Τι έκαμα λοιπόν.
Όπως είπα τζαι η ώρα 3 το μεσημέρι της Κυριακής, δηλαδή στο προηγούμενο μου
ποστ, ήμουν σαντανωμένος. Το λευκό που έσυρα την πρώτη Κυριακή έκλεψε μου το ο
Λιλλήκας ο οποίος αποφάσισε ότι το λευκό, η αποχή, και το άκυρο είναι δικός του
ψήφος. Άρα το λευκό έφυε που τες επιλογές μου.
Του Ακέλ εν του
την σύρνω με καμιά δηκοϊκή. Παραλίγο να μας γελάσουν το 2008 τζαι να την
σύρουμε του Χριστόφκια αν επήαιννε ο Τάσσος δεύτερο γύρο...Έτσι λάθος εν
ξανακάμνω.
Έμεινε ο Νίκος.
Του Νίκου που λέτε έννα του την έσυρνα (oh yeah) αν με ρωτούσες πριν τρία χρόνια. Μετά εκρύωσα.
Κάτι οι μεταλλάξεις του, κάτι τα γλειψίματα του ΔΗΚΑ αλλά και των ακροδεξιών
στοιχείων, κάτι τα χειροφιλήματα στον αρχιτράγο, κάτι η διεκδίκηση της
πατρότητας των αγανακτισμένων, κάτι οι υποψήφιοι που κατέβασε στις βουλευτικές,
κάτι ο δήμαρχος Λευκωσίας που μας επέβαλε με το ζόρι κάτι κάτι κάτι......Οϊ
μόνο εκρύωσα επάγωσα.
Έσιει τρεις
εκλογές λοιπόν να τους την βάλω. Στες βουλευτικές όταν τζαι αποφάσισε ο συναγερμός
να κατεβάσει κάτι γελοίους όπως Χατζηγιάννη, Κληρίδη, Θεμιστοκλέους, Προδρόμου
κ.α. είπα να πα να γαμηθείτε εν σας ψηφίζω τζαι έκαμα αποχή. Επίσης στις
δημοτικές όταν αποφάσισε να γλείψει τους Γιωρκατζικούς τζαι την Στράκκα τζαι
επέβαλε μας τον Κωνσταντίνο για δήμαρχο Λευκωσίας είπα φάτε σκατά τζαι ψήφισα τον
ανεξάρτητο, άσιλα Λευκωσιάτη, Καντούνα.
Τωρά στες
προεδρικές έστρωσε κώλο στο ΔΗΚΑ (Δημόσιο Καμπαρέ). Γενικά το δίλημμα ήταν
μεγάλο. Τι σκατά κάμνω στον δεύτερο γύρο; Θέμα νίκης δεν υπήρχε είχα το γράψει
και πριν. Ο Αναστασιάδης θα έκαμνε περίπατο πίστευα (όπως και όλοι σχεδόν) με
60%. Έπεσα τελικά λίον έξω έπιασε 57.5%. Θέμα νίκης λοιπόν δεν υπήρχε σε κανένα
λογικό/ μη φανατισμένο εγκέφαλο. Η ψήφος μου η ώρα 3 δεν θα καθόριζε νικητή και
ηττημένο. Για μένα ήταν ξεκάθαρο τούτο. Άρα η ψήφος μου θα ήταν θέμα απλά
επιλογής τζαι καύλας.
Τράβησα λοιπόν πίσω
μου την κουρτίνα να κλείσει τζαι εθώρουν το ψηφοδέλτιο. Εθώρουν το, εθώρουν το.
Τελικά έμπηξα ένα √ κάτω που το Νίκος
Αναστασιάδης την ίδια ώρα που μονολογούσα μεγαλόφωνως «ε αϊσιχτίρ». Τζαι έφυα
για σπίτι γεμάτος ενοχές. Είμαι πλέον συνένοχος σε τυχών κακή διακυβέρνηση;
Είμαι...
Την νύχτα όταν
επήαμε επίσκεψη σε έναν εξίσου αντιδραστικό φίλο του Λευκού ο οποίος έψηνε
κρέατα τζαι πίναμε μπύρες, ένιωσα λίο καλύτερα. Όχι φυσικά όταν είδα το στάδιο
Ελευθερία (και ΟΧΙ Παπαδόπουλος Ελευθερία) γεμάτο Ελληνικές σημαίες. Όχι. Γιατί
όπως επανέλαβα πολλές φορές δεν πιστεύω πλέον σε εθνικά σύμβολα, συνθήματα,
θρησκείες και φανατισμούς. Ο μόνος φανατισμός που έχω είναι το μπάσκετ. Τα
υπόλοιπα κάμνουν κακό. Αποδεδειγμένα τζιόλας.
Εμείς σαν λαός
είμαστε στο άλλο άκρο. Η θα πανηγυρίζουμε με σφυροδρέπανα και σημαίες του Τσε ή
με σημαίες άλλου κράτους. Αλλού η κατάσταση μας, αλλού. Τζαι ο Ιρλανδός της
Αμερικής παραδέχεται ότι εν Ιρλανδικής καταγωγής αλλά έννα σου πει ότι εν
Αμερικάνος. Μόνο στο St Patrick’s day που εννάν στρακόττο που τες μπύρες έννα πιάσει Ιρλανδική σημαία. Εμείς που
την άλλη συμπεριφερόμαστε σάννα τζαι είμαστε μονίμως μεθυσμένοι. Ειδικά όταν φκάλλουμε
στην φόρα τον Τσε τζαι τα σφυροδρέπανα!!! Αμάν...
Ένιωθα που λέτε
σκατά αλλά όταν άκουσα την ομιλία του ηρέμησα κάπως. Δεν θα ανεχτεί να
γιουχαίσουν τους ανθυποψηφίους του, δεν θα ανεχτεί να γιουχαίσουν τους
Τουρκοκύπριους και όπως τόνισε στο τέλος δεν θα ανεχτεί διακρίσεις απέναντι σε
οποιοδήποτε. Η φάτσα του Garoyian πίσω ήταν ούλλα τα λεφτά. Σφιγμένος, τεντωμένος, αγχωμένος, με φατσούα σάννα
τζαι ήταν έτοιμος να κλάσει. Αμάν σκέφτηκε ακόμα εν τον εφκάλαμε τζαι μιλά για
ίσα δικαιώματα και τουρκοκύπριους. Αμάν χάνω τες εκλογές στο κόμμα.
Η ομιλία έκαμε με
να νιώσω κάπως καλύτερα. Όπως και το υπουργικό που προτίθεται να διορίσει. Θα
δείξει. Μακάρι να ήταν ούλλα ένα θέατρο τζαι να τους τριπλάρει στο τέλος κάμνοντας
τζείνο που πρέπει. Θα δείξει.
Για να αποφυγω τουν την ενοχη, εριψα λευκο τζαι κραξετε με τωρα, ελευθερα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουλαχιστον εν θα μπορει κανενας να μου πει τιποτε εντος της προσεχους 5ετιας :ζ
Αγαπητέ μου Critic, πόσο συμπάσχω μαζί σου, παρ'όλο που έριξα λευκό όπως τη Γρούτα. Νομίζω ένα τεράστιο ποσοστό όσων εψηφίσαμεν έτρεμεν ο κώλος μας που την αγωνίαν αν εψηφίζαμεν σωστά, λόγω το ότι ξέρουμεν πόσο σοβαρά ένει τα πράματα. Πραγματικά ζηλεύκω πάρα πολλά όσους ήταν σίουροι ότι εψηφίσαν τον καλύττερον. Προσωπικά πιστεύκω ότι ήταν πολλά λλίοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει συχνά μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο "ψηφίζω τον καλλίττερον" που το "ψηφίζω τζιείνον που με συμφέρει/ που θα μου κάμει τη δουλειάν μου".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνοχές να είσιες αν έριχνες λευκόν φίλε, διότι εν τότε που εν θα είσιες δικαίωμαν να κριτικάρεις (τζιαι να κριθείς βεβαίως), πάντα κατά την άποψην μου. Λευκόν ίσον απουσία, εν απλά τα πράματα.
Χαίρομαι που επέλεξες κι ας επέλεγες και Μαλά,η επιλογή του οποίου βέβαια μεταφράζεται σε "συγχωροχάρτι της προηγούμενης 5ετίας".
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει διαφορά από τον "κάλλιστο" (αν μου επιτρέπεται η επιλογή της λέξης) και τον "καλύτερο από τις επιλογές που υπάρχουν". Την πρώτη περίπτωση την αναγνωρίζουν όλοι,δεν χρειάζεται ιδιαίτερη σκέψη. Η δεύτερη περίπτωση απαιτεί κρίση και λογική. Καθόλου συναισθηματισμό.
Το λευκό είναι η πιο ευθυνόφοβη και παιδιάστικη επιλογή,μου θυμίζει κάπως εφηβική ψευτοεπαναστατική φάση πλουσιοπαιδου,που ούτως ή άλλως θα τα βρει όλα έτοιμα.
Κι ακριβώς,ταυτόχρονα με το "δεν με κρίνει κανείς" χάνεις και το δικαίωμα να κρίνεις ο ίδιος. Αφού όταν έπρεπε να κρίνεις,δεν το έκανες,τώρα σιωπή,απουσίασε παρακαλώ από την 5ετία όπως έκανες και την ώρα της εκλογής.
Στην τελική, ο νέος Πρόεδρος έχει πάμπολλα να διορθώσει.Για να δούμε τί θα γίνει και τί μπορεί να κάνει με την προίκα ζημιών που του άφησε ο προηγούμενος.
Είναι δυνατόν να τα κάνει ίδια και χειρότερα ή να δείξει την ίδια αδιαφορία κι αναλγησία όπως ο Χριστόφιας και το ΑΚΕΛ;
Σωστός για τες σημαίες τζιαι τα λάβαρα, τζιαι τα κότσιηνα τζιαι τες Ελληνικές σημαίες. Η Ελληνική σημαία είναι η σημαία της Ελληνικής Δημοκρατίας, άτε τζιαι του ελληνικού έθνους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα αφού εμείς στην Κύπρο, έχουμεν δικό μας εθνικό πλούτο, εθνικά πάρκα, εθνικό συμβούλιο,εθνικό σχέδιο υγείας, εθνικό συμβούλιο οικονομίας, (εν τζινούρκον τούτον, άπαννον). Ποιού έθνους; του ελληνικού; Καλύπτουμεν δηλαδή την Κύπρον τζιαι Ελλάδα, τζιαι τον απανταχού ελληνισμόν.
΄Η μήπως εννοούν του Κυπριακού έθνους, που συνίσταται από 5 κοινότητες: Eλληνοκύπριους, Τουρκοκύπριους, Μαρωνίτες, Αρμένηδες, Λατίνους. Απίθανο, έως "προδοτικό".
΄Οσο για τες Ελληνικές σημαίες, θεωρώ μεγάλη ασέβεια να τες βάλλουν πάνω στην ράσιην τους, του κώλου τους δηλαδή, τζιαι να βουρούν μέσα στες στράτες. Η σημαία είναι σύμβολο κράτους, τζιαι πρέπει να ανεμίζει ψηλά, λεβέντικα. Αλλά τούτοι που τες χρησιμοποιούν σε κάθε περίπτωση "εθνικής" έξαρσης και "εθνικής" περηφάνειας με την στάση τους προσβάλλουν την σημαία.
το προβλημά μας Κρίτικ, είναι ότι εν ούλλα μπερδεμένα μέσα στο μυαλό πολλών. Το κράτος, το έθνος, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Αν αποδεχόμασταν πριν χρόνια τους Τουρκοκύπριους ως ισότιμους πολίτες του τόπου μας, δεν θα φτάναμεν εδώ που φτάσαμεν σήμερα. Η Κυπριακή σημαία ήταν σχεδόν σε αχρηστία μέχρι το 1974 και την Τουρκική εισβολή. Μετά που θέλαμε να δώσουμε υπόσταση στο μοιρασμένο μας τόπο, δώσαμε και λίγη υπόσταση στην σημαία της Κυπριακής Δημοκρατιας.
ιων
1) Σωστός ο ανώνυμος αλλά μια διευκρίνιση: εν μόνο 2 οι κοινότητες στο σύνταγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφή2) Συμφωνώ για τες σημαίες. Τζαι που τες 2 μεριές. Οσον άκυρο εν το να ανεμίζεις σφυροδρέπανα τζαι τσέδες τόσον άκυρο εν τζαι το να γεμώνεις τον τόπο με σημαίες ελληνικέςκαι βυζαντινές.
3) Παρόλον που ιδεολογικά βρίσκομαι σε αντίθεση με τον Αναστασιάδη, ελπίζω να μεν χρειαστεί να "σε σιέσουμεν" όπως λες. Για το καλό όλων μας.
ίσως δεν θα έπρεπε να επεμβαίνω γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν ασχολούμαι τόσο με τα πολιτικά και κυρίως τα τελευταία χρόνια που ζω στο εξωτερικό..
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά έχω την εντύπωση ότι έχουν κάθε δικαίωμα να κυματίζουν την ελληνική σημαια, γιατι αν και δεν είναι η επίσημη σημαία της Κυπρικής Δημοκρατίας ως κράτος, δεν παύει να είναι επίσημη σημαία της ελληνοκυπριακής κοινότητας (σε αντίθεση με τις σημαίες με σφυροδρέπανα, σβάστιγκα, τις σημαίες με τον Τσε ή τον Γρίβα Διγενή ή τον Παρθενώνα ή ακόμη και σημαίες ποδοσαφιρικών ομάδων που είδα να ανεμίζονται κατά καιρούς σε πολιτικές εκδηλώσεις..)
Αυτό που λέω είναι ότι για την ελληνοκυπριακή κοινότητα η ελληνική σημαία αποτελεί τη μια απο τις δύο επίσημες σημαίες, μαζί με την κυπριακή (γιαυτο και χρησιμοποιείται επίσημα στα σχολεία, στο στρατό, στις εκκλησίες). Αντίθετα θεσμοί που ανήκουν στην Κυπριακή Δημοκρατία ως σύνολο και όχι στην ελληνοκυπριακή κοινότητα -πχ υπουργεία, η αστυνομια κτλ- κυματίζει μόνο η κυπριακή σημαία.
Και δεν θεωρώ ότι ισχύει η σύγκριση της χρήσης της ελληνικής σημαίας με τη χρήση όλων των άλλων άσχετων σημαίων που έχω προαναφέρει, όπως επίσης θεωρώ ότι η σύγκριση με τους Ιρλανδούς της Αμερικής είναι κάπως άστοχη (οι οποίοι είναι Αμερικάνοι με Ιρλανδική καταγωγή, ενώ στην προκειμένη περίπτωση δεν πρόκειται για Κύπριους με ρίζες προγονικές ελληνικές, αλλά για Ελληνοκύπριους όπως ξεκάθαρα ορίζει το σύνταγμα).
Having said all that εγώ θεωρώ απαράδεκτους τους πανυγυρισμούς και τους φανατισμούς που συνοδεύουν τέτοιες περιστάσεις (εκτός βέβαια και αν το παιδί σου/άντρας σου/πατερας σου θα γίνει υπουργός.. τότε και μόνο τότε μπορώ να δικαιολογήσω όλο αυτό..)
μα τι εν τούτες οι μαλακίες με ελληνοκυπριακή κοινότητα. Κυπραίοι έιμαστε όλοι, ΚΑΙ με ελληνική ταυτότητα παρτε το χαμπάρι. Τζιαι το γαίμαν μέσα μας που ρέει δεν είναι των Αχαιών μονάχα αλλά αράβικο, σαρδήνικο, φράνγκικο, βενετσιάνικο αλλά και πολλών άλλων ενώ η οθωμανική αυτοκρατόρια ελάχιστα άλλαξε το DNA του πληθυσμό αφού δεν έφερε έποικους όπως κάνει τώρα. Οι περισσότεροι μουσουλμάνοι είναι γεννίτσαροι. Απλά λοίταξε να δεις ότι ο συνυθισμένος Κυπραίος είναι τζιαι ολίγον μαυρυδέρος, γεννάς ουσιαστικά παραπάνω αράπης από ότι θα βρείς τον μουσουλμάνο της Κωνσταντινούπολης ή του Έλληνα μουσουλμάνο τησ Θράκης. Ελληνοκύπριος τζιαι τουρκοκύπριος ιμίσh τζιαι συνeχίζουμεν τις αποικιακές ονομάσιες. Δηλαδή με τούντη ιδέα να λαλούμεν τζιαι τον κάτοικο της Κρήτης ελληνόκρητα. Η ονομασία σου μονάχα σαν Κύπριος πρέπει να υποδουλώνει την ελλήνικη σου ταυτότητα από μόνη της δίχως το επιπλέον επίθετο μπροστά.
ΔιαγραφήΝαι είμαστε μια ξέχωριστή χώρα, έχουμε διαφορετική σημαία, τούτο τι σημαίνει; Είμαστε διαφορετικά εδάφη τούτο σημαίνει και έχουμε διαφορές που μας κάνουν μοναδικούς όπως η διάλεκτος μας και ορισμένες παραδώσεις και αφούμ με συμφέρει κοινωνικά αλλά και οικονομικά γιατί να μην έχω την δική μου πατρίδα. Με τούντο σκεπτικο δεν έπρεπαι να υπάρχει η Ουαλική, Αγγλική, Σκωτσέζική, Αυστραλέζικη, Καναδική σημαία αλλά όλοι την Αγγλική γιατί ούλοι έχουν τη ίδια ράτσα...
Τι είναι η ελλήνικη σημαία; το μοντέρνο κράτος της Στερέας Ελλάδας των ορθόδοξων χριστιανών μόνο, μιας χώρας δημιουργημένης από βοήθειες Άγγλων και Γάλλων στις αρχες του 19ου αιώνα η οποία έχει τώρα σε περιθώριο τα νησιά της, την Ανατολική Θράκη με τους μουσουλμάνους, που δεν συνεπάγη ελληνικότατα μέρη των χιλιάδων ετών ελληνικής ιστορίας όπως μέρη της Μικράσ Ασίας, την Κώνσταντινούπολή, την Αλέξανδρια και άλλα πολλά... Η ελλήνική τατυτότητα σίγουρα δεν είναι η σημαία της Ελλάδος.
και το σύνταγμα ήταν δυσλειτουργικό με απότερο σκοπό την διχόνοια...
ΔιαγραφήΤέλοσπαντον με τους έποικους από την άλλη να κάθουντε για τώρα 40 χρόνια σίγουρα δεν μιλάμε για Κύπριους με μουσουλμανικοί ταυτότητα αλλά ΚΑΙ για κατοχίκο εποικισμό που σίγουρα έχει και δικαιώματα τον τόσο καίρο που τους αφήσαμε να δυναμώνουν.
ελα ρε κρίτικ τζιαι εσύ με τις ελληνικές σημαίες, δαμέ εφκάλαν σημαίες του Γρίβα και του Βυζαντίου. Ενώ πιθανότατα τα άτομα που τις ανέμιζαν και πανηγύριζαν στο όνομα του Νίκου ήταν αυτοί που τον έφτυναν πριν κάτι μήνες.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Κρίτικ. Μπράβο που ψήφισες. Μπράβο και σε μας που ρίξαμε λευκό. Και στους άλλους που ψήφισαν Μαλά. Λευκό είναι διαμαρτυρία. Απόκλιση. Δημοκρατική κορύφωση. Απορρίπτω το νοητικό ατόπημα: False dilemma, with us or against us. Η Δημοκρατία είναι για όλους, όχι μόνο για εκείνους που ψηφίζουν τους υποψήφιους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα αν η κομματοκρατία αρνείται πεισματικά να αντλήσει τα αυτονόητα συμπεράσματα, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι λογικό να στιγματίζεται ο ψηφοφόρος του λευκού.
@ Θάλασσα. Διαφωνώ. Το λευκό και το άκυρο και η αποχή είναι συνειδητή επιλογή. Μισώ αυτό που πρόκειται να κάνω αλλά θα μιλήσω με quotes (και μάλιστα παραφρασμένα) Dissent is not disloyalty: Edward R. Murrow. Διαφωνώ αλλά είμαι πιστός στο συμφέρον του κράτους μου. Το οποίο παρεπιμπτώντος δεν εκφράζεται ούτε από το Λιλλίκκα, ούτε από το Μαλά ούτε από τον Αναστασιάδη. Γιατί αν εκφραζόταν από αυτούς τότε θα συμφωνούσα α πριόρι με το διορισμό αξιωματούχων (κομματικών υπουργών κτλ) και πολιτικές διαχείρισης (να πουλήσουμε το χρυσό της ΚΤ, αγωγός από την Τουρκία κτλ).
Διαφωνώ, αποκλίνω και είμαι σε μόνιμη αντιπολίτευση. Και επηρεάζω. 5 άτομα της άμεσής μου οικογένειας ρίξαμε λευκό. Όπως εσύ επηρέασες δικούς σου. Δεν αντιλαμβάνομαι τη διασύνδεση της ψήφου με την ευχέρεια άσκησης κριτικής. Ή τη διασύνδεση της απώλειας του δικαιώματος κριτικής με τη λευκή ψήφο. Μήπως υπαινίσεσσαι ότι η Δημοκρατία προνοεί ότι άποψη μπορούν να έχουν μόνο αυτοί που ψήφισαν; Δηλαδή για το Μαρί να διαδηλώσουν μόνο αυτοί που ψήφισαν;
Όσο για το θέμα των σημαιών... Οι Αμερικάνοι κέρδισαν την ανεξαρτησία τους, εμάς μας επιβλήθηκε. Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης προηγείται της ευχέρειας της ανεξαρτησίας. Και οι Αμερικάνοι άσκησαν το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης. Οι Άγγλοι ήταν κατακτητές και είχαν κάθε λόγο οι Αμερικάνοι να επιχειρήσουν το κτίσιμο μιας νέας εθνικής ταυτότητας. Ενώ οι Ελλαδίτες ήταν δυνάστες των Κυπρίων (θα ακουστούν πολλά χαζά, αλλά τα τελευταία 600 χρόνια Τούρκοι πρώτα και μετά Άγγλοι μας σοδόμησαν) Αν ο λαός της Κύπρου κατά το 1959 (προτού μεταβληθεί σε ¨κοινότητες" και κατά τη συγκλίνουσα Χριστόφια και Αναστασιαδική αντίληψη σε "συνιστώσες πολιτείες") ασκούσε το αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα της αυτοδιάθεσης όπως αυτό ήταν έντονα ευδιάκριτο, τότε η Ένωση θα ήταν η αναπόφευκτη κατάληξη. Θεωρω ότι γι αυτό υπάρχει ένσταση απέναντι στην πλήρη αποδοχή της Κυπριακής Δημοκρατίας ως αποκλειστικός φορέας της πολιτιστικής και δημοκρατικής μας έκφρασης.
Διαφωνώ με τo/τη Vanilla ως προς το ότι το δικαίωμά μας να κρατούμε ελληνικές σημαίες απορρέει από το σύνταγμα. Η έπαρση της σημαίας συνέβαινε πολύ πριν την κατάρτιση του συντάγματος. Το σύνταγμα ρυθμίζει τις πολιτειακές επιδείξεις αυτής. Όμως το παράδοξο και αντιφατικό είναι ότι η έπαρση της σημαίας γίνεται από τους οπαδούς του Αναστασιάδη και δη φανατικούς. Ο Αναστασιάδης δεν εκπροσωπεί πλέον την εθνικόφρωνη παράταξη καθώς έχει εκφρασθεί στο παρελθόν για τους "ελληνόφωνους" της Κύπρου.
Η Κυπριακή Δημοκρατία είναι ένα πολιτικό εργαλείο που δεν μπορεί να δημιουργήσει πολιτιστικούς και συναισθηματικούς δεσμούς (συναισθηματική ένταση) με τους πολίτες όπως αυτούς που δημιουργεί η ιδέα του Ελληνισμού. Ο Ελληνισμός έχει καταφέρει να δημιουργίσει μια έντονη πολιτιστική υπόσταση την οποία δεν μπορεί να εκθρονίσει ένα σύμβολο το οποίο είναι οπτική επιβεβαίωση της πολιτικής ήττας που υποστήκαμε το 59.
το πρόβλημά μου εμένα είναι το εξής. Καθόμαστε τζαι ασχολούμαστε τι σημαία κρατά ο άλλος και τι δηλώνει τι είναι. Δεν πα να δηλώνει και κάτοικος της Νάρνια και να κρατά σημαία με το λιοντάρι, τι μας νοιάζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλουν να αισθάνονται Κύπριοι ας αισθάνονται Κύπριοι, θέλουν να αισθάνονται Έλληνες ας αισθάνονται Έλληνες. είναι όπως το παγωτό. Δεν μπορώ να υποχρεώσω τον άλλο να τρώει τη σοκολάτα μέντα που μου αρέσει εμένα, δεν μπορώ να τον κάμω να αισθάνεται όπως εγώ.
Αλλά καθόμαστε και ασχολούμαστε τι κάμνει ο ένας και τι κάμνει ο άλλος. Γιατί ακριβώς τούτο κάμνουμε ως κοινωνία αντί να θωρούμε τη δουλειά μας, θωρούμε τους άλλους.
εν ολίγοις όπως στα περισσότερα θέματα κάμνουμε παναϋρκα μόνοι μας.
ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΜΙΖΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ!
ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΟΥΤΗ Η ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΓΕΡΜΙΚΩΝ;
Α.Χ.