να ξεκινήσω να το κόφκω;


Τουλάχιστον επρονόησα. Εψήφισα με το αριστερό σιέρι που έννεν το καλό μου. Επίτηδες. Σάννα τζαι εμυρίστηκα ότι έννα έπρεπε να το κόψω

8 σχόλια:

  1. ...κι εγώ που νόμιζα ότι είσαι ο Κούκοτς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ‘Όποτε μου δίνουν
    δωρεάν χαρτί
    σκέφτομαι την Ποίηση.
    Αυτό με ανησυχεί.
    Δεν είμαι Ποιητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Xaxaxa.
    Ekarteroun post sou.
    Ego pon epsifisa kanena alla tethkio katantima SIOURA en tha perimena.
    Kala o fotiou s epirakse?
    O HARIS GEORGIADIS?
    Pou edoulepse toutos o anthropos tzi evale ton ipourgon ergasias?
    Tzie pou is akoma.
    Mono men mou ksitimazis tziai tounto proedro giati mallon strava armenizis.En ginete oulloi na sou ftesin


    Andreas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΚΟΥΣΑ ΣΕ ΤΖΑΙ ΟΥΤΕ ΕΨΗΦΙΣΑ, ΟΥΤΕ ΕΠΙΑΜΜΕ ΤΟ ΜΑΡΑΖΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟΥΝΤΗΝ ΦΟΡΑ.

    ΜΕΝ ΑΡΚΕΨΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΟΦΚΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΝΝΑ ΚΟΦΚΟΥΜΕΝ ΟΥΛΛΟΙ ΠΟΥ ΓΥΡΩ..
    ΜΕΝ ΜΕ ΑΓΧΩΝΝΕΙΣ, ΜΕΝ ΜΕ ΑΓΧΩΝΝΕΙΣ ΠΛΙΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί ο Γεωργιάδης εν καλύτερος?
    Οξά η Καιτούλλα, η Ιωαννίτσα και η θυγατήρ Μουσιούττα επίτροποι?
    Ή ο Κενεβέζος στο παιδείας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βαθειές εισπνοές!! Πάμε ούλλοι μαζί: ουμμμμμμμμμμμ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχει όμως τζιαι τα ευτράπελα της η υπόθεση. Σαρρής υπουργός τζιαι ο Πάχνας σαν επιλαχών βουλευτής μπαίνει στην βουλήν να συνεχίσει την δουλειάν ενάντια σε ζωόφιλους παιδόφιλους τζιαι κτηνοβάτες.

    Γεναίκαν έβαλεν επίτροπον. Επέταξεν έναν άθρωπον της αξίας που είσιεν τζιαι έβαλεν την Ιωάννα να σώσει το περιβάλλον που την ανάπτυξη.

    Καλάν ρε φίλε μου Κρίτικ. Τί επερίμενες που έναν συνταξιούχον; Στην Κύπρον για να γινείς πρόεδρος πρέπει να εξολοθρεύεις δελφίνους ωσπου να γεράσεις για να πιάσεις την θέσην που δεν άφησες κανέναν άλλον να επιβιώσει για να την πιάσει.

    Εν γλήορα όμως να κόφκεις. Εγώ έπιασα κάτι που την διακαναλλικήν πριν να φκεί. Είπεν ότι θα εκπλήξει ευχάριστα τζιείνους που τον κατηγορούν για το Κυπριακόν τζιαι για τον αυταρχισμόν. Δεν ηξέρω γιατί αλλά παρόλον που τον αντιπαθώ τζιαι τζιείνον τζιαι ότι έκαμεν (ιδίως όπως το έκαμεν) τζιαι τους υπουργούς που διώρισεν, καρτερώ τζιείνην την έκπληξην που μου έταξεν - νομίζω ειλικρινά όπως τον εσύγκοψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ακκανούρης: Οι ρε φίλε ως το lay-up πάω με το αριστερό. Τα υπόλοιπα (όλα) με το δεξί.

    @Αντρέας: Για να είσαι υπουργός εργασίας εν πρέπει να εδούλεψες πριν. Εν όρος. Η Σωτηρούλλα ας πούμε μόλις τελείωσε τις σπουδές τις στο κομμουνισταν εργοδοτήθηκε από την ΠΕΟ. Δηλαδή εν έκαμε ποτέ της τίποτε.

    @Ανώνημος: Ε καλά μεν το σκέφτεσαι...Εσύ που εν εψήφισες εν πρέπει να αγχώνεσαι. Εν θα χρειαστεί να κόψεις τίποτε.

    @Καισί: Άρεσε μου κόμεντ ακροατή στον 107.6. «Υπουργός με ειδικό βάρος στο παιδείας».

    @Άσπρο και Παχύ: Και πολύ σεξ για να ξεχάνουμε.

    @Αξέρας: Τωρά έννα έχω νέο πετ πάλε να ξιτιμάζω..... Ξεκινώντας από τώρα. Θεμιστοκλέους ο πιο άσχετος βουλευτής στην ιστορία των βουλευτών... Πάντως αν το σκέφτουμουν τούτο σαν ήμουν μες την κουρτίνα μπορεί τζαι να μεν τον ψήφιζα.

    Όντως γλήορα για κόψιμο. Περιμένω τζαι εγώ την έκπληξη. Ως τωρά πάντως εν 1-1 το σκορ. Πολλά καλή πρώτη ομιλία σκατά διορισμοί στο υπουργικό. Θα δούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή